Entrada lliure per a les carreres del FIM JuniorGP al Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la segona prova puntuable per al Finetwork FIM JuniorGP, amb entrada lliure per a tots els aficionats a la tribuna de boxs i al pàdoc de Xest.

En la jornada de dissabte tindran lloc els entrenaments cronometrats en dos sessions, per a establir la graella de sortida de les cinc carreres que es disputaran el diumenge des de les 11.00 hores.

En total, 119 pilots participen en les tres categories que configuren aquest campionat del món júnior: JuniorGP, Campionat d’Europa de Moto2 i Hawkers European Talent Cup.

Cuna de Campions

L’equip escola del Circuit Ricardo Tormo participa en les tres categories del certamen de promoció de joves talents. Un total de cinc pilots lluiran els colors de la Cuna de Campions.

En la categoria més inferior, l’italià Demis Mihaila, habitual de la Red Bull Rookies Cup, s’uneix a l’indi Geoffrey Emmanuel en el box. Els dos han encomanat aquest episodi de la seua formació esportiva a l’escola del Circuit.

En Moto3, Adrián Cruces seguirà entre els millors en la seua carrera de casa. El pilot de la Pobla de Vallbona estarà acompanyat pel jove suís Noah Dettwiler, que va completar una gran carrera en l’estrena del campionat a Estoril.

El castellonenc Juan Rodríguez és un dels favorits per a emportar-se la carrera de Stock 600, que s’integra en la graella del Campionat d’Europa de Moto2.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.