19 C
València
Dissabte, 19 abril, 2025

Dol oficial a Mislata per la mort d’una de les menors de l’accident de l’inflable

 

“L’Ajuntament de Mislata declara el dol oficial fins divendres per la mort duna de les xiquetes accidentades. Transmetent el condol a la família i amics de la xiqueta que ha perdut la vida, amb només 8 anys”.

Així ho acaba de comunicar el consistori després de confirmar-se la mort d’una de les menors de l’accident de l’inflable.

El comunicat assenyala que també se suspenen en senyal de dol tots els actes previstos alhora que informa de la investigació

“• Se suspenen així tots els actes municipals previstos, incloent-hi la cavalcada de Reis Mags d’esta vesprada.

• L’Ajuntament de Mislata informa que s’estan practicant diligències policials i el cos especial de la Policia Científica ha obert una investigació per aclarir els fets i determinar les responsabilitats, si n’hi hagués, de l’empresa de muntatge de la fira.

• L’Ajuntament ha posat a disposició de la Policia Nacional tota la documentació administrativa sobre la instal·lació, que certificava el muntatge de les atraccions firals i que inclou:

Certificat d’inspecció anual de l’atracció.
Certificat final d’instal·lacions emés per un enginyer col·legiat
aportat per l’empresa que gestiona la fira, tal com exigeix ​​la normativa vigent.
Assegurança de responsabilitat civil, declaració responsable, projecte i pla d’emergència.
(Tota la documentació és l’exigida per la normativa autonòmica vigent a la Llei 14/2010 i el Decret 143/2015)”

Últimes notícies

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada

És naufragi, una novel·la de qualitat i desimbolta

El llibre és una història de dones que no es resignen a enyorar el que no va ser. I que duen als muscles el pes del seu coratge a través de totes les èpoques

Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut una segona persona en connexió amb la mort d'un home a Alacant, ferit amb arma blanca durant una baralla. Un altre ferit es troba a l'UCI. Les investigacions continuen.

Incendi a Gandia obliga a desallotjar un edifici de quatre plantes

Un incendi declarat aquesta matinada ha provocat l'evacuació d'un edifici de quatre plantes al carrer Poeta Francesc Miret de Gandia, afectant greument l'immoble i requerint la intervenció dels bombers.

Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera es proposa sumar sis noves llicències de taxis per respondre a l'augment de població i turisme, millorant els serveis de transport urbà de la ciutat.