El Circuit Ricardo Tormo celebra la segona carrera del FIM JuniorGP

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana del 21 i 22 de maig la segona prova puntuable per al Finetwork FIM JuniorGP, la nova denominació del certamen internacional que serveix com a antesala per al Campionat del Món de Motociclisme.

Un total de 119 pilots completen les llistes d’inscrits de les tres categories que formen el FIM JuniorGP. 33 pilots seran de la partida en el mundial júnior de Moto3 liderats pel tailandés Tatchakorn Buasri (Honda), que va ser el guanyador de la primera carrera celebrada en el traçat portugués d’Estoril. José Antonio Rueda (Honda), David Salvador (Hvsvarna), David Alonso (Gas Gas) i Adrián Cruces (KTM) seran alguns dels candidats a la victòria en les dos carreres programades per a diumenge.

L’alemany Lukas Tulovic (Triumph) lidera la classificació general de la categoria de Moto2 després de les dos carreres d’Estoril, seguit per l’australià Senna Agius (Kalex) i l’italià Mattia Rato (Kalex). Els pilots de Moto2 compartiran pista amb els de Stock 600 liderats pel pilot de l’equip Fau55 Tey Racing Alex Ruiz (Yamaha) i amb la participació del pilot de la Cuna de Campeones Juan Rodríguez. En total, 34 pilots formaran la graella d’eixida de la carrera de diumenge.

La categoria més concorreguda és la Hawkers European Talent Cup. Un total de 52 joves es veuran obligats a celebrar els entrenaments dividits en dos grups. El pupil de l’Aspar Team, Joel Esteban, és el líder després del seu doblet en l’estrena del certamen a Portugal.

L’escola del Circuit, la Cuna de Campeones, estarà present en les tres categories amb els seus pilots Adrián Cruces i Doah Dettwiller en Moto3, amb Juan Rodríguez en Stock i amb el pilot indi Geoffrey Emmanuel en la Hawkers European Talent Cup.

Els entrenaments se celebraran de dijous a dissabte i diumenge tindran lloc les cinc carreres programades des de les 11.00 hores amb entrada lliure per a tots els aficionats.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.