12 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

L’EMT recupera les recàrregues en línia dels seus abonaments

EMT València

EMT València | EMT València

 

En els últims dies lEmpresa Municipal de Transports de València (EMT) ha treballat intensament per a habilitar les màquines validadores dels autobusos com a punt d’activació de les compres de recàrregues en línia dels seus títols, ja que fins ara només es permetia activar-les en la màquina expenedora situada en la part davantera al costat del conductor.

 

Per això, el passat 13 de febrer es va suspendre la recàrrega en línia com a mesura de prevenció contra la COVID-19 per a evitar el contacte entre el personal de conducció i el passatger, que tampoc pot accedir per la porta davantera de l’autobús o fer pagaments en efectiu.

 

Amb la millora implantada en els sistemes tecnològics d’EMT, queda oberta de nou la botiga en línia en l’app i la pàgina web amb l’objectiu de facilitar la compra a aquelles persones que hagen de desplaçar-se necessàriament durant l’estat d’excepcionalitat.

 

Un viatge de reserva

A demés, es disposarà d’un viatge de reserva en cas que la targeta es quede sense viatges, que es descomptarà posteriorment quan la targeta torne a tindre saldo i passe per la validadora. No obstant això, es recomana recarregar de manera planificada, amb 24 hores d’antelació abans d’acabar tots els viatges.

 

Actualment, la compra online en EMT representa ja pràcticament el 15 % de les recàrregues del bonobús, el que suposa un creixement d’un 10 % en 2019. Cal recordar que els abonaments d’EMT se seguiran venent en estancs i quioscos, però en el cas de títols com el bonobús personalitzat per a famílies nombroses i monoparentals o l’EMT Jove sols es poden adquirir de manera en línia.

 

Bonobús personalitzat per a famílies nombroses i monoparentals

L’EMT ha actualitzat totes les targetes per a famílies nombroses i monoparentals afectades per la situació per a que puguen continuar recarregant i validant amb normalitat mentres dure la mesura.

 

No obstant això, totes les persones a les que els caduque els carnets de família nombrosa i monoparentals tenen l’obligació de sol·licitar la renovació dels mateixos una volta finalitze l’Estat d’Alarma per la COVID-19. Tota esta informació pot ser consultada en la secció de tarifes i títols de la pàgina web, i en l’OAC, que oferix atenció telefònica i en línia (WhatsApp i Telegram).

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.