Quins són els barris més cars de València per a comprar un pis?

Ejemplo de shortcode con estilo
Per a qui vulga adquirir aquest tipus de propietat en la zona més cara de L'Eixample el pis li costarà més de 565.000 euros

L’Eixample, Ciutat Vella i Pla del Reial són els barris més cars per a comprar un pis a València. El preu de metre quadrat en aquestes zones oscil·la entre 1.908 i 4.181 com a preu màxim. El més demandat per part dels compradors són habitatges de tres dormitoris amb terrassa distribuïts en una superfície mitjana de 128 m². Per a qui vulga adquirir aquest tipus de propietat en la zona més cara, el pis li costaria més de 565.000 euros.

El preu mitjà en la capital del Túria se situa en els 2.402 euros/m², pujant un 6% respecte a l’any anterior segons indica l’informe de mercat 2021-2022, que ha presentat hui a València Engel & Völkers, basat en les operacions realitzades per la companyia immobiliària en 2021.

Segons les dades aportades, la Comunitat Valenciana encapçala la compravenda d’habitatges de segona mà a Espanya, amb un volum de 86% en les transaccions d’immobles usats. A més, és la tercera amb major pes de compra per part d’estrangers, per darrere de Canàries i Balears. De fet, el 35% de les operacions correspon a forans, principalment d’alemanys.

El CEO per a Espanya, Portugal i Andorra d’Engel & Völkers, Juan-Galo Macià, ha explicat que hi ha escassetat d’habitatges «tenim 11.000 compradors i 1600 propietats, és a dir, 7 clients que volen comprar per propietat que en disposem». A més, ha lamentat que no hi haja grans plans d’obra nova a la ciutat «València no està creixent». Això suposa la pujada de preus de segona mà i, d’altra banda, pot produir la fugida de grans fons per la falta de grans projectes urbanístics i la lentitud en la concessió de llicències. De fet, aquest tipus de construccions s’han produït en l’extraradi, a causa de l’escassa disponibilitat de sòl finalista en el centre de la ciutat. Sent, per tant, l’oferta d’obra nova a València inelàstica, amb una demanda molt superior a la disponibilitat.


El preu del lloguer a València augmenta un 9%

El preu del lloguer torna a pujar a València, destacant la mitjana 13.7 euros/m² en els Poblats Marítims. En el cas de Ciutat Vella i l’Exaimple la mitjana és de 12.2 euros/m².

Per a aquells que volgueren llogar un habitatge prop de la mar, la mensualitat els eixiria per 1644 euros en un pis de 120 m². Si l’elecció fora el centre de València, el lloguer rondaria els 1460 euros.

Últimes notícies

Un sustrato de posidonia mejora el sabor y el aroma del tomate

La Universidad de Alicante ha creado un sustrato agrícola con restos de posidonia que mejora el sabor y el aroma del tomate. El método evita aditivos químicos y se fabrica en cinco días.

Detenen a Elx un fugitiu neerlandés per una estafa d’1,3 milions

Un home de 71 anys ha sigut detingut a Elx per una estafa de més d’1,3 milions d’euros i el blanqueig de prop de 890.000 euros. Els fets investigats van ocórrer entre 2007 i 2014.

La Generalitat destina 6,7 milions al cinema sense filtres de contingut

La Generalitat ha destinat 6,7 milions d’euros a ficció, documentals i animació, sense requisits específics sobre el contingut. També hi ha 395.000 euros per a documentals de tradicions vives, pendents de resolució.

Els hotels valencians apugen un 7 % els preus al setembre

Els preus hotelers a la Comunitat Valenciana han augmentat un 7 % en setembre, per damunt del 6,7 % registrat a Espanya. Les pernoctacions al territori han superat els 3,3 milions durant els nou primers mesos de 2026.

La reconstrucció de la dana suma prop de 10.000 milions d’euros

Zulima Pérez destaca que l’Estat ha invertit prop de 10.000 milions d’euros des de la dana de 2024. A Aldaia, l’obra del barranc de la Saleta suma 150 milions.

Castellar-L’Oliveral recupera el 90 % després de la dana de 2024

Dos anys després de les inundacions d’octubre de 2024, Sol Verdeguer calcula que Castellar-L’Oliveral està recuperat al 90 %. El poble ha millorat infraestructures i reforçat l’atenció emocional.

Jorge Suárez deixarà Emergències i dirigirà Planificació de l’AVSRE

El subdirector general d’Emergències deixarà el càrrec a petició pròpia i ocuparà la nova Subdirecció de Planificació de l’AVSRE. Ha declarat tres vegades com a testimoni en la causa penal sobre la gestió de la dana.

Xàbia assumirà la gestió directa de la dessalinitzadora municipal

El ple de Xàbia ha aprovat per unanimitat recuperar la gestió de la dessalinitzadora a través d’AMJASA. La mesura inclou la subrogació del personal actiu.