Entrada lliure per a les carreres del FIM JuniorGP al Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la segona prova puntuable per al Finetwork FIM JuniorGP, amb entrada lliure per a tots els aficionats a la tribuna de boxs i al pàdoc de Xest.

En la jornada de dissabte tindran lloc els entrenaments cronometrats en dos sessions, per a establir la graella de sortida de les cinc carreres que es disputaran el diumenge des de les 11.00 hores.

En total, 119 pilots participen en les tres categories que configuren aquest campionat del món júnior: JuniorGP, Campionat d’Europa de Moto2 i Hawkers European Talent Cup.

Cuna de Campions

L’equip escola del Circuit Ricardo Tormo participa en les tres categories del certamen de promoció de joves talents. Un total de cinc pilots lluiran els colors de la Cuna de Campions.

En la categoria més inferior, l’italià Demis Mihaila, habitual de la Red Bull Rookies Cup, s’uneix a l’indi Geoffrey Emmanuel en el box. Els dos han encomanat aquest episodi de la seua formació esportiva a l’escola del Circuit.

En Moto3, Adrián Cruces seguirà entre els millors en la seua carrera de casa. El pilot de la Pobla de Vallbona estarà acompanyat pel jove suís Noah Dettwiler, que va completar una gran carrera en l’estrena del campionat a Estoril.

El castellonenc Juan Rodríguez és un dels favorits per a emportar-se la carrera de Stock 600, que s’integra en la graella del Campionat d’Europa de Moto2.

Últimes notícies

Protesta de familiars de víctimes de la dana i docents davant un acte de Feijóo a Sueca

Familiars de les víctimes mortals de la dana de València i professors de l’escola pública s’han concentrat a les portes d’un acte del PP a Sueca amb Alberto Núñez Feijóo i Juanfran Pérez Llorca, per a denunciar la gestió de la tragèdia i mantindre les mobilitzacions educatives.

Escolars de Meliana es convertixen en xefs en els tallers Cuinant amb ciència de la UPV

Prop d'un centenar d'alumnes de 5é i 6é de Primària del CEIP El Crist de Meliana han participat en una nova edició dels tallers Cuinant amb ciència de la UPV, on han preparat un menú saludable mentres aprenien conceptes bàsics de nutrició. La iniciativa busca ensenyar als més jóvens la importància d'una bona alimentació per al seu creixement.

Multa segura si circules amb patinet sense registrar per València a finals de juny

La Policia Local de València farà entre el 22 i el 28 de juny una campanya intensiva per a comprovar que tots els vehicles de mobilitat personal estan inscrits en el registre municipal obligatori.

La nova campanya d’estiu blinda La Devesa del Saler contra els incendis forestals

L’Ajuntament de València ha activat el dispositiu especial d’estiu a La Devesa del Saler, amb més bombers, patrulles mixtes i 11 canons SIDEINFO que es posaran en marxa en dies d’alerta màxima.

El gran somni d’un neuròleg valencià: arribar a curar l’Alzheimer

El neuròleg José Miguel Laínez, reconegut com a Membre d’Honor per la SEN, destaca els avanços que estan transformant el tractament de malalties com l’Alzheimer, el Parkinson o la migraña i alerta sobre la importància de cuidar el cervell i de la falta de neuròlegs.

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i pols en suspensió

Este dissabte l oratge a la Comunitat Valenciana vindrà marcat per cels poc nuvolosos, pols en suspensió i temperatures en ascens, sobretot pel que fa a les mínimes. El vent bufarà del nord-est en la costa i fluix i variable en l interior, i la calor continuarà augmentant diumenge.

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.