Rubén Nova denuncia que Ryanair li ha destrossat la seua cadira de competició

 

El jugador de parabàdminton Rubén Nova ha denunciat en el seu perfil de Twitter que en un viatge amb la companyia Ryanair la seua cadira de competició ha acabat «feta farinetes» i inservible per a competir en les pròximes setmanes.

 

«El jugador mallorquí de parabàdminton denuncia que la seua cadira de competició va quedar destrossada durant el viatge cap a la 4a prova del Circuit Nacional Tot el nostre suport, Rubén!», ha dit la Federació de bàdminton.

El mallorquí anava a competir este cap de setmana a Jaén en el Circuit Nacional i desgraciadament no podrà fer-lo: «En recollir la cadira de seguida vaig veure que li faltava una roda i després de fixar-me bé em vaig adonar que hi havia parts doblegades i fins i tot retorçades. No sé el que va passar, perquè està feta d’un material resistent i a més la vaig facturar com a equipatge especial».

«La meua frustració és que he estat entrenant mesos per a la competició, i ara no podré continuar entrenant durant mesos», assenyala l’esportista mallorquí.

«El bàdminton és el que m’evadeix dels meus problemes físics. A veure com ixen les coses ara. Només la cadira són 7.400 euros, després entrene, hotel, viatges…», explica Nova.

«Tampoc podré entrenar durant quatre o cinc mesos perquè les cadires estan fetes a mida i fer-les porta molta faena i molt temps. I els danys van més enllà d’esta competició, perquè jo m’entrene tots els dies, és la meua manera de vida, però a més ara no tinc manera de continuar progressant i no sé quan podré tornar a les pistes. Este incident m’ha deixat sense cadira i també sense il·lusió, és un moment molt dur», va dir l’esportista.

 

Rubén Nova té previst denunciar a Ryanair, els quals no s’han posat en contacte amb ell en cap moment: «Per l’hotel, pel cotxe de lloguer, per les despeses del viatge i per descomptat per la cadira, que vaig aconseguir gràcies al suport i la solidaritat de tota la gent».

Relata, així mateix, que en veure la cadira destrossada els empleats de Ryanair li van demanar que posara una reclamació en l’aeroport, però no li van dir res més.

«Encara que sé que des de la companyia han vist les meues publicacions en les xarxes socials ningú s’ha posat en contacte amb mi, ni s’han interessat pel succeït i em sent molt decebut», va concloure Rubén Nova.

Nova ha rebut el suport del president de la Federació Espanyola de Bàdminton Andoni Azurmendi, del coordinador nacional de parabàdminton, Miguel Ángel Polo, i de nombroses persones i entitats a través de les xarxes socials.

 

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.