L’EMT recupera les recàrregues en línia dels seus abonaments

EMT València

EMT València | EMT València

 

En els últims dies lEmpresa Municipal de Transports de València (EMT) ha treballat intensament per a habilitar les màquines validadores dels autobusos com a punt d’activació de les compres de recàrregues en línia dels seus títols, ja que fins ara només es permetia activar-les en la màquina expenedora situada en la part davantera al costat del conductor.

 

Per això, el passat 13 de febrer es va suspendre la recàrrega en línia com a mesura de prevenció contra la COVID-19 per a evitar el contacte entre el personal de conducció i el passatger, que tampoc pot accedir per la porta davantera de l’autobús o fer pagaments en efectiu.

 

Amb la millora implantada en els sistemes tecnològics d’EMT, queda oberta de nou la botiga en línia en l’app i la pàgina web amb l’objectiu de facilitar la compra a aquelles persones que hagen de desplaçar-se necessàriament durant l’estat d’excepcionalitat.

 

Un viatge de reserva

A demés, es disposarà d’un viatge de reserva en cas que la targeta es quede sense viatges, que es descomptarà posteriorment quan la targeta torne a tindre saldo i passe per la validadora. No obstant això, es recomana recarregar de manera planificada, amb 24 hores d’antelació abans d’acabar tots els viatges.

 

Actualment, la compra online en EMT representa ja pràcticament el 15 % de les recàrregues del bonobús, el que suposa un creixement d’un 10 % en 2019. Cal recordar que els abonaments d’EMT se seguiran venent en estancs i quioscos, però en el cas de títols com el bonobús personalitzat per a famílies nombroses i monoparentals o l’EMT Jove sols es poden adquirir de manera en línia.

 

Bonobús personalitzat per a famílies nombroses i monoparentals

L’EMT ha actualitzat totes les targetes per a famílies nombroses i monoparentals afectades per la situació per a que puguen continuar recarregant i validant amb normalitat mentres dure la mesura.

 

No obstant això, totes les persones a les que els caduque els carnets de família nombrosa i monoparentals tenen l’obligació de sol·licitar la renovació dels mateixos una volta finalitze l’Estat d’Alarma per la COVID-19. Tota esta informació pot ser consultada en la secció de tarifes i títols de la pàgina web, i en l’OAC, que oferix atenció telefònica i en línia (WhatsApp i Telegram).

Últimes notícies

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.