Entrada lliure per a les carreres del FIM JuniorGP al Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la segona prova puntuable per al Finetwork FIM JuniorGP, amb entrada lliure per a tots els aficionats a la tribuna de boxs i al pàdoc de Xest.

En la jornada de dissabte tindran lloc els entrenaments cronometrats en dos sessions, per a establir la graella de sortida de les cinc carreres que es disputaran el diumenge des de les 11.00 hores.

En total, 119 pilots participen en les tres categories que configuren aquest campionat del món júnior: JuniorGP, Campionat d’Europa de Moto2 i Hawkers European Talent Cup.

Cuna de Campions

L’equip escola del Circuit Ricardo Tormo participa en les tres categories del certamen de promoció de joves talents. Un total de cinc pilots lluiran els colors de la Cuna de Campions.

En la categoria més inferior, l’italià Demis Mihaila, habitual de la Red Bull Rookies Cup, s’uneix a l’indi Geoffrey Emmanuel en el box. Els dos han encomanat aquest episodi de la seua formació esportiva a l’escola del Circuit.

En Moto3, Adrián Cruces seguirà entre els millors en la seua carrera de casa. El pilot de la Pobla de Vallbona estarà acompanyat pel jove suís Noah Dettwiler, que va completar una gran carrera en l’estrena del campionat a Estoril.

El castellonenc Juan Rodríguez és un dels favorits per a emportar-se la carrera de Stock 600, que s’integra en la graella del Campionat d’Europa de Moto2.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.