El Circuit Ricardo Tormo celebra la segona carrera del FIM JuniorGP

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana del 21 i 22 de maig la segona prova puntuable per al Finetwork FIM JuniorGP, la nova denominació del certamen internacional que serveix com a antesala per al Campionat del Món de Motociclisme.

Un total de 119 pilots completen les llistes d’inscrits de les tres categories que formen el FIM JuniorGP. 33 pilots seran de la partida en el mundial júnior de Moto3 liderats pel tailandés Tatchakorn Buasri (Honda), que va ser el guanyador de la primera carrera celebrada en el traçat portugués d’Estoril. José Antonio Rueda (Honda), David Salvador (Hvsvarna), David Alonso (Gas Gas) i Adrián Cruces (KTM) seran alguns dels candidats a la victòria en les dos carreres programades per a diumenge.

L’alemany Lukas Tulovic (Triumph) lidera la classificació general de la categoria de Moto2 després de les dos carreres d’Estoril, seguit per l’australià Senna Agius (Kalex) i l’italià Mattia Rato (Kalex). Els pilots de Moto2 compartiran pista amb els de Stock 600 liderats pel pilot de l’equip Fau55 Tey Racing Alex Ruiz (Yamaha) i amb la participació del pilot de la Cuna de Campeones Juan Rodríguez. En total, 34 pilots formaran la graella d’eixida de la carrera de diumenge.

La categoria més concorreguda és la Hawkers European Talent Cup. Un total de 52 joves es veuran obligats a celebrar els entrenaments dividits en dos grups. El pupil de l’Aspar Team, Joel Esteban, és el líder després del seu doblet en l’estrena del certamen a Portugal.

L’escola del Circuit, la Cuna de Campeones, estarà present en les tres categories amb els seus pilots Adrián Cruces i Doah Dettwiller en Moto3, amb Juan Rodríguez en Stock i amb el pilot indi Geoffrey Emmanuel en la Hawkers European Talent Cup.

Els entrenaments se celebraran de dijous a dissabte i diumenge tindran lloc les cinc carreres programades des de les 11.00 hores amb entrada lliure per a tots els aficionats.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.