10.4 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Elx ultima els detalls amb les pedanies per a instaurar el servici municipal de transport al camp

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, el regidor de Pedanies, Raúl Sempere, i el regidor de Mobilitat, Claudio Guilabert, han iniciat la ronda de reunions amb els alcaldes pedanis i els presidents de districte amb l’objectiu d’ultimar els trajectes i línies del nou servici de transport municipal urbà a les pedanies.

Ruz ha assenyalat en un comunicat que, fa un any, es van proposar “transformar i revolucionar el transport urbà a les pedanies” i considera que estan “complint”.

“Hem iniciat les converses per a configurar les noves línies. El transport urbà municipal va a ser una realitat en els pròxims mesos. Això va a revolucionar la manera de connectar el camp i les pedanies amb el nucli urbà”, ha ressaltat el primer edil.

En la mateixa línia, ha afegit que suposarà “duplicar i triplicar el nombre de servicis, reformar les línies, nous vehicles perquè els il·licitans que viuen en les pedanies no se senten il·licitans de segona, per a vertebrar el terme municipal i per a fer que qualsevol il·licità des de la Marina fins a Ferriol, i des d’Arenals fins a la Penya de les Àguiles, senta i s’integre en la xarxa municipal de transports”.

Les reunions continuaran este dijous amb la resta de presidents i alcaldes pedanis, amb l’objectiu que el servici es puga instaurar en l’últim trimestre de l’any.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs