El Circuit Ricardo Tormo celebra la segona carrera del FIM JuniorGP

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana del 21 i 22 de maig la segona prova puntuable per al Finetwork FIM JuniorGP, la nova denominació del certamen internacional que serveix com a antesala per al Campionat del Món de Motociclisme.

Un total de 119 pilots completen les llistes d’inscrits de les tres categories que formen el FIM JuniorGP. 33 pilots seran de la partida en el mundial júnior de Moto3 liderats pel tailandés Tatchakorn Buasri (Honda), que va ser el guanyador de la primera carrera celebrada en el traçat portugués d’Estoril. José Antonio Rueda (Honda), David Salvador (Hvsvarna), David Alonso (Gas Gas) i Adrián Cruces (KTM) seran alguns dels candidats a la victòria en les dos carreres programades per a diumenge.

L’alemany Lukas Tulovic (Triumph) lidera la classificació general de la categoria de Moto2 després de les dos carreres d’Estoril, seguit per l’australià Senna Agius (Kalex) i l’italià Mattia Rato (Kalex). Els pilots de Moto2 compartiran pista amb els de Stock 600 liderats pel pilot de l’equip Fau55 Tey Racing Alex Ruiz (Yamaha) i amb la participació del pilot de la Cuna de Campeones Juan Rodríguez. En total, 34 pilots formaran la graella d’eixida de la carrera de diumenge.

La categoria més concorreguda és la Hawkers European Talent Cup. Un total de 52 joves es veuran obligats a celebrar els entrenaments dividits en dos grups. El pupil de l’Aspar Team, Joel Esteban, és el líder després del seu doblet en l’estrena del certamen a Portugal.

L’escola del Circuit, la Cuna de Campeones, estarà present en les tres categories amb els seus pilots Adrián Cruces i Doah Dettwiller en Moto3, amb Juan Rodríguez en Stock i amb el pilot indi Geoffrey Emmanuel en la Hawkers European Talent Cup.

Els entrenaments se celebraran de dijous a dissabte i diumenge tindran lloc les cinc carreres programades des de les 11.00 hores amb entrada lliure per a tots els aficionats.

Últimes notícies

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.