16.7 C
València
Dijous, 16 octubre, 2025

Dijous amb ruixats a l’interior i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Este dijous s’espera en la Comunitat Valenciana un inici de jornada amb cel poc nuvolós, que anirà augmentant a nuvolós conforme avanç el dia. A la vesprada, els ruixats podran ser localment forts en les zones de l’interior i no es descarta que vagen acompanyats de tempesta. Les temperatures es mantindran sense canvis i el vent bufarà fluix de direcció variable, amb predomini de la component este durant la vesprada i amb intervals de sud-est moderat en el litoral central.

L’evolució diürna i l’aportació d’humitat del Mediterrani afavorixen el creixement de nuvolositat de desenrotllament en àrees interiors. Este patró concentra la inestabilitat terra endins, on els aiguats poden aparéixer de manera irregular, amb intensificacions puntuals i aparell elèctric. En la franja costanera, la presència de brises d’este tendirà a limitar els episodis de pluja a fenòmens més aïllats i breus.

Previsió per al divendres

El divendres continuarà amb cel poc nuvolós, intervals matinals de núvols baixos i nuvolositat d’evolució a l’interior durant la vesprada, quan s’esperen ruixats i tempestes localment fortes. No es descarta que algunes precipitacions aconseguisquen el litoral de forma aïllada i amb menor intensitat. Les temperatures seguiran sense canvis. El vent serà fluix de direcció variable, amb predomini del sud-est moderat en el litoral central i nord i fluix en la resta.

Quant a les temperatures de referència, en les últimes 24 hores les capitals provincials van registrar valors continguts: Castelló va marcar 16,2 de mínima i 24,3 de màxima; València, 17,1 i 25,2; i Alacant, 16,3 i 25,5. Amb un escenari sense canvis, s’espera un ambient suau dins d’eixe rang, una cosa més temperada amb clars i més fresc sota els ruixats.

En la mar, la situació serà de marejadilla amb xàfecs dispersos a partir de la matinada. En les aigües de Castelló, el vent bufarà de E i NE força 2 a 3, rolando a NW durant la nit i a component S al matí. En la costa de València, E i NE 2 a 3, girant a W i NW de nit i a se 3 a 4 al matí. A Alacant, N i NE 2 a 4, rolando a E i S’A el migdia, amb xàfecs ocasionals més probables en el nord.

Últimes notícies

En llibertat els cinc detinguts després de declarar per la protesta contra Israel davant el Roig Arena

Els cinc arrestats en la concentració davant el Roig Arena van quedar en llibertat després de declarar. La protesta va reunir a prop de mil persones i va deixar ferits lleus.

Mazón s’aferra a les enquestes i rebutja dimitir malgrat la pressió per la DANA

El president valencià sosté que els sondejos situen al PP com a vencedor i alternativa de govern, mentres l'oposició exigix la seua dimissió i que declare per la DANA.

Quatre detinguts per agredir a un jove prop d’una discoteca d’Alacant

Quatre jóvens, un d'ells menor, han sigut arrestats per una agressió a un xic de 18 anys a l'eixida d'una discoteca en la Albufereta. La víctima va patir lesions cranioencefàliques amb fractura i va estar sis dies en l'UCI.

Ryanair suma tres rutes des de València: Pescara, Poznan i Edimburg

Ryanair presenta el seu programa d'hivern 2025/2026 a València amb 50 rutes. Afig Pescara, Poznan i Edimburg, i augmenta vols a Roma, Pisa, Porto i Marràqueix.

Juí als amos d’una agència de viatges acusats d’estafar a 15 clients

La Fiscalia demana cinc anys de presó per als responsables d'una agència de Torrevieja per un presumpte frau continuat a 15 clients. El juí se celebra en l'Audiència d'Alacant amb vista fixades per a este dijous, el 30 d'octubre i el 13 de novembre.

Carlos Mazón declara 86.015,3 euros en 2024 i Les Corts difonen les rendes dels seus principals càrrecs

El president de la Generalitat va registrar 86.015,3 euros en la seua declaració anual de rendes. El Butlletí del Parlament publica també les xifres d'altres càrrecs de Les Corts.

Aemet activa l’avís groc a l’interior nord de València per pluges i tempestes

Aemet activarà des de les 14.00 fins a les 21.59 l'avís groc a l'interior nord de València per pluges de fins a 20 l/m² i tempestes amb possible graníssol. El divendres, l'avís es preveu a l'interior sud de Castelló en el mateix horari.

93-100: Micic i Chris Jones tomben al València Basket en un Roig Arena buit

El València Basket va caure 93-100 davant el Hapoel Tel Aviv en un partit a porta tancada. Un mal inici i la falta d'encert en moments clau van frustrar la remuntada final.