Elx ultima els detalls amb les pedanies per a instaurar el servici municipal de transport al camp

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, el regidor de Pedanies, Raúl Sempere, i el regidor de Mobilitat, Claudio Guilabert, han iniciat la ronda de reunions amb els alcaldes pedanis i els presidents de districte amb l’objectiu d’ultimar els trajectes i línies del nou servici de transport municipal urbà a les pedanies.

Ruz ha assenyalat en un comunicat que, fa un any, es van proposar «transformar i revolucionar el transport urbà a les pedanies» i considera que estan «complint».

«Hem iniciat les converses per a configurar les noves línies. El transport urbà municipal va a ser una realitat en els pròxims mesos. Això va a revolucionar la manera de connectar el camp i les pedanies amb el nucli urbà», ha ressaltat el primer edil.

En la mateixa línia, ha afegit que suposarà «duplicar i triplicar el nombre de servicis, reformar les línies, nous vehicles perquè els il·licitans que viuen en les pedanies no se senten il·licitans de segona, per a vertebrar el terme municipal i per a fer que qualsevol il·licità des de la Marina fins a Ferriol, i des d’Arenals fins a la Penya de les Àguiles, senta i s’integre en la xarxa municipal de transports».

Les reunions continuaran este dijous amb la resta de presidents i alcaldes pedanis, amb l’objectiu que el servici es puga instaurar en l’últim trimestre de l’any.

Últimes notícies

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.