Espanya s’acomiada de Sevilla regalant gols i camí als huitens de final (0-5)

 

La botella de cava a punt de ser destapada a la que el seleccionador al·ludia abans de la trobada decisiva enfront d’Eslovaquia s’ha vessat en tota la seua esplendor en una immensa alegria enmig dels càntics del públic sevillà, un dels grans artífexs de la brillant classificació d’Espanya per als huitens de final de l’Eurocopa.

La Selecció ha aconseguit una golejada que cap de les altres 23 seleccions han pogut aconseguir fins hui i ho ha fet en el moment clau d’una fase de grups que Espanya supera per primera vegada des de la consecució de la triple corona (2008-2012) sense derrotes en el seu caseller.

Espanya, que ha llançat 17 vegades a la porteria rival, ha gaudit de l’encert de cara a porta que en altres partits se li va negar.

El seleccionador introduïa quatre canvis d’inici, donant entrada a Azpilicueta, Èric García, Sarabia i al capità Sergio Busquets, qui en un altre exercici de mestratge ha sigut distingit com el millor jugador del partit.

Des del xiulet inicial, el xafarranxo ofensiu dels de Luis Enrique posava cércol a la porteria eslovaca amb tres grans ocasions abans que el porter Dubravka li detinguera un penal a Álvaro Morata als dotze minuts.

El porter rival no va poder estar igual d’encertat en el seu intent de rebuig al potent xut que Sarabia estavellava en el travesser a la mitja hora de joc, obrint l’electrònic de la Cartuja de Sevilla.

Abans del descans un centre de Gerard Moreno el cabotejava Aymeric Laporte a la xarxa per a donar major tranquil·litat a un equip que va agradar i es va agradar després de la represa.

Sarabia primer, Ferran Torres en el seu primer toc a ingressar al camp després i Kucka en pròpia porta arredonien la maneta celebrada sense descans per les graderies sevillanes.

Rotund 0-5 final que classifica invicta a Espanya que ja espera a Croacia en els quarts de final del dilluns a Copenhaguen. 
 

Últimes notícies

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre avisos previs del desbordament en la DANA

María José Catalá ha declarat com a testimoni que l’Ajuntament de València no va rebre cap avís específic sobre el desbordament del barranc del Poyo durant la DANA i ha assegurat que només va tindre constància de la gravetat quan La Torre ja estava totalment inundada.

Temperatures de fins a 42 graus posen en avís roig el litoral de València este dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València per màximes de 42 graus al prelitoral, i manté diversos avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tota la Comunitat Valenciana.

El Valencia CF començarà la Lliga una setmana més tard per l’ajornament contra el Betis

El Valencia CF iniciarà LaLiga EA Sports 2026-27 una setmana més tard del previst per l’ajornament del partit de la primera jornada contra el Betis, que s’ha reprogramat per al 25 d’agost a Mestalla.

Compromís denuncia que el PP es doblega a Vox en el debat dels pressupostos

Carles Esteve, diputat de Compromís, acusa el PP valencià de plegar-se a Vox en el debat dels pressupostos de la Generalitat de 2026 i alerta d'una escalada contra la igualtat i els drets de part de la ciutadania.

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.

La ‘prioritat nacional’ marcarà les ajudes d’habitatge i servicis socials en els pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat de 2026 incorporen per primera vegada el principi de prioritat nacional en les polítiques d’habitatge i servicis socials, amb el suport del PP, segons ha destacat el síndic José María Llanos.

Nova planta de vivenda industrialitzada a València amb 6.000 habitatges a l’any

Cecotec i Casas inHAUS invertixen 100 milions d’euros en una nova planta de vivenda industrialitzada, amb previsió d’alçar 6.000 habitatges a l’any i generar 4.000 llocs de treball.