Detinguts dos homes que portaven ocult en un vehicle pol·len de haixix a Peníscola

La Guàrdia Civil ha detingut a dos homes de 36 i 29 anys com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-, després d’interceptar un vehicle al seu pas pel terme municipal de Peníscola, en el qual portaven 1,5 grams de pol·len de haixix, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Els fets van ocórrer quan la patrulla de la Guàrdia Civil de Benicarló va albirar un turisme amb dos homes en el seu interior i el conductor portava una caputxa que no li deixava mostrar el seu rostre. Per tot això es va decidir realitzar un seguiment controlat i es va observar que el xofer realitzava una maniobra inusual en fer un canvi de sentit, per la qual cosa els guàrdies civils van decidir donar l’alt al turisme i procedir a la seua identificació i posterior reconeixement.

En el seu interior i en el seient del copilot es van trobar 1,5 quilograms de pol·len d’haixix fraccionat en 15 tauletes de 100 grams cadascuna d’elles, així com diners en efectiu i tres telèfons mòbils.

Es va procedir a la detenció dels seus dos ocupants per un presumpte delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-. Les diligències instruïdes han sigut lliurades als Jutjats de guàrdia de Vinaròs.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.