Messi fitxa pel PSG

 

Leo Messi ja té nou destí. Després de deixar la seua longeva carrera com a davanter en el Barça, l’argentí es convertirà en jugador del PSG en les pròximes hores, segons ha publicat el diari francés L’Equipe. Tot apunta al fet que Messi arribarà a París en les pròximes hores per a passar el reconeixement mèdic.

 

Segons ha informat el diari gal, l’acord s’ha tancat aquest matí i Leo Messi signarà un contracte per dos anys, amb opció a un més, si bé encara no han  transcendit més detalls sobre l’acord. 

 

L’Equipe assegura també en la seua publicació que el fitxatge de l’astre argentí s’anunciarà el dimecres en una roda de premsa en les instal·lacions del PSG. No obstant això, altres informacions apunten al fet que Messi podria ser presentat en un gran acte a la Torre Eiffel, com en el seu moment ho va ser NeymarMessi, després de 17 anys en LaLiga i 35 títols, 778 partits, 672 gols, 6 Balons d’Or i 6 Botes d’Or, canvia Barcelona per París.

 

El crack argentí compartirà camp i vestuari amb Sergio Ramos, també nou fitxatge del PSG aquest estiu, i es retrobarà amb el seu amic i excompany del Barça Neymar.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.