Detinguts dos joves colombians per l’homicidi d’un home a Llíria

La Guàrdia Civil ha detingut recentment dos joves de 24 i 29 anys, de nacionalitat colombiana, com a presumptes autors de l’homicidi d’un home trobat mort a Llíria. El cadàver de la víctima va ser descobert aquest diumenge per un veí de la localitat mentre es dirigia a la seva feina, que va alertar immediatament les autoritats.

La investigació ha revelat que la víctima presentava evidents signes de violència, la qual cosa ha portat les autoritats a considerar amb seriositat el cas com un possible homicidi. A més, les forces de seguretat han confirmat que els dos detinguts estan acusats d’haver comès un delicte d’homicidi.

La unitat Orgànica de Policia Judicial de València s’ha encarregat d’instruir les diligències necessàries i ja han traslladat la causa als Jutjats de Llíria. Aquesta detenció ha aixecat inquietud entre els veïns de la zona, que expressen la seva preocupació pel creixent sentiment d’inseguretat a la localitat.

Les autoritats continuen investigant els fets amb l’objectiu de clarificar les circumstàncies en què es va produir l’homicidi i de determinar si hi ha més persones implicades en aquest delicte. Els veïns es mostren expectants davant l’evolució del cas i esperen que la Justícia actuï de manera contundent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.