13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

La Policia investiga un cas d’excés de velocitat amb patinet elèctric en Elx

Patinet elèctric

L’infractor no té permís per a conduir cap vehicle  | CEDIDA

 

La Unitat de Delinqüència Viària de la Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó, ha parat al conductor d’un patinet elèctric en un control este dimecre per la nit. Els agents, en detectar que l’home excedia la velocitat permesa en el Barri de Parlmerars, li han donat l’alt i li han demanat el carnet de conduir per la gran potència del vehicle.

 

Els agents han sol·licitat la documentació del vehicle al conductor, però el patinet no té papers com en pot tindre un cotxe. Els policies també li han demanat el carnet de conduir, però l’home no té permís per a portar cap vehicle.

 

La Unitat de la Policia Local creu que el Vehicle de Mobilitat Personal es podria considerar com a ciclomotor per les seues característiques tècniques. El patinet té una potència de 1.600 W i pot arribar a aconseguir la velocitat dels ciclomotors. La Policia ja ha obert diligències contra l’infractor i el vehicle es troba en dependències policials.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Castelló manté les classes del dilluns i activa el protocol en la Marjalería

L'Ajuntament ha mantingut l'activitat lectiva prevista per al dilluns malgrat l'alerta taronja per pluges i ha activat el protocol en la Marjalería. La reunió del Cecopal ha incorporat mesures preventives com el tancament de la Pineda del Grau.

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.

Emergències manté l’alerta roja per pluges en el litoral de València i demana evitar zones inundables

Es mantenen els avisos per pluges intenses en el litoral de València. Aemet preveu rebaixar a taronja a partir de les 06.00, però persistixen riscos per zones.

València suspén les classes en 32 centres i en tres pedanies del sud per l’alerta taronja

L'Ajuntament ha suspés l'activitat docent este dilluns en 32 centres situats en zones inundables i a la Torre, Castellar-Oliveral i Forn d'Alcedo per l'alerta taronja. En El Saler i Pinedo els centres obriran sense docència.

L’episodi de pluges ha deixat 146,4 l/m² a La Font d’en Carròs i ha motivat tancaments preventius

L'episodi de pluges ha descarregat amb especial intensitat en el litoral de València, amb un màxim de 146,4 l/m² a La Font d'en Carròs. Diversos municipis han tancat instal·lacions i han suspés activitats a l'aire lliure de manera preventiva.

La UPV suspén les classes presencials este dilluns a València i Gandia fins a les 14.00

La UPV ha suspés les classes presencials en Vera (València) i Gandia fins a les 14.00 d'este dilluns per l'alerta roja. Alcoi continua presencial amb opció en línia i revisió a les 9.00

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.