Detinguts dos homes que portaven ocult en un vehicle pol·len de haixix a Peníscola

La Guàrdia Civil ha detingut a dos homes de 36 i 29 anys com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-, després d’interceptar un vehicle al seu pas pel terme municipal de Peníscola, en el qual portaven 1,5 grams de pol·len de haixix, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Els fets van ocórrer quan la patrulla de la Guàrdia Civil de Benicarló va albirar un turisme amb dos homes en el seu interior i el conductor portava una caputxa que no li deixava mostrar el seu rostre. Per tot això es va decidir realitzar un seguiment controlat i es va observar que el xofer realitzava una maniobra inusual en fer un canvi de sentit, per la qual cosa els guàrdies civils van decidir donar l’alt al turisme i procedir a la seua identificació i posterior reconeixement.

En el seu interior i en el seient del copilot es van trobar 1,5 quilograms de pol·len d’haixix fraccionat en 15 tauletes de 100 grams cadascuna d’elles, així com diners en efectiu i tres telèfons mòbils.

Es va procedir a la detenció dels seus dos ocupants per un presumpte delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-. Les diligències instruïdes han sigut lliurades als Jutjats de guàrdia de Vinaròs.

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.