El Consell invertix 1,8 milions en el col·lector de pluvials de Silla que reduïx el risc d’inundació

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

La Generalitat ha invertit 1,8 milions en el nou col·lector de pluvials a Silla que reduïx el risc d’inundació, segons ha destacat el conseller d’Agricultura, durant la inauguració d’esta nova canalització a la localitat, junt amb l’alcalde, Vicente Zaragozá.

Sobre este tema, ha destacat que esta obra resulta de «gran importància» per al futur del municipi i ha reiterat la idea de convertir l’excés d’aigua, «que era un problema perquè es desaprofitava i produïa danys en infraestructures viàries i dels veïns», en una solució perquè arriba canalitzada al Parc Natural de l’Albufera.

Des del nou col·lector interceptor, situat a l’avinguda d’Espioca, i mitjançant una xarxa de canonades amb diàmetre suficient per a conduir prop d’un 35 % del volum de les aigües pluvials procedents d’Alcàsser i Picassent, es porten estes aigües fins a les basses de laminació de l’avinguda d’Alacant, al nord-est del municipi, dins del Parc Natural de l’Albufera, segons ha informat el Consell en un comunicat.

D’esta manera, es resta cabal a l’aigua que entrava en el cas urbà per la Rambla de la Independència, la qual cosa provocava danys en propietats. Esta obra se suma a unes altres que, per un import de 16 milions d’euros, s’han realitzat per a evacuar aigües pluvials i solucionar problemes històrics que afecten al municipi, originats per la seua orografia.

Últimes notícies

Xavi Albert agafa el timó del Valencia Basket masculí per a dos temporades

El Valencia Basket ha confirmat Xavi Albert com a entrenador principal de la primera plantilla masculina per a les dos pròximes temporades, després de l’eixida de Pedro Martínez al Real Madrid.

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.