16.6 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Detinguts dos joves colombians per l’homicidi d’un home a Llíria

La Guàrdia Civil ha detingut recentment dos joves de 24 i 29 anys, de nacionalitat colombiana, com a presumptes autors de l’homicidi d’un home trobat mort a Llíria. El cadàver de la víctima va ser descobert aquest diumenge per un veí de la localitat mentre es dirigia a la seva feina, que va alertar immediatament les autoritats.

La investigació ha revelat que la víctima presentava evidents signes de violència, la qual cosa ha portat les autoritats a considerar amb seriositat el cas com un possible homicidi. A més, les forces de seguretat han confirmat que els dos detinguts estan acusats d’haver comès un delicte d’homicidi.

La unitat Orgànica de Policia Judicial de València s’ha encarregat d’instruir les diligències necessàries i ja han traslladat la causa als Jutjats de Llíria. Aquesta detenció ha aixecat inquietud entre els veïns de la zona, que expressen la seva preocupació pel creixent sentiment d’inseguretat a la localitat.

Les autoritats continuen investigant els fets amb l’objectiu de clarificar les circumstàncies en què es va produir l’homicidi i de determinar si hi ha més persones implicades en aquest delicte. Els veïns es mostren expectants davant l’evolució del cas i esperen que la Justícia actuï de manera contundent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.