El Consell col·laborarà amb l’Ajuntament de València en la celebració de Cinema Jove 2024

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

El Consell ha autoritzat el conveni de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) amb l’Ajuntament de València per a col·laborar en l’organització del Festival Internacional Cinema Jove 2024, segons ha avançat la portaveu del Govern valencià, Ruth Merino.

Mitjançant aquest acord, l’Ajuntament de València cedeix a l’IVC, de forma gratuïta, els despatxos situats en la plaça de l’Almoina per a allotjar les oficines de Cinema Jove i es farà càrrec de les despeses corrents que genere la seua utilització. L’IVC aportarà la quantitat d’1.622 euros per a cobrir el segur de responsabilitat de danys, amb un límit de 300.000 euros.

L’Ajuntament també cedeix l’espai urbà per a la instal·lació de senyalització i punts d’informació i espais publicitaris en mobiliari urbà, així com en els espais que puguen ser d’interès per a l’IVC per a la realització d’actes en el marc del festival.

Així mateix, segons s’arreplega en el conveni, l’Ajuntament de València aportarà un total de 30.000 euros com a patrocinador per a col·laborar amb l’IVC en la celebració i organització del Festival Cinema Jove 2024.

Per la seua banda, l’IVC es compromet a incloure el logotip de l’Ajuntament de València, amb presència idèntica al de la Generalitat, en els actes i les comunicacions que fan referència a les activitats de Cinema Jove i a esmentar la seua condició de patrocinador.

CINEMA JOVE

Cinema Jove va nàixer com un certamen dedicat a l’educació cinematogràfica i, als pocs anys, es va convertir en un festival dedicat a joves cineastes professionals, encara que sense perdre mai la seua secció educativa.

Al llarg de la seua trajectòria, el festival ha servit de fòrum de trobada internacional per a joves cineastes de tot el món, amb dues seccions oficials –llargs i curtmetratges–, a més d’homenatges, retrospectives, cicles temàtics i presentacions de llibres, entre altres activitats, sempre afavorint una proximitat entre el públic i els professionals del cinema a través de trobades i col·loquis.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.