El Consell col·laborarà amb l’Ajuntament de València en la celebració de Cinema Jove 2024

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

El Consell ha autoritzat el conveni de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) amb l’Ajuntament de València per a col·laborar en l’organització del Festival Internacional Cinema Jove 2024, segons ha avançat la portaveu del Govern valencià, Ruth Merino.

Anuncios

Mitjançant aquest acord, l’Ajuntament de València cedeix a l’IVC, de forma gratuïta, els despatxos situats en la plaça de l’Almoina per a allotjar les oficines de Cinema Jove i es farà càrrec de les despeses corrents que genere la seua utilització. L’IVC aportarà la quantitat d’1.622 euros per a cobrir el segur de responsabilitat de danys, amb un límit de 300.000 euros.

L’Ajuntament també cedeix l’espai urbà per a la instal·lació de senyalització i punts d’informació i espais publicitaris en mobiliari urbà, així com en els espais que puguen ser d’interès per a l’IVC per a la realització d’actes en el marc del festival.

Així mateix, segons s’arreplega en el conveni, l’Ajuntament de València aportarà un total de 30.000 euros com a patrocinador per a col·laborar amb l’IVC en la celebració i organització del Festival Cinema Jove 2024.

Per la seua banda, l’IVC es compromet a incloure el logotip de l’Ajuntament de València, amb presència idèntica al de la Generalitat, en els actes i les comunicacions que fan referència a les activitats de Cinema Jove i a esmentar la seua condició de patrocinador.

CINEMA JOVE

Cinema Jove va nàixer com un certamen dedicat a l’educació cinematogràfica i, als pocs anys, es va convertir en un festival dedicat a joves cineastes professionals, encara que sense perdre mai la seua secció educativa.

Al llarg de la seua trajectòria, el festival ha servit de fòrum de trobada internacional per a joves cineastes de tot el món, amb dues seccions oficials –llargs i curtmetratges–, a més d’homenatges, retrospectives, cicles temàtics i presentacions de llibres, entre altres activitats, sempre afavorint una proximitat entre el públic i els professionals del cinema a través de trobades i col·loquis.

Anuncios

Últimes notícies

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.

El València Basket busca avantatge davant el Girona per a encarar la volta amb marge cap a la final

El València Basket rep al Spar Girona en l'anada de les semifinals de la Lliga Femenina amb l'objectiu d'aconseguir una renda àmplia que li permeta viatjar amb marge a Fontajau i acostar-se a la final i a l'Eurolliga.

Elx celebra els 25 anys del Misteri com a Patrimoni de la Humanitat amb una agenda especial

Elx commemora el 25 aniversari de la declaració del Misteri dElx com a Patrimoni Oral i Immaterial de la Humanitat amb un ampli programa d'actes gratuïts i oberts a tota la ciutadania.

Els directius de la WNBA projecten a Awa Fam com la gran estrela debutant a cinc anys vista

Els directius de la WNBA assenyalen a Awa Fam com la debutant amb més projecció a cinc anys vista, encara que no la situen entre les favorites al premi a millor novençana de la temporada 2026.

Sílvia Pérez Cruz reivindica la dualitat i l’aigua en el seu nou disc sobre migracions i emocions

Sílvia Pérez Cruz presenta Oral_Abissal, un àlbum que unix tradició oral i profunditat íntima per a reflexionar sobre la migració, l'empatia i els extrems socials.

Nova manifestació a València contra Mazón per la gestió de la dana del 2024

Col·lectius socials i associacions de víctimes convoquen per al 30 de maig a València una nova manifestació contra Carlos Mazón per la seua gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.