13.8 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Detenen un xic de 30 anys per furtar amb un ganivet en una gasolinera de Burjassot

Gasolinera

Imtge d’arxiu d’una gasolinera | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home, de 30 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de robatori amb intimidació i furt d’ús de vehicle, comesos en un supermercat en la zona de Benimàmet de València i en una gasolinera de Burjassot en un període d’una hora. Per a perpetrar els fets va furtar una moto i un cotxe que, posteriorment, va abandonar.

 

Les investigacions es van iniciar després dels fets ocorreguts en febrer d’enguany, quan un home va irrompre en un supermercat de València del districte de Trànsits i va intentar endur-se una de les caixes registradores a colps i, en no poder forçar-la, va pegar a fugir del lloc en una moto. Després, pràcticament una hora després, una persona en un cotxe, va cometre un robatori amb intimidació amb un ganivet en una gasolinera de Burjassot, apoderant-se d’uns 300 euros.

 

Durant les investigacions, i gràcies a les característiques físiques aportades per diferents testimonis, es va poder concretar que els dos fets havien sigut comesos per la mateixa persona, igual que els dos vehicles usats en els robatoris havien sigut furtats prèviament, abandonant-los després de comesos els fets.

 

La moto va ser recuperada en València en el mateix carrer a on havia furtat el cotxe, que va ser localitzat en l’Eliana, en la comarca del Camp del Túria. Finalment, els agents després de realitzar diferents comprovacions, van identificar al sospitós. Una volta localitzat, el van detindre com a presumpte autor dels delictes de robatori amb intimidació i robatori amb ús de vehicle. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.

Rosa Touris deixa el seu càrrec a petició pròpia després de coordinar la comunicació de l’emergència per la dana

El Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Rosa María Touris com a directora general de prevenció d'incendis, després de liderar la comunicació de l'emergència per la dana del 29 d'octubre. El Govern valencià ha garantit que el telèfon d'atenció a familiars seguirà actiu i que una altra directora general assumirà eixa interlocució.

El Consell aprova ajudes per a reparar ascensors, demolicions i xec bebé en la zona afectada per la DANA

El Consell ha aprovat tres decrets d'ajudes després de la DANA del 29 d'octubre: 10 milions per a ascensors, 1,2 milions per a demolicions i un xec bebé de 2.000 euros. Les sol·licituds del xec podran presentar-se fins al 31 de gener de 2026 per via telemàtica o presencial.