Espanya s’acomiada de Sevilla regalant gols i camí als huitens de final (0-5)

 

La botella de cava a punt de ser destapada a la que el seleccionador al·ludia abans de la trobada decisiva enfront d’Eslovaquia s’ha vessat en tota la seua esplendor en una immensa alegria enmig dels càntics del públic sevillà, un dels grans artífexs de la brillant classificació d’Espanya per als huitens de final de l’Eurocopa.

La Selecció ha aconseguit una golejada que cap de les altres 23 seleccions han pogut aconseguir fins hui i ho ha fet en el moment clau d’una fase de grups que Espanya supera per primera vegada des de la consecució de la triple corona (2008-2012) sense derrotes en el seu caseller.

Espanya, que ha llançat 17 vegades a la porteria rival, ha gaudit de l’encert de cara a porta que en altres partits se li va negar.

El seleccionador introduïa quatre canvis d’inici, donant entrada a Azpilicueta, Èric García, Sarabia i al capità Sergio Busquets, qui en un altre exercici de mestratge ha sigut distingit com el millor jugador del partit.

Des del xiulet inicial, el xafarranxo ofensiu dels de Luis Enrique posava cércol a la porteria eslovaca amb tres grans ocasions abans que el porter Dubravka li detinguera un penal a Álvaro Morata als dotze minuts.

El porter rival no va poder estar igual d’encertat en el seu intent de rebuig al potent xut que Sarabia estavellava en el travesser a la mitja hora de joc, obrint l’electrònic de la Cartuja de Sevilla.

Abans del descans un centre de Gerard Moreno el cabotejava Aymeric Laporte a la xarxa per a donar major tranquil·litat a un equip que va agradar i es va agradar després de la represa.

Sarabia primer, Ferran Torres en el seu primer toc a ingressar al camp després i Kucka en pròpia porta arredonien la maneta celebrada sense descans per les graderies sevillanes.

Rotund 0-5 final que classifica invicta a Espanya que ja espera a Croacia en els quarts de final del dilluns a Copenhaguen. 
 

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.