Espanya s’acomiada de Sevilla regalant gols i camí als huitens de final (0-5)

 

La botella de cava a punt de ser destapada a la que el seleccionador al·ludia abans de la trobada decisiva enfront d’Eslovaquia s’ha vessat en tota la seua esplendor en una immensa alegria enmig dels càntics del públic sevillà, un dels grans artífexs de la brillant classificació d’Espanya per als huitens de final de l’Eurocopa.

La Selecció ha aconseguit una golejada que cap de les altres 23 seleccions han pogut aconseguir fins hui i ho ha fet en el moment clau d’una fase de grups que Espanya supera per primera vegada des de la consecució de la triple corona (2008-2012) sense derrotes en el seu caseller.

Espanya, que ha llançat 17 vegades a la porteria rival, ha gaudit de l’encert de cara a porta que en altres partits se li va negar.

El seleccionador introduïa quatre canvis d’inici, donant entrada a Azpilicueta, Èric García, Sarabia i al capità Sergio Busquets, qui en un altre exercici de mestratge ha sigut distingit com el millor jugador del partit.

Des del xiulet inicial, el xafarranxo ofensiu dels de Luis Enrique posava cércol a la porteria eslovaca amb tres grans ocasions abans que el porter Dubravka li detinguera un penal a Álvaro Morata als dotze minuts.

El porter rival no va poder estar igual d’encertat en el seu intent de rebuig al potent xut que Sarabia estavellava en el travesser a la mitja hora de joc, obrint l’electrònic de la Cartuja de Sevilla.

Abans del descans un centre de Gerard Moreno el cabotejava Aymeric Laporte a la xarxa per a donar major tranquil·litat a un equip que va agradar i es va agradar després de la represa.

Sarabia primer, Ferran Torres en el seu primer toc a ingressar al camp després i Kucka en pròpia porta arredonien la maneta celebrada sense descans per les graderies sevillanes.

Rotund 0-5 final que classifica invicta a Espanya que ja espera a Croacia en els quarts de final del dilluns a Copenhaguen. 
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.