El Circuit Ricardo Tormo celebra la segona carrera del FIM JuniorGP

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana del 21 i 22 de maig la segona prova puntuable per al Finetwork FIM JuniorGP, la nova denominació del certamen internacional que serveix com a antesala per al Campionat del Món de Motociclisme.

Un total de 119 pilots completen les llistes d’inscrits de les tres categories que formen el FIM JuniorGP. 33 pilots seran de la partida en el mundial júnior de Moto3 liderats pel tailandés Tatchakorn Buasri (Honda), que va ser el guanyador de la primera carrera celebrada en el traçat portugués d’Estoril. José Antonio Rueda (Honda), David Salvador (Hvsvarna), David Alonso (Gas Gas) i Adrián Cruces (KTM) seran alguns dels candidats a la victòria en les dos carreres programades per a diumenge.

L’alemany Lukas Tulovic (Triumph) lidera la classificació general de la categoria de Moto2 després de les dos carreres d’Estoril, seguit per l’australià Senna Agius (Kalex) i l’italià Mattia Rato (Kalex). Els pilots de Moto2 compartiran pista amb els de Stock 600 liderats pel pilot de l’equip Fau55 Tey Racing Alex Ruiz (Yamaha) i amb la participació del pilot de la Cuna de Campeones Juan Rodríguez. En total, 34 pilots formaran la graella d’eixida de la carrera de diumenge.

La categoria més concorreguda és la Hawkers European Talent Cup. Un total de 52 joves es veuran obligats a celebrar els entrenaments dividits en dos grups. El pupil de l’Aspar Team, Joel Esteban, és el líder després del seu doblet en l’estrena del certamen a Portugal.

L’escola del Circuit, la Cuna de Campeones, estarà present en les tres categories amb els seus pilots Adrián Cruces i Doah Dettwiller en Moto3, amb Juan Rodríguez en Stock i amb el pilot indi Geoffrey Emmanuel en la Hawkers European Talent Cup.

Els entrenaments se celebraran de dijous a dissabte i diumenge tindran lloc les cinc carreres programades des de les 11.00 hores amb entrada lliure per a tots els aficionats.

Últimes notícies

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.