18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Messi fitxa pel PSG

 

Leo Messi ja té nou destí. Després de deixar la seua longeva carrera com a davanter en el Barça, l’argentí es convertirà en jugador del PSG en les pròximes hores, segons ha publicat el diari francés L’Equipe. Tot apunta al fet que Messi arribarà a París en les pròximes hores per a passar el reconeixement mèdic.

 

Segons ha informat el diari gal, l’acord s’ha tancat aquest matí i Leo Messi signarà un contracte per dos anys, amb opció a un més, si bé encara no han  transcendit més detalls sobre l’acord. 

 

L’Equipe assegura també en la seua publicació que el fitxatge de l’astre argentí s’anunciarà el dimecres en una roda de premsa en les instal·lacions del PSG. No obstant això, altres informacions apunten al fet que Messi podria ser presentat en un gran acte a la Torre Eiffel, com en el seu moment ho va ser NeymarMessi, després de 17 anys en LaLiga i 35 títols, 778 partits, 672 gols, 6 Balons d’Or i 6 Botes d’Or, canvia Barcelona per París.

 

El crack argentí compartirà camp i vestuari amb Sergio Ramos, també nou fitxatge del PSG aquest estiu, i es retrobarà amb el seu amic i excompany del Barça Neymar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.