Entrada lliure per a les carreres del FIM JuniorGP al Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la segona prova puntuable per al Finetwork FIM JuniorGP, amb entrada lliure per a tots els aficionats a la tribuna de boxs i al pàdoc de Xest.

En la jornada de dissabte tindran lloc els entrenaments cronometrats en dos sessions, per a establir la graella de sortida de les cinc carreres que es disputaran el diumenge des de les 11.00 hores.

En total, 119 pilots participen en les tres categories que configuren aquest campionat del món júnior: JuniorGP, Campionat d’Europa de Moto2 i Hawkers European Talent Cup.

Cuna de Campions

L’equip escola del Circuit Ricardo Tormo participa en les tres categories del certamen de promoció de joves talents. Un total de cinc pilots lluiran els colors de la Cuna de Campions.

En la categoria més inferior, l’italià Demis Mihaila, habitual de la Red Bull Rookies Cup, s’uneix a l’indi Geoffrey Emmanuel en el box. Els dos han encomanat aquest episodi de la seua formació esportiva a l’escola del Circuit.

En Moto3, Adrián Cruces seguirà entre els millors en la seua carrera de casa. El pilot de la Pobla de Vallbona estarà acompanyat pel jove suís Noah Dettwiler, que va completar una gran carrera en l’estrena del campionat a Estoril.

El castellonenc Juan Rodríguez és un dels favorits per a emportar-se la carrera de Stock 600, que s’integra en la graella del Campionat d’Europa de Moto2.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.