Anuncios

Elx ultima els detalls amb les pedanies per a instaurar el servici municipal de transport al camp

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, el regidor de Pedanies, Raúl Sempere, i el regidor de Mobilitat, Claudio Guilabert, han iniciat la ronda de reunions amb els alcaldes pedanis i els presidents de districte amb l’objectiu d’ultimar els trajectes i línies del nou servici de transport municipal urbà a les pedanies.

Ruz ha assenyalat en un comunicat que, fa un any, es van proposar “transformar i revolucionar el transport urbà a les pedanies” i considera que estan “complint”.

“Hem iniciat les converses per a configurar les noves línies. El transport urbà municipal va a ser una realitat en els pròxims mesos. Això va a revolucionar la manera de connectar el camp i les pedanies amb el nucli urbà”, ha ressaltat el primer edil.

En la mateixa línia, ha afegit que suposarà “duplicar i triplicar el nombre de servicis, reformar les línies, nous vehicles perquè els il·licitans que viuen en les pedanies no se senten il·licitans de segona, per a vertebrar el terme municipal i per a fer que qualsevol il·licità des de la Marina fins a Ferriol, i des d’Arenals fins a la Penya de les Àguiles, senta i s’integre en la xarxa municipal de transports”.

Les reunions continuaran este dijous amb la resta de presidents i alcaldes pedanis, amb l’objectiu que el servici es puga instaurar en l’últim trimestre de l’any.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.