El Consell col·laborarà amb l’Ajuntament de València en la celebració de Cinema Jove 2024

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

El Consell ha autoritzat el conveni de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) amb l’Ajuntament de València per a col·laborar en l’organització del Festival Internacional Cinema Jove 2024, segons ha avançat la portaveu del Govern valencià, Ruth Merino.

Mitjançant aquest acord, l’Ajuntament de València cedeix a l’IVC, de forma gratuïta, els despatxos situats en la plaça de l’Almoina per a allotjar les oficines de Cinema Jove i es farà càrrec de les despeses corrents que genere la seua utilització. L’IVC aportarà la quantitat d’1.622 euros per a cobrir el segur de responsabilitat de danys, amb un límit de 300.000 euros.

L’Ajuntament també cedeix l’espai urbà per a la instal·lació de senyalització i punts d’informació i espais publicitaris en mobiliari urbà, així com en els espais que puguen ser d’interès per a l’IVC per a la realització d’actes en el marc del festival.

Així mateix, segons s’arreplega en el conveni, l’Ajuntament de València aportarà un total de 30.000 euros com a patrocinador per a col·laborar amb l’IVC en la celebració i organització del Festival Cinema Jove 2024.

Per la seua banda, l’IVC es compromet a incloure el logotip de l’Ajuntament de València, amb presència idèntica al de la Generalitat, en els actes i les comunicacions que fan referència a les activitats de Cinema Jove i a esmentar la seua condició de patrocinador.

CINEMA JOVE

Cinema Jove va nàixer com un certamen dedicat a l’educació cinematogràfica i, als pocs anys, es va convertir en un festival dedicat a joves cineastes professionals, encara que sense perdre mai la seua secció educativa.

Al llarg de la seua trajectòria, el festival ha servit de fòrum de trobada internacional per a joves cineastes de tot el món, amb dues seccions oficials –llargs i curtmetratges–, a més d’homenatges, retrospectives, cicles temàtics i presentacions de llibres, entre altres activitats, sempre afavorint una proximitat entre el públic i els professionals del cinema a través de trobades i col·loquis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.