15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Detinguts dos joves colombians per l’homicidi d’un home a Llíria

La Guàrdia Civil ha detingut recentment dos joves de 24 i 29 anys, de nacionalitat colombiana, com a presumptes autors de l’homicidi d’un home trobat mort a Llíria. El cadàver de la víctima va ser descobert aquest diumenge per un veí de la localitat mentre es dirigia a la seva feina, que va alertar immediatament les autoritats.

La investigació ha revelat que la víctima presentava evidents signes de violència, la qual cosa ha portat les autoritats a considerar amb seriositat el cas com un possible homicidi. A més, les forces de seguretat han confirmat que els dos detinguts estan acusats d’haver comès un delicte d’homicidi.

La unitat Orgànica de Policia Judicial de València s’ha encarregat d’instruir les diligències necessàries i ja han traslladat la causa als Jutjats de Llíria. Aquesta detenció ha aixecat inquietud entre els veïns de la zona, que expressen la seva preocupació pel creixent sentiment d’inseguretat a la localitat.

Les autoritats continuen investigant els fets amb l’objectiu de clarificar les circumstàncies en què es va produir l’homicidi i de determinar si hi ha més persones implicades en aquest delicte. Els veïns es mostren expectants davant l’evolució del cas i esperen que la Justícia actuï de manera contundent.

Últimes notícies

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Kirguizistan per lesions

Un home de 45 anys ha sigut detingut en la via pública després de ser identificat per una patrulla. Tenia un orde internacional de Kirguizistan per lesions greus de 2023 i queda a l'espera d'extradició.

La comissió d’investigació de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La Mesa de la comissió, amb majoria de PSOE i Sumar, ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo. Haurà d'explicar la informació que va rebre sobre la catàstrofe i les seues declaracions posteriors.

El Port de Castelló confirma 24 escales de creuers de luxe en 2026 i 2027

L'Autoritat Portuària ha confirmat 24 escales de creuers de xicotet format i alt valor afegit per a 2026 i 2027, amb quatre noves tancades en Fitur. Tres seran a Peníscola i una en el port de Castelló l'any vinent.

BabyKid Spain Fimi rep a 220 empreses importadores de 45 països

La fira ha rebut 220 empreses importadores de 45 països i conclou este divendres a València. El pla de compradors s'ha reforçat per a obrir noves oportunitats.

Els bombers controlen un incendi en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi

Els bombers han controlat un incendi declarat de matinada en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi. No hi ha hagut ferits i s'ha evitat la propagació

Una productora valenciana digitalitza mites i llegendes de la Comunitat amb suport de la UPV

A&D Real Time, amb suport de la UPV, adapta relats populars al cinema animat, narratives digitals i IA per a evitar la seua pèrdua. La iniciativa naix d'O-CITY i suma produccions locals i internacionals.

Alacant negocia amb Royal Caribbean ser port base de creuers

Alacant negocia amb Royal Caribbean convertir-se en port base de creuers. La ciutat projecta en 2026 un 20% més d'impacte econòmic, més vaixells i més passatgers.

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.