El Consell col·laborarà amb l’Ajuntament de València en la celebració de Cinema Jove 2024

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

El Consell ha autoritzat el conveni de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) amb l’Ajuntament de València per a col·laborar en l’organització del Festival Internacional Cinema Jove 2024, segons ha avançat la portaveu del Govern valencià, Ruth Merino.

Mitjançant aquest acord, l’Ajuntament de València cedeix a l’IVC, de forma gratuïta, els despatxos situats en la plaça de l’Almoina per a allotjar les oficines de Cinema Jove i es farà càrrec de les despeses corrents que genere la seua utilització. L’IVC aportarà la quantitat d’1.622 euros per a cobrir el segur de responsabilitat de danys, amb un límit de 300.000 euros.

L’Ajuntament també cedeix l’espai urbà per a la instal·lació de senyalització i punts d’informació i espais publicitaris en mobiliari urbà, així com en els espais que puguen ser d’interès per a l’IVC per a la realització d’actes en el marc del festival.

Així mateix, segons s’arreplega en el conveni, l’Ajuntament de València aportarà un total de 30.000 euros com a patrocinador per a col·laborar amb l’IVC en la celebració i organització del Festival Cinema Jove 2024.

Per la seua banda, l’IVC es compromet a incloure el logotip de l’Ajuntament de València, amb presència idèntica al de la Generalitat, en els actes i les comunicacions que fan referència a les activitats de Cinema Jove i a esmentar la seua condició de patrocinador.

CINEMA JOVE

Cinema Jove va nàixer com un certamen dedicat a l’educació cinematogràfica i, als pocs anys, es va convertir en un festival dedicat a joves cineastes professionals, encara que sense perdre mai la seua secció educativa.

Al llarg de la seua trajectòria, el festival ha servit de fòrum de trobada internacional per a joves cineastes de tot el món, amb dues seccions oficials –llargs i curtmetratges–, a més d’homenatges, retrospectives, cicles temàtics i presentacions de llibres, entre altres activitats, sempre afavorint una proximitat entre el públic i els professionals del cinema a través de trobades i col·loquis.

Últimes notícies

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.