Anuncios

El Consell invertix 1,8 milions en el col·lector de pluvials de Silla que reduïx el risc d’inundació

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

La Generalitat ha invertit 1,8 milions en el nou col·lector de pluvials a Silla que reduïx el risc d’inundació, segons ha destacat el conseller d’Agricultura, durant la inauguració d’esta nova canalització a la localitat, junt amb l’alcalde, Vicente Zaragozá.

Anuncios

Sobre este tema, ha destacat que esta obra resulta de “gran importància” per al futur del municipi i ha reiterat la idea de convertir l’excés d’aigua, “que era un problema perquè es desaprofitava i produïa danys en infraestructures viàries i dels veïns”, en una solució perquè arriba canalitzada al Parc Natural de l’Albufera.

Des del nou col·lector interceptor, situat a l’avinguda d’Espioca, i mitjançant una xarxa de canonades amb diàmetre suficient per a conduir prop d’un 35 % del volum de les aigües pluvials procedents d’Alcàsser i Picassent, es porten estes aigües fins a les basses de laminació de l’avinguda d’Alacant, al nord-est del municipi, dins del Parc Natural de l’Albufera, segons ha informat el Consell en un comunicat.

D’esta manera, es resta cabal a l’aigua que entrava en el cas urbà per la Rambla de la Independència, la qual cosa provocava danys en propietats. Esta obra se suma a unes altres que, per un import de 16 milions d’euros, s’han realitzat per a evacuar aigües pluvials i solucionar problemes històrics que afecten al municipi, originats per la seua orografia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios