Educació avança amb les empreses d’inserció en el procediment per a acreditar les competències professionals

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, a través de la Direcció general de Formació Professional i de Labora, Servei Valencià d’Ocupació i Formació, ha traslladat a l’Associació Valenciana d’empreses d’Inserció (AVEI) la seua voluntat de «facilitar» l’acreditació de les competències professionals.

Es tracta del «primer pas» cap a l’engegada d’un procediment específic per a ells amb la finalitat d’acreditar les competències professionals, recalca el departament que dirigix José Antonio Rovira en un comunicat.

La directora general de Formació Professional, Marta Armendia, ha subratllat la intenció de facilitar el procés d’acreditació professional als col·lectius més vulnerables. Armendia s’ha reunit amb tècnics del servici de l’Institut Valencià de Qualificacions Professionals, del servici d’Igualtat d’Oportunitats per a l’Ocupació de Labora i representants de les onze empreses que componen esta associació.

En la trobada, s’ha facilitat a les empreses els passos a seguir per a tramitar el procediment d’acreditació de competències dels col·lectius amb dificultats d’inserció i s’ha resolt els dubtes i necessitats que tenen sobre este tema.

L’objectiu principal d’estes empreses –recorden des de l’administració autonòmica– és la inserció sociolaboral de persones en risc d’exclusió a través de l’experiència laboral i poder obtenir una acreditació oficial de les seues competències professionals suposarà un gran avantatge a l’hora de millorar les seues possibilitats d’inserció laboral o la seua incorporació a l’oferta formativa de Formació Professional.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.