El Mercat Central de València impulsa la solidaritat amb el Banc d’Aliments

Ejemplo de shortcode con estilo
El Mercat Central de València s'uneix al projecte 'Ningú sense la seua ració diària' del Banc d'Aliments, facilitant donacions mitjançant compres virtuals. A partir d'ara, els clients podran col·laborar de manera senzilla gràcies a l'ajuda de voluntaris.

El Mercat Central de València torna a sumar-se al projecte ‘Ningú sense la seua ració diària’ del Banc d’Aliments de València, amb la finalitat d’aconseguir que els seus clients puguen realitzar aportacions benèfiques a qui més ho necessiten a través de compres virtuals.

Entre aquest divendres i dijous que ve 17, voluntaris del Banc d’Aliments, amb jupetins identificatius, facilitaran als clients que desitgen col·laborar en aquesta iniciativa solidària la realització de les seues donacions de manera interactiva i senzilla mitjançant tablets.

L’objectiu d’aquesta campanya és transferir les aportacions dels clients a les famílies beneficiàries a través de targetes solidàries anònimes, que podran utilitzar-se com una targeta regal del Mercat Central, assegurant així la seva privadesa.

La presidenta de l’Associació de Venedors, Merche Puchades, ha expressat: «És una alegria que famílies que passen per situacions difícils també puguen accedir a productes frescos i realitzar la compra de carn, fruita, verdura, peix o qualsevol altre aliment en els diferents llocs del mercat, d’acord amb les seues necessitats».

El projecte ‘Ningú sense la seua ració diària’, desenvolupat per l’empresa castellonenca Naria, col·labora amb el Banc d’Aliments de València des del 2021 per a digitalitzar els seus sistemes i potenciar la seva capacitat d’ajuda. Aquesta iniciativa representa una aposta per modernitzar el sistema de captació de recursos i atendre aquells que demanden productes de primera necessitat, alhora que redueix els costos de logística.

Últimes notícies

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.