El Circuit Ricardo Tormo celebra la segona carrera del FIM JuniorGP

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana del 21 i 22 de maig la segona prova puntuable per al Finetwork FIM JuniorGP, la nova denominació del certamen internacional que serveix com a antesala per al Campionat del Món de Motociclisme.

Un total de 119 pilots completen les llistes d’inscrits de les tres categories que formen el FIM JuniorGP. 33 pilots seran de la partida en el mundial júnior de Moto3 liderats pel tailandés Tatchakorn Buasri (Honda), que va ser el guanyador de la primera carrera celebrada en el traçat portugués d’Estoril. José Antonio Rueda (Honda), David Salvador (Hvsvarna), David Alonso (Gas Gas) i Adrián Cruces (KTM) seran alguns dels candidats a la victòria en les dos carreres programades per a diumenge.

L’alemany Lukas Tulovic (Triumph) lidera la classificació general de la categoria de Moto2 després de les dos carreres d’Estoril, seguit per l’australià Senna Agius (Kalex) i l’italià Mattia Rato (Kalex). Els pilots de Moto2 compartiran pista amb els de Stock 600 liderats pel pilot de l’equip Fau55 Tey Racing Alex Ruiz (Yamaha) i amb la participació del pilot de la Cuna de Campeones Juan Rodríguez. En total, 34 pilots formaran la graella d’eixida de la carrera de diumenge.

La categoria més concorreguda és la Hawkers European Talent Cup. Un total de 52 joves es veuran obligats a celebrar els entrenaments dividits en dos grups. El pupil de l’Aspar Team, Joel Esteban, és el líder després del seu doblet en l’estrena del certamen a Portugal.

L’escola del Circuit, la Cuna de Campeones, estarà present en les tres categories amb els seus pilots Adrián Cruces i Doah Dettwiller en Moto3, amb Juan Rodríguez en Stock i amb el pilot indi Geoffrey Emmanuel en la Hawkers European Talent Cup.

Els entrenaments se celebraran de dijous a dissabte i diumenge tindran lloc les cinc carreres programades des de les 11.00 hores amb entrada lliure per a tots els aficionats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.