Quins són els barris més cars de València per a comprar un pis?

L’Eixample, Ciutat Vella i Pla del Reial són els barris més cars per a comprar un pis a València. El preu de metre quadrat en aquestes zones oscil·la entre 1.908 i 4.181 com a preu màxim. El més demandat per part dels compradors són habitatges de tres dormitoris amb terrassa distribuïts en una superfície mitjana de 128 m². Per a qui vulga adquirir aquest tipus de propietat en la zona més cara, el pis li costaria més de 565.000 euros.

El preu mitjà en la capital del Túria se situa en els 2.402 euros/m², pujant un 6% respecte a l’any anterior segons indica l’informe de mercat 2021-2022, que ha presentat hui a València Engel & Völkers, basat en les operacions realitzades per la companyia immobiliària en 2021.

Segons les dades aportades, la Comunitat Valenciana encapçala la compravenda d’habitatges de segona mà a Espanya, amb un volum de 86% en les transaccions d’immobles usats. A més, és la tercera amb major pes de compra per part d’estrangers, per darrere de Canàries i Balears. De fet, el 35% de les operacions correspon a forans, principalment d’alemanys.

El CEO per a Espanya, Portugal i Andorra d’Engel & Völkers, Juan-Galo Macià, ha explicat que hi ha escassetat d’habitatges “tenim 11.000 compradors i 1600 propietats, és a dir, 7 clients que volen comprar per propietat que en disposem”. A més, ha lamentat que no hi haja grans plans d’obra nova a la ciutat “València no està creixent”. Això suposa la pujada de preus de segona mà i, d’altra banda, pot produir la fugida de grans fons per la falta de grans projectes urbanístics i la lentitud en la concessió de llicències. De fet, aquest tipus de construccions s’han produït en l’extraradi, a causa de l’escassa disponibilitat de sòl finalista en el centre de la ciutat. Sent, per tant, l’oferta d’obra nova a València inelàstica, amb una demanda molt superior a la disponibilitat.


El preu del lloguer a València augmenta un 9%

El preu del lloguer torna a pujar a València, destacant la mitjana 13.7 euros/m² en els Poblats Marítims. En el cas de Ciutat Vella i l’Exaimple la mitjana és de 12.2 euros/m².

Per a aquells que volgueren llogar un habitatge prop de la mar, la mensualitat els eixiria per 1644 euros en un pis de 120 m². Si l’elecció fora el centre de València, el lloguer rondaria els 1460 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.