L’EMT recupera les recàrregues en línia dels seus abonaments

EMT València

EMT València | EMT València

 

En els últims dies lEmpresa Municipal de Transports de València (EMT) ha treballat intensament per a habilitar les màquines validadores dels autobusos com a punt d’activació de les compres de recàrregues en línia dels seus títols, ja que fins ara només es permetia activar-les en la màquina expenedora situada en la part davantera al costat del conductor.

 

Per això, el passat 13 de febrer es va suspendre la recàrrega en línia com a mesura de prevenció contra la COVID-19 per a evitar el contacte entre el personal de conducció i el passatger, que tampoc pot accedir per la porta davantera de l’autobús o fer pagaments en efectiu.

 

Amb la millora implantada en els sistemes tecnològics d’EMT, queda oberta de nou la botiga en línia en l’app i la pàgina web amb l’objectiu de facilitar la compra a aquelles persones que hagen de desplaçar-se necessàriament durant l’estat d’excepcionalitat.

 

Un viatge de reserva

A demés, es disposarà d’un viatge de reserva en cas que la targeta es quede sense viatges, que es descomptarà posteriorment quan la targeta torne a tindre saldo i passe per la validadora. No obstant això, es recomana recarregar de manera planificada, amb 24 hores d’antelació abans d’acabar tots els viatges.

 

Actualment, la compra online en EMT representa ja pràcticament el 15 % de les recàrregues del bonobús, el que suposa un creixement d’un 10 % en 2019. Cal recordar que els abonaments d’EMT se seguiran venent en estancs i quioscos, però en el cas de títols com el bonobús personalitzat per a famílies nombroses i monoparentals o l’EMT Jove sols es poden adquirir de manera en línia.

 

Bonobús personalitzat per a famílies nombroses i monoparentals

L’EMT ha actualitzat totes les targetes per a famílies nombroses i monoparentals afectades per la situació per a que puguen continuar recarregant i validant amb normalitat mentres dure la mesura.

 

No obstant això, totes les persones a les que els caduque els carnets de família nombrosa i monoparentals tenen l’obligació de sol·licitar la renovació dels mateixos una volta finalitze l’Estat d’Alarma per la COVID-19. Tota esta informació pot ser consultada en la secció de tarifes i títols de la pàgina web, i en l’OAC, que oferix atenció telefònica i en línia (WhatsApp i Telegram).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.

L’Audiència de València rebutja la recusació de la jutgessa que investiga la DANA

L'Audiència de València ha desestimat l'intent d'una acusació particular d'apartar a la jutgessa que investiga la gestió de la DANA i ha avalat la seua decisió de no tramitar l'incident de recusació.

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.