Detinguts dos joves colombians per l’homicidi d’un home a Llíria

La Guàrdia Civil ha detingut recentment dos joves de 24 i 29 anys, de nacionalitat colombiana, com a presumptes autors de l’homicidi d’un home trobat mort a Llíria. El cadàver de la víctima va ser descobert aquest diumenge per un veí de la localitat mentre es dirigia a la seva feina, que va alertar immediatament les autoritats.

La investigació ha revelat que la víctima presentava evidents signes de violència, la qual cosa ha portat les autoritats a considerar amb seriositat el cas com un possible homicidi. A més, les forces de seguretat han confirmat que els dos detinguts estan acusats d’haver comès un delicte d’homicidi.

La unitat Orgànica de Policia Judicial de València s’ha encarregat d’instruir les diligències necessàries i ja han traslladat la causa als Jutjats de Llíria. Aquesta detenció ha aixecat inquietud entre els veïns de la zona, que expressen la seva preocupació pel creixent sentiment d’inseguretat a la localitat.

Les autoritats continuen investigant els fets amb l’objectiu de clarificar les circumstàncies en què es va produir l’homicidi i de determinar si hi ha més persones implicades en aquest delicte. Els veïns es mostren expectants davant l’evolució del cas i esperen que la Justícia actuï de manera contundent.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.