6.9 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

El turisme italià, neerlandés i britànic és el que més visita València en 2023

La regidora delegada de Turisme, Paula Llobet, ha destacat que “el turisme estranger que més està visitant la ciutat durant el 2023 procedeix d’Itàlia, amb 236.037 pernoctacions registrades; Països Baixos, amb 212.393 i el Regne Unit, amb 153.789”, segons la informació recopilada per la fundació Visit València. A este continu creixement se suma també França, que evoluciona amb creixements lleugers, i el turisme nord-americà, amb un increment del 19,5 % respecte a 2022.

Així, Llobet ha subratllat que els Estats Units s’ha revelat per a València com “un dels principals mercats emissors”, ja que ha crescut des d’inicis de 2023 fins a aconseguir el mes de juliol les 118.615 pernoctacions.

Així mateix, les dades de Visit València mostren la presència nord-americana com “cada vegada més important juntament amb la russa i la xinesa, ja que en la comparativa interanual respecte a 2022 posen de relleu augments del 67,8 % i 62,4 %, respectivament”.

En este sentit, la titular de Turisme ha explicat que a més, el turista nord-americà “és un turista amb un gran potencial per la seua alta capacitat de despesa i la seua llarga estància, qüestió que redunda en un major rendiment financer”.

Turisme de qualitat

D’altra banda, Llobet ha remarcat que per a l’actual equip de govern “no sols és interessant el turista amb alt poder adquisitiu sinó el respectuós amb la nostra ciutat, és a dir, que la respecte, la cuide i s’integre en ella”.

“La ciutat destaca per la seua oferta turística lligada a un turisme sostenible que ofereix cultura, idioma, gastronomia, patrimoni històric, música i naturalesa, però també nombrosos esdeveniments i congressos nacionals i internacionals de primer nivell”, ha afirmat la regidora.

Les cites esportives és un altre dels atractius de València. “Durant el mes de setembre acollim determinats esdeveniments que ens col·loquen en el punt de mira a nivell turístic. Es tracta de la copa Davis i per a octubre i desembre de la Mitjana Marató i la Marató, que han esgotat els seus dorsals. A més acollirem el World Paella Day o la Gala dels premis que reconeixen els destins més innovadors”, ha conclòs la titular de Turisme.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.