Elx ultima els detalls amb les pedanies per a instaurar el servici municipal de transport al camp

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, el regidor de Pedanies, Raúl Sempere, i el regidor de Mobilitat, Claudio Guilabert, han iniciat la ronda de reunions amb els alcaldes pedanis i els presidents de districte amb l’objectiu d’ultimar els trajectes i línies del nou servici de transport municipal urbà a les pedanies.

Ruz ha assenyalat en un comunicat que, fa un any, es van proposar “transformar i revolucionar el transport urbà a les pedanies” i considera que estan “complint”.

“Hem iniciat les converses per a configurar les noves línies. El transport urbà municipal va a ser una realitat en els pròxims mesos. Això va a revolucionar la manera de connectar el camp i les pedanies amb el nucli urbà”, ha ressaltat el primer edil.

En la mateixa línia, ha afegit que suposarà “duplicar i triplicar el nombre de servicis, reformar les línies, nous vehicles perquè els il·licitans que viuen en les pedanies no se senten il·licitans de segona, per a vertebrar el terme municipal i per a fer que qualsevol il·licità des de la Marina fins a Ferriol, i des d’Arenals fins a la Penya de les Àguiles, senta i s’integre en la xarxa municipal de transports”.

Les reunions continuaran este dijous amb la resta de presidents i alcaldes pedanis, amb l’objectiu que el servici es puga instaurar en l’últim trimestre de l’any.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.