10.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Espanya s’acomiada de Sevilla regalant gols i camí als huitens de final (0-5)

 

La botella de cava a punt de ser destapada a la que el seleccionador al·ludia abans de la trobada decisiva enfront d’Eslovaquia s’ha vessat en tota la seua esplendor en una immensa alegria enmig dels càntics del públic sevillà, un dels grans artífexs de la brillant classificació d’Espanya per als huitens de final de l’Eurocopa.

La Selecció ha aconseguit una golejada que cap de les altres 23 seleccions han pogut aconseguir fins hui i ho ha fet en el moment clau d’una fase de grups que Espanya supera per primera vegada des de la consecució de la triple corona (2008-2012) sense derrotes en el seu caseller.

Espanya, que ha llançat 17 vegades a la porteria rival, ha gaudit de l’encert de cara a porta que en altres partits se li va negar.

El seleccionador introduïa quatre canvis d’inici, donant entrada a Azpilicueta, Èric García, Sarabia i al capità Sergio Busquets, qui en un altre exercici de mestratge ha sigut distingit com el millor jugador del partit.

Des del xiulet inicial, el xafarranxo ofensiu dels de Luis Enrique posava cércol a la porteria eslovaca amb tres grans ocasions abans que el porter Dubravka li detinguera un penal a Álvaro Morata als dotze minuts.

El porter rival no va poder estar igual d’encertat en el seu intent de rebuig al potent xut que Sarabia estavellava en el travesser a la mitja hora de joc, obrint l’electrònic de la Cartuja de Sevilla.

Abans del descans un centre de Gerard Moreno el cabotejava Aymeric Laporte a la xarxa per a donar major tranquil·litat a un equip que va agradar i es va agradar després de la represa.

Sarabia primer, Ferran Torres en el seu primer toc a ingressar al camp després i Kucka en pròpia porta arredonien la maneta celebrada sense descans per les graderies sevillanes.

Rotund 0-5 final que classifica invicta a Espanya que ja espera a Croacia en els quarts de final del dilluns a Copenhaguen. 
 

Últimes notícies

Femeval veu en l’acord UE-Índia un impuls a les exportacions valencianes del metall

La patronal del metall ha afirmat que el pacte amb l'Índia reduirà aranzels sobre el 96,6% de les exportacions europees i obrirà cooperació tecnològica. Advertix de la necessitat de vigilar impactes desiguals i de complir estàndards per a un benefici equilibrat.

Ingressa a la presó per tres robatoris en comerços de Torrent cinc dies després d’eixir de la presó

La Policia Nacional va detindre a un home de 42 anys per tres robatoris amb força en dos dies en locals d'hostaleria de Torrent. El jutge va ordenar el seu ingrés a la presó en confirmar-se el patró repetit i la seua recent excarceració.

València demana al Consell intensificar el control de senglars en l’Albufera

L'Ajuntament ha sol·licitat a la Generalitat intensificar el control del senglar en l'Albufera, amb gàbies parany homologades, per a reduir riscos i millorar la seguretat.

Tres detinguts, dos menors, després del robatori en un local de Beniparrell (València)

Guàrdia Civil i Policia Local han detingut a tres persones instants després de sostraure la recaptació d'un local hostaler a Beniparrell. Els agents van intervindre 300 euros i els menors van quedar amb els seus progenitors

Mor un motorista de 23 anys després de xocar amb un cotxe en la CV-500, en Pinedo

Un jove de 23 anys va morir després de col·lidir la seua moto amb un cotxe en la CV-500, a l'altura de Pinedo. El Samu i una unitat de SVB van ser mobilitzats sense èxit.

La neu curta una carretera a Castelló i obliga a extremar la precaució en deu vies de València

La neu impedix circular per la CV-169 a Benafigos i condiciona la conducció en deu carreteres secundàries de València. La DGT demana extremar l'atenció.

Pluja este dijous en la Comunitat Valenciana i ratxes fortes de ponent

La regió registrarà cels nuvolosos i precipitacions més abundants a l'interior nord, amb vent de l'oest que bufarà amb ratxes molt fortes. Les temperatures pujaran hui i el divendres es preveuen núvols i ruixats febles a l'interior nord.

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.