Elx ultima els detalls amb les pedanies per a instaurar el servici municipal de transport al camp

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, el regidor de Pedanies, Raúl Sempere, i el regidor de Mobilitat, Claudio Guilabert, han iniciat la ronda de reunions amb els alcaldes pedanis i els presidents de districte amb l’objectiu d’ultimar els trajectes i línies del nou servici de transport municipal urbà a les pedanies.

Ruz ha assenyalat en un comunicat que, fa un any, es van proposar “transformar i revolucionar el transport urbà a les pedanies” i considera que estan “complint”.

“Hem iniciat les converses per a configurar les noves línies. El transport urbà municipal va a ser una realitat en els pròxims mesos. Això va a revolucionar la manera de connectar el camp i les pedanies amb el nucli urbà”, ha ressaltat el primer edil.

En la mateixa línia, ha afegit que suposarà “duplicar i triplicar el nombre de servicis, reformar les línies, nous vehicles perquè els il·licitans que viuen en les pedanies no se senten il·licitans de segona, per a vertebrar el terme municipal i per a fer que qualsevol il·licità des de la Marina fins a Ferriol, i des d’Arenals fins a la Penya de les Àguiles, senta i s’integre en la xarxa municipal de transports”.

Les reunions continuaran este dijous amb la resta de presidents i alcaldes pedanis, amb l’objectiu que el servici es puga instaurar en l’últim trimestre de l’any.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.