L’EMT recupera les recàrregues en línia dels seus abonaments

EMT València

EMT València | EMT València

 

En els últims dies lEmpresa Municipal de Transports de València (EMT) ha treballat intensament per a habilitar les màquines validadores dels autobusos com a punt d’activació de les compres de recàrregues en línia dels seus títols, ja que fins ara només es permetia activar-les en la màquina expenedora situada en la part davantera al costat del conductor.

 

Per això, el passat 13 de febrer es va suspendre la recàrrega en línia com a mesura de prevenció contra la COVID-19 per a evitar el contacte entre el personal de conducció i el passatger, que tampoc pot accedir per la porta davantera de l’autobús o fer pagaments en efectiu.

 

Amb la millora implantada en els sistemes tecnològics d’EMT, queda oberta de nou la botiga en línia en l’app i la pàgina web amb l’objectiu de facilitar la compra a aquelles persones que hagen de desplaçar-se necessàriament durant l’estat d’excepcionalitat.

 

Un viatge de reserva

A demés, es disposarà d’un viatge de reserva en cas que la targeta es quede sense viatges, que es descomptarà posteriorment quan la targeta torne a tindre saldo i passe per la validadora. No obstant això, es recomana recarregar de manera planificada, amb 24 hores d’antelació abans d’acabar tots els viatges.

 

Actualment, la compra online en EMT representa ja pràcticament el 15 % de les recàrregues del bonobús, el que suposa un creixement d’un 10 % en 2019. Cal recordar que els abonaments d’EMT se seguiran venent en estancs i quioscos, però en el cas de títols com el bonobús personalitzat per a famílies nombroses i monoparentals o l’EMT Jove sols es poden adquirir de manera en línia.

 

Bonobús personalitzat per a famílies nombroses i monoparentals

L’EMT ha actualitzat totes les targetes per a famílies nombroses i monoparentals afectades per la situació per a que puguen continuar recarregant i validant amb normalitat mentres dure la mesura.

 

No obstant això, totes les persones a les que els caduque els carnets de família nombrosa i monoparentals tenen l’obligació de sol·licitar la renovació dels mateixos una volta finalitze l’Estat d’Alarma per la COVID-19. Tota esta informació pot ser consultada en la secció de tarifes i títols de la pàgina web, i en l’OAC, que oferix atenció telefònica i en línia (WhatsApp i Telegram).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space construirà una planta en l'àrea Porta d'Elx per a escalar producció i operacions. La companyia preveu arribar a prop de 1.000 ocupacions a partir de mediats de 2028.

Agirrezabala es lesiona el menisc i viatja a Vitòria per a ser valorat

El porter del València, cedit per l'Athletic Club, patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i es desplaçarà a Vitòria per a ser valorat. El contratemps va arribar en un entrenament, just després de tornar a treballar amb el grup.

PLD Space alçarà una nova fàbrica de coets a Elx i duplicarà la seua plantilla

PLD Space construirà una nova fàbrica en Porta d'Elx per a sostindre el seu creixement i preveu duplicar la plantilla fins a 1.000 empleats des de mitjan 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament i compassa el Miura 5, el primer llançament del qual està previst en el segon trimestre de 2026.

Han firmat el protocol per a la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat a Elx

Generalitat, Ajuntament, UMH, Inescop, Avecal i AEC han rubricat l'arrancada de la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat a Elx. El centre combinarà formació pràctica i innovació per a reforçar la competitivitat del sector i atendre empreses, estudiants, treballadors i emprenedors.

La Comunitat Valenciana registra un 28,8% menys de matriculacions de turismes al febrer per l’efecte de la dana

La Comunitat Valenciana va registrar un descens del 28,8% en les matriculacions de turismes al febrer per l'efecte comparatiu després de la dana. A Espanya, el mercat va créixer un 7,5% impulsat pels electrificats i el canal del lloguer.