Entrada lliure per a les carreres del FIM JuniorGP al Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la segona prova puntuable per al Finetwork FIM JuniorGP, amb entrada lliure per a tots els aficionats a la tribuna de boxs i al pàdoc de Xest.

En la jornada de dissabte tindran lloc els entrenaments cronometrats en dos sessions, per a establir la graella de sortida de les cinc carreres que es disputaran el diumenge des de les 11.00 hores.

En total, 119 pilots participen en les tres categories que configuren aquest campionat del món júnior: JuniorGP, Campionat d’Europa de Moto2 i Hawkers European Talent Cup.

Cuna de Campions

L’equip escola del Circuit Ricardo Tormo participa en les tres categories del certamen de promoció de joves talents. Un total de cinc pilots lluiran els colors de la Cuna de Campions.

En la categoria més inferior, l’italià Demis Mihaila, habitual de la Red Bull Rookies Cup, s’uneix a l’indi Geoffrey Emmanuel en el box. Els dos han encomanat aquest episodi de la seua formació esportiva a l’escola del Circuit.

En Moto3, Adrián Cruces seguirà entre els millors en la seua carrera de casa. El pilot de la Pobla de Vallbona estarà acompanyat pel jove suís Noah Dettwiler, que va completar una gran carrera en l’estrena del campionat a Estoril.

El castellonenc Juan Rodríguez és un dels favorits per a emportar-se la carrera de Stock 600, que s’integra en la graella del Campionat d’Europa de Moto2.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.