Messi fitxa pel PSG

 

Leo Messi ja té nou destí. Després de deixar la seua longeva carrera com a davanter en el Barça, l’argentí es convertirà en jugador del PSG en les pròximes hores, segons ha publicat el diari francés L’Equipe. Tot apunta al fet que Messi arribarà a París en les pròximes hores per a passar el reconeixement mèdic.

 

Segons ha informat el diari gal, l’acord s’ha tancat aquest matí i Leo Messi signarà un contracte per dos anys, amb opció a un més, si bé encara no han  transcendit més detalls sobre l’acord. 

 

L’Equipe assegura també en la seua publicació que el fitxatge de l’astre argentí s’anunciarà el dimecres en una roda de premsa en les instal·lacions del PSG. No obstant això, altres informacions apunten al fet que Messi podria ser presentat en un gran acte a la Torre Eiffel, com en el seu moment ho va ser NeymarMessi, després de 17 anys en LaLiga i 35 títols, 778 partits, 672 gols, 6 Balons d’Or i 6 Botes d’Or, canvia Barcelona per París.

 

El crack argentí compartirà camp i vestuari amb Sergio Ramos, també nou fitxatge del PSG aquest estiu, i es retrobarà amb el seu amic i excompany del Barça Neymar.

Últimes notícies

L’incendi en la planta de processament d’ametla de Vall d’Alba seguix actiu després de tota la nit de treball

L'incendi declarat en una empresa de processament d'ametla en un polígon de Vall d'Alba continua actiu, malgrat que els bombers han treballat durant tota la nit en la seua extinció.

Cau una plantació de marihuana amb més de mil plantes a L’Olleria i quatre detinguts

La Guàrdia Civil desmantella a L'Olleria una plantació amb més de mil plantes de marihuana i deté a quatre persones, dos d'elles ja a la presó provisional.

Els sindicats docents accepten negociar amb Educació però mantenen la vaga i les protestes

Els sindicats docents acudiran a la taula de negociació amb la Conselleria d'Educació, però sostenen la vaga indefinida i les concentracions al carrer.

València impulsa la reintroducció de pollets d’òbila comuna en zones periurbanes

La Fundació Bioparc i la Generalitat han iniciat la reintroducció d'una vintena de pollets d'òbila comuna en zones periurbanes de València, una espècie vulnerable clau en el control natural de plagues de rosegadors.

Educació cita als sindicats a una nova reunió per a intentar frenar la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats del professorat a una nova reunió negociadora per a este dijous amb l'objectiu d'acostar postures i buscar un acord.

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.