Detinguts dos homes que portaven ocult en un vehicle pol·len de haixix a Peníscola

La Guàrdia Civil ha detingut a dos homes de 36 i 29 anys com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-, després d’interceptar un vehicle al seu pas pel terme municipal de Peníscola, en el qual portaven 1,5 grams de pol·len de haixix, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Els fets van ocórrer quan la patrulla de la Guàrdia Civil de Benicarló va albirar un turisme amb dos homes en el seu interior i el conductor portava una caputxa que no li deixava mostrar el seu rostre. Per tot això es va decidir realitzar un seguiment controlat i es va observar que el xofer realitzava una maniobra inusual en fer un canvi de sentit, per la qual cosa els guàrdies civils van decidir donar l’alt al turisme i procedir a la seua identificació i posterior reconeixement.

En el seu interior i en el seient del copilot es van trobar 1,5 quilograms de pol·len d’haixix fraccionat en 15 tauletes de 100 grams cadascuna d’elles, així com diners en efectiu i tres telèfons mòbils.

Es va procedir a la detenció dels seus dos ocupants per un presumpte delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-. Les diligències instruïdes han sigut lliurades als Jutjats de guàrdia de Vinaròs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.