Quatre detinguts per 11 robatoris amb força en Ontinyent i Bocairent

 

La Guàrdia Civil, dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb força en cases, ha detingut a quatre hòmens, de nacionalitat
espanyola, d’entre 25 i 45 anys, per la seua implicació en 11 robatoris amb força en cases de camp, cases i segones residències dels termes municipals d’Ontinyent i Bocairent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València).

 

La Guàrdia Civil de Xàtiva, des del mes de maig de 2020, ve fent una investigació en el marc de l’operació ‘BOSCAT’ amb l’objectiu de poder identificar i detindre a l’autor o autors d’estos fets delictius.

 

Els autors, coneixedors de la zona en ser veïns d’estes localitats, seleccionaven les cases quan els seus propietaris no es trobaven en estes, procedint a forçar les portes d’entrada. Una volta dins, furtaven tota classe de ferramentes, cablejats de coure i objectes antics fàcils de revendre, ocasionant grans danys i desperfectes i una gran alarma social entre els veïns.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.

Dos menors detinguts pel robatori amb força de cinc ciclomotors a Elx

La Policia ha detingut a Elx a dos menors sense carnet pel suposat robatori amb força de cinc ciclomotors. Els vehicles van ser recuperats i retornats als seus amos.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

El president valencià ha reclamat acords a Extremadura i Aragó per a formar executius de centredreta, en entendre que així ho han expressat les urnes.

Detingut a Gandia per robar un semiremolc frigorífic valorat en 60.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia a l'autor del robatori d'un semiremolc frigorífic sostret a Xeraco. GPS i cambres van portar a una cabina de lloguer i al seu arrest.

El València encadena dos triomfs a Mestalla mig any després

L'equip blanc-i-negre va véncer 3-2 a l'Alabés amb un penal d'Hugo Duro en el descompte i va encadenar la seua segona victòria seguida a casa després de superar a Osasuna.