Detinguts dos homes que portaven ocult en un vehicle pol·len de haixix a Peníscola

La Guàrdia Civil ha detingut a dos homes de 36 i 29 anys com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-, després d’interceptar un vehicle al seu pas pel terme municipal de Peníscola, en el qual portaven 1,5 grams de pol·len de haixix, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Els fets van ocórrer quan la patrulla de la Guàrdia Civil de Benicarló va albirar un turisme amb dos homes en el seu interior i el conductor portava una caputxa que no li deixava mostrar el seu rostre. Per tot això es va decidir realitzar un seguiment controlat i es va observar que el xofer realitzava una maniobra inusual en fer un canvi de sentit, per la qual cosa els guàrdies civils van decidir donar l’alt al turisme i procedir a la seua identificació i posterior reconeixement.

En el seu interior i en el seient del copilot es van trobar 1,5 quilograms de pol·len d’haixix fraccionat en 15 tauletes de 100 grams cadascuna d’elles, així com diners en efectiu i tres telèfons mòbils.

Es va procedir a la detenció dels seus dos ocupants per un presumpte delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-. Les diligències instruïdes han sigut lliurades als Jutjats de guàrdia de Vinaròs.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.