Espanya s’acomiada de Sevilla regalant gols i camí als huitens de final (0-5)

 

La botella de cava a punt de ser destapada a la que el seleccionador al·ludia abans de la trobada decisiva enfront d’Eslovaquia s’ha vessat en tota la seua esplendor en una immensa alegria enmig dels càntics del públic sevillà, un dels grans artífexs de la brillant classificació d’Espanya per als huitens de final de l’Eurocopa.

La Selecció ha aconseguit una golejada que cap de les altres 23 seleccions han pogut aconseguir fins hui i ho ha fet en el moment clau d’una fase de grups que Espanya supera per primera vegada des de la consecució de la triple corona (2008-2012) sense derrotes en el seu caseller.

Espanya, que ha llançat 17 vegades a la porteria rival, ha gaudit de l’encert de cara a porta que en altres partits se li va negar.

El seleccionador introduïa quatre canvis d’inici, donant entrada a Azpilicueta, Èric García, Sarabia i al capità Sergio Busquets, qui en un altre exercici de mestratge ha sigut distingit com el millor jugador del partit.

Des del xiulet inicial, el xafarranxo ofensiu dels de Luis Enrique posava cércol a la porteria eslovaca amb tres grans ocasions abans que el porter Dubravka li detinguera un penal a Álvaro Morata als dotze minuts.

El porter rival no va poder estar igual d’encertat en el seu intent de rebuig al potent xut que Sarabia estavellava en el travesser a la mitja hora de joc, obrint l’electrònic de la Cartuja de Sevilla.

Abans del descans un centre de Gerard Moreno el cabotejava Aymeric Laporte a la xarxa per a donar major tranquil·litat a un equip que va agradar i es va agradar després de la represa.

Sarabia primer, Ferran Torres en el seu primer toc a ingressar al camp després i Kucka en pròpia porta arredonien la maneta celebrada sense descans per les graderies sevillanes.

Rotund 0-5 final que classifica invicta a Espanya que ja espera a Croacia en els quarts de final del dilluns a Copenhaguen. 
 

Últimes notícies

L’Elx, amb deu jugadors, sorprén l’Espanyol a Cornellà

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium malgrat jugar amb deu des del minut 6, amb doblet de Fer Niño i gol de Valera.

Deting a València el jove que buscaven per matar a colps el seu padrastre

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 23 anys, fugit des del 8 de setembre, acusat de matar a colps amb una mancuerna el seu padrastre al barri de Sant Isidre.

València reobri el Jardí del Túria excepte el tram del Palau de la Música

L'Ajuntament de València ha reobert el Jardí del Túria després del temporal, però manté tancat el tram del voltant del Palau de la Música per treballs de neteja i manteniment després del desbordament d'un col·lector.

Una empresa del Parc Científic d’Alacant crea una tecnologia per a blindar arxius 3D industrials

Curial, empresa vinculada al Parc Científic de la Universitat d’Alacant, ha desenvolupat una tecnologia pròpia que marca de forma indetectable cada arxiu 3D per a reforçar-ne la protecció i rastrejar possibles fugues en projectes industrials d’I+D+i.

Rescaten un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos

Bombers del Consorci Provincial de Castelló han rescatat un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos, i també han auxiliat un motorista accidentat en una pista forestal entre Adzaneta del Maestrat i Llucena.

Per què Aemet no activa l’avís roig per les últimes pluges a València

Aemet defensa que l’avís roig per pluges a València s’ha de limitar a episodis realment extraordinaris i que els llindars varien segons la freqüència d’estos fenòmens a cada territori.

Més de 3.200 llamps colpegen la Comunitat Valenciana en una vesprada de fortes tempestes

Les tempestes del 16 de setembre han deixat 3.258 llamps núvol-terra a la Comunitat Valenciana i fins a 113,6 l/m2 a L'Eliana, segons Meteorage i Avamet.

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.