L’EMT recupera les recàrregues en línia dels seus abonaments

EMT València

EMT València | EMT València

 

En els últims dies lEmpresa Municipal de Transports de València (EMT) ha treballat intensament per a habilitar les màquines validadores dels autobusos com a punt d’activació de les compres de recàrregues en línia dels seus títols, ja que fins ara només es permetia activar-les en la màquina expenedora situada en la part davantera al costat del conductor.

 

Per això, el passat 13 de febrer es va suspendre la recàrrega en línia com a mesura de prevenció contra la COVID-19 per a evitar el contacte entre el personal de conducció i el passatger, que tampoc pot accedir per la porta davantera de l’autobús o fer pagaments en efectiu.

 

Amb la millora implantada en els sistemes tecnològics d’EMT, queda oberta de nou la botiga en línia en l’app i la pàgina web amb l’objectiu de facilitar la compra a aquelles persones que hagen de desplaçar-se necessàriament durant l’estat d’excepcionalitat.

 

Un viatge de reserva

A demés, es disposarà d’un viatge de reserva en cas que la targeta es quede sense viatges, que es descomptarà posteriorment quan la targeta torne a tindre saldo i passe per la validadora. No obstant això, es recomana recarregar de manera planificada, amb 24 hores d’antelació abans d’acabar tots els viatges.

 

Actualment, la compra online en EMT representa ja pràcticament el 15 % de les recàrregues del bonobús, el que suposa un creixement d’un 10 % en 2019. Cal recordar que els abonaments d’EMT se seguiran venent en estancs i quioscos, però en el cas de títols com el bonobús personalitzat per a famílies nombroses i monoparentals o l’EMT Jove sols es poden adquirir de manera en línia.

 

Bonobús personalitzat per a famílies nombroses i monoparentals

L’EMT ha actualitzat totes les targetes per a famílies nombroses i monoparentals afectades per la situació per a que puguen continuar recarregant i validant amb normalitat mentres dure la mesura.

 

No obstant això, totes les persones a les que els caduque els carnets de família nombrosa i monoparentals tenen l’obligació de sol·licitar la renovació dels mateixos una volta finalitze l’Estat d’Alarma per la COVID-19. Tota esta informació pot ser consultada en la secció de tarifes i títols de la pàgina web, i en l’OAC, que oferix atenció telefònica i en línia (WhatsApp i Telegram).

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.