Quins són els barris més cars de València per a comprar un pis?

L’Eixample, Ciutat Vella i Pla del Reial són els barris més cars per a comprar un pis a València. El preu de metre quadrat en aquestes zones oscil·la entre 1.908 i 4.181 com a preu màxim. El més demandat per part dels compradors són habitatges de tres dormitoris amb terrassa distribuïts en una superfície mitjana de 128 m². Per a qui vulga adquirir aquest tipus de propietat en la zona més cara, el pis li costaria més de 565.000 euros.

El preu mitjà en la capital del Túria se situa en els 2.402 euros/m², pujant un 6% respecte a l’any anterior segons indica l’informe de mercat 2021-2022, que ha presentat hui a València Engel & Völkers, basat en les operacions realitzades per la companyia immobiliària en 2021.

Segons les dades aportades, la Comunitat Valenciana encapçala la compravenda d’habitatges de segona mà a Espanya, amb un volum de 86% en les transaccions d’immobles usats. A més, és la tercera amb major pes de compra per part d’estrangers, per darrere de Canàries i Balears. De fet, el 35% de les operacions correspon a forans, principalment d’alemanys.

El CEO per a Espanya, Portugal i Andorra d’Engel & Völkers, Juan-Galo Macià, ha explicat que hi ha escassetat d’habitatges “tenim 11.000 compradors i 1600 propietats, és a dir, 7 clients que volen comprar per propietat que en disposem”. A més, ha lamentat que no hi haja grans plans d’obra nova a la ciutat “València no està creixent”. Això suposa la pujada de preus de segona mà i, d’altra banda, pot produir la fugida de grans fons per la falta de grans projectes urbanístics i la lentitud en la concessió de llicències. De fet, aquest tipus de construccions s’han produït en l’extraradi, a causa de l’escassa disponibilitat de sòl finalista en el centre de la ciutat. Sent, per tant, l’oferta d’obra nova a València inelàstica, amb una demanda molt superior a la disponibilitat.


El preu del lloguer a València augmenta un 9%

El preu del lloguer torna a pujar a València, destacant la mitjana 13.7 euros/m² en els Poblats Marítims. En el cas de Ciutat Vella i l’Exaimple la mitjana és de 12.2 euros/m².

Per a aquells que volgueren llogar un habitatge prop de la mar, la mensualitat els eixiria per 1644 euros en un pis de 120 m². Si l’elecció fora el centre de València, el lloguer rondaria els 1460 euros.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.