El Consell col·laborarà amb l’Ajuntament de València en la celebració de Cinema Jove 2024

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

El Consell ha autoritzat el conveni de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) amb l’Ajuntament de València per a col·laborar en l’organització del Festival Internacional Cinema Jove 2024, segons ha avançat la portaveu del Govern valencià, Ruth Merino.

Mitjançant aquest acord, l’Ajuntament de València cedeix a l’IVC, de forma gratuïta, els despatxos situats en la plaça de l’Almoina per a allotjar les oficines de Cinema Jove i es farà càrrec de les despeses corrents que genere la seua utilització. L’IVC aportarà la quantitat d’1.622 euros per a cobrir el segur de responsabilitat de danys, amb un límit de 300.000 euros.

L’Ajuntament també cedeix l’espai urbà per a la instal·lació de senyalització i punts d’informació i espais publicitaris en mobiliari urbà, així com en els espais que puguen ser d’interès per a l’IVC per a la realització d’actes en el marc del festival.

Així mateix, segons s’arreplega en el conveni, l’Ajuntament de València aportarà un total de 30.000 euros com a patrocinador per a col·laborar amb l’IVC en la celebració i organització del Festival Cinema Jove 2024.

Per la seua banda, l’IVC es compromet a incloure el logotip de l’Ajuntament de València, amb presència idèntica al de la Generalitat, en els actes i les comunicacions que fan referència a les activitats de Cinema Jove i a esmentar la seua condició de patrocinador.

CINEMA JOVE

Cinema Jove va nàixer com un certamen dedicat a l’educació cinematogràfica i, als pocs anys, es va convertir en un festival dedicat a joves cineastes professionals, encara que sense perdre mai la seua secció educativa.

Al llarg de la seua trajectòria, el festival ha servit de fòrum de trobada internacional per a joves cineastes de tot el món, amb dues seccions oficials –llargs i curtmetratges–, a més d’homenatges, retrospectives, cicles temàtics i presentacions de llibres, entre altres activitats, sempre afavorint una proximitat entre el públic i els professionals del cinema a través de trobades i col·loquis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.