11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Detinguts dos homes que portaven ocult en un vehicle pol·len de haixix a Peníscola

La Guàrdia Civil ha detingut a dos homes de 36 i 29 anys com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-, després d’interceptar un vehicle al seu pas pel terme municipal de Peníscola, en el qual portaven 1,5 grams de pol·len de haixix, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Els fets van ocórrer quan la patrulla de la Guàrdia Civil de Benicarló va albirar un turisme amb dos homes en el seu interior i el conductor portava una caputxa que no li deixava mostrar el seu rostre. Per tot això es va decidir realitzar un seguiment controlat i es va observar que el xofer realitzava una maniobra inusual en fer un canvi de sentit, per la qual cosa els guàrdies civils van decidir donar l’alt al turisme i procedir a la seua identificació i posterior reconeixement.

En el seu interior i en el seient del copilot es van trobar 1,5 quilograms de pol·len d’haixix fraccionat en 15 tauletes de 100 grams cadascuna d’elles, així com diners en efectiu i tres telèfons mòbils.

Es va procedir a la detenció dels seus dos ocupants per un presumpte delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-. Les diligències instruïdes han sigut lliurades als Jutjats de guàrdia de Vinaròs.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.