A partir del dijous arriben temperatures baixes i ruixats

Imatge d'un paisatge de tardor

 

Els pocs canvis d’oratge que tindrem els pròxims dies vindran determinats pel canvi en la direcció del vent. Tant hui com demà el vent, sense bufar massa fort, es deixarà sentir d’origen marítim mantenint l’ambient fresc i apropant alguns núvols a la costa que només de forma puntual podran deixar algun ruixat.

Els núvols seran més abundants hui al sud fins a migdia on a l’extrem sud d’Alacant podran deixar el cel més cobert i ruixats dèbils. El sol anirà imposant-se amb el pas de les hores i el cel quedarà menys carregat desapareixent la probabilitat de pluja. Les temperatures no patiran canvis, ni de nit ni de dia.

 

Oratge hui dimecres 27 octubre

 

Temperatures hui dimecres 27 octubre

 

En la previsió per a demà dijous hem de tindre en compte la presència d’un xicotet embossament d’aire fred a les capes altes de l’atmosfera que farà que l’ambient es mantinga fresc (amb temperatures màximes un parell de graus més baixes) i fins i tot que augmente la probabilitat de precipitació.

Els núvols més compactes tocaran de refilada el litoral de Castelló i de València. Amb major probabilitat descarregaran sobre la mar però no es descarta que puguen tocar terra.

 

MAPA-5500-dj

 

Oratge demà diojus 28 octubre

 

Temperatures demà diojus 28 octubre

Entre la nit i matinada de dijous a divendres notarem un canvi en la direcció del vent. Arribaran el ponent i el llebeig substituint els vents d’origen marítim fent pujar les temperatures en ser vents més càlids i secs.

El ponent es consolidarà i es reforçarà tant dissabte com diumenge fent córrer els núvols de ponent a llevant i deixant les temperatures més altes al centre i a la costa. Dissabte el cel quedarà més cobert al nord i per l’interior on es registren ruixats de caràcter dèbil i les temperatures quedaran més curtes.

Pensem que tant diumenge com dilluns haurà quedat la porta oberta als fronts atlàntics que deixen pluja a bona part de l’oest i del centre de la Península, però la Comunitat Valenciana el pont de Tots Sants tindrem pas de núvols, vent de ponent, temperatures suaus i baixa probabilitat de pluja.

 

Oratge a partir del divendres 29 octubre

 

Últimes notícies

Santi Cazorla penja les botes després de 23 anys al futbol professional

Santi Cazorla, capità i símbol del Real Oviedo i mite del Villarreal, ha confirmat la seua retirada als 41 anys després de 23 temporades al futbol professional.

Lliure amb càrrecs el conductor begut que ha ferit greu una motorista en pràctiques i ha fugit a El Campello

Un home de 32 anys ha ferit de gravetat una alumna d’autoescola que feia pràctiques de moto a El Campello i ha fugit. Quadruplicava la taxa d’alcohol i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.