El Consell col·laborarà amb l’Ajuntament de València en la celebració de Cinema Jove 2024

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

El Consell ha autoritzat el conveni de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) amb l’Ajuntament de València per a col·laborar en l’organització del Festival Internacional Cinema Jove 2024, segons ha avançat la portaveu del Govern valencià, Ruth Merino.

Mitjançant aquest acord, l’Ajuntament de València cedeix a l’IVC, de forma gratuïta, els despatxos situats en la plaça de l’Almoina per a allotjar les oficines de Cinema Jove i es farà càrrec de les despeses corrents que genere la seua utilització. L’IVC aportarà la quantitat d’1.622 euros per a cobrir el segur de responsabilitat de danys, amb un límit de 300.000 euros.

L’Ajuntament també cedeix l’espai urbà per a la instal·lació de senyalització i punts d’informació i espais publicitaris en mobiliari urbà, així com en els espais que puguen ser d’interès per a l’IVC per a la realització d’actes en el marc del festival.

Així mateix, segons s’arreplega en el conveni, l’Ajuntament de València aportarà un total de 30.000 euros com a patrocinador per a col·laborar amb l’IVC en la celebració i organització del Festival Cinema Jove 2024.

Per la seua banda, l’IVC es compromet a incloure el logotip de l’Ajuntament de València, amb presència idèntica al de la Generalitat, en els actes i les comunicacions que fan referència a les activitats de Cinema Jove i a esmentar la seua condició de patrocinador.

CINEMA JOVE

Cinema Jove va nàixer com un certamen dedicat a l’educació cinematogràfica i, als pocs anys, es va convertir en un festival dedicat a joves cineastes professionals, encara que sense perdre mai la seua secció educativa.

Al llarg de la seua trajectòria, el festival ha servit de fòrum de trobada internacional per a joves cineastes de tot el món, amb dues seccions oficials –llargs i curtmetratges–, a més d’homenatges, retrospectives, cicles temàtics i presentacions de llibres, entre altres activitats, sempre afavorint una proximitat entre el públic i els professionals del cinema a través de trobades i col·loquis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.

Set ferits lleus per la solsida parcial del sostre d’un hotel a Benidorm

Set persones, entre elles un menor de 8 anys i un home de 78, van resultar contusionades després de la solsida parcial del sostre d'un hotel a Benidorm. Cinc afectats van ser traslladats a centres hospitalaris.