10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Messi fitxa pel PSG

 

Leo Messi ja té nou destí. Després de deixar la seua longeva carrera com a davanter en el Barça, l’argentí es convertirà en jugador del PSG en les pròximes hores, segons ha publicat el diari francés L’Equipe. Tot apunta al fet que Messi arribarà a París en les pròximes hores per a passar el reconeixement mèdic.

 

Segons ha informat el diari gal, l’acord s’ha tancat aquest matí i Leo Messi signarà un contracte per dos anys, amb opció a un més, si bé encara no han  transcendit més detalls sobre l’acord. 

 

L’Equipe assegura també en la seua publicació que el fitxatge de l’astre argentí s’anunciarà el dimecres en una roda de premsa en les instal·lacions del PSG. No obstant això, altres informacions apunten al fet que Messi podria ser presentat en un gran acte a la Torre Eiffel, com en el seu moment ho va ser NeymarMessi, després de 17 anys en LaLiga i 35 títols, 778 partits, 672 gols, 6 Balons d’Or i 6 Botes d’Or, canvia Barcelona per París.

 

El crack argentí compartirà camp i vestuari amb Sergio Ramos, també nou fitxatge del PSG aquest estiu, i es retrobarà amb el seu amic i excompany del Barça Neymar.

Últimes notícies

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La vivenda on va ocórrer el crim ha aparegut amb pintades i seguix precintada. L'arrestat ha passat la seua primera nit a la presó i el funeral se celebra esta vesprada.

Consell i alcaldes veuen necessari adaptar la normativa nacional per a agilitzar les obres postdana

La Generalitat i els municipis de l'Horta Sud han coincidit a adaptar la normativa nacional per a accelerar la reconstrucció després de la DANA, amb 2.500 milions mobilitzats i noves reunions per a coordinar obres en domini públic hidràulic.

Les pintures de Sorolla de la Hispanic Society arribaran a València abans de l’estiu en tres enviaments

Generalitat i Ajuntament de València han firmat amb la Hispanic Society l'arribada abans de l'estiu d'unes 220 obres de Joaquín Sorolla. Hi haurà tres enviaments, seu provisional en el Museu de la Ciutat i futura seu europea en el Palau de les Comunicacions.

Emergències recomana extremar precaucions per vent, onatge i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior demana prudència davant un episodi amb alertes per vent, fenòmens costaners i neu. S'activen avisos taronges i grocs en diverses zones.

Sal i salmorra en la CV-35 i CV-355 per a previndre neu i plaques de gel

El Consell ha aplicat sal i salmorra en la CV-35 i la CV-355 per a previndre neu i plaques de gel. El dispositiu de serveis viaris hivernals opera de manera preventiva i coordinada en la xarxa autonòmica.

Chiva aprova més de 1,5 milions en noves ajudes per a afectats per la DANA

El ple municipal ha donat llum verda a més de 1,5 milions en ajudes per a damnificats de la DANA del 29 d'octubre, amb fons de la Fundació Amancio Ortega i altres donacions. A més, corregix la taxa d'escombraries i amplia fins a 2026 l'exempció de taxes urbanístiques.

Voluntaris de la DANA deixen cadenats amb missatges en l’escultura ‘Gràcies’ d’Alaquàs

Voluntaris que van ajudar durant la DANA han deixat cadenats amb missatges en l'escultura 'Gràcies' d'Alaquàs, instal·lada al desembre com a símbol de gratitud. L'obra s'integrarà en una ruta turística per municipis afectats en la qual treballa la Mancomunitat de l'Horta Sud

La CHJ detalla als veïns de Paiporta les obres i projectes en el barranc de Poio després de la DANA

La CHJ va explicar a la ciutadania de Paiporta les actuacions executades i les previstes en el barranc de Poio per a reforçar la resiliència després de la DANA. Ja s'han intervingut 2,5 km del llit, amb un pressupost de 5 milions i més del 50% d'execució, i es preveu un programa d'adaptació de 60 milions, 2,8 d'ells per a Paiporta