Rubén Nova denuncia que Ryanair li ha destrossat la seua cadira de competició

 

El jugador de parabàdminton Rubén Nova ha denunciat en el seu perfil de Twitter que en un viatge amb la companyia Ryanair la seua cadira de competició ha acabat «feta farinetes» i inservible per a competir en les pròximes setmanes.

 

«El jugador mallorquí de parabàdminton denuncia que la seua cadira de competició va quedar destrossada durant el viatge cap a la 4a prova del Circuit Nacional Tot el nostre suport, Rubén!», ha dit la Federació de bàdminton.

El mallorquí anava a competir este cap de setmana a Jaén en el Circuit Nacional i desgraciadament no podrà fer-lo: «En recollir la cadira de seguida vaig veure que li faltava una roda i després de fixar-me bé em vaig adonar que hi havia parts doblegades i fins i tot retorçades. No sé el que va passar, perquè està feta d’un material resistent i a més la vaig facturar com a equipatge especial».

«La meua frustració és que he estat entrenant mesos per a la competició, i ara no podré continuar entrenant durant mesos», assenyala l’esportista mallorquí.

«El bàdminton és el que m’evadeix dels meus problemes físics. A veure com ixen les coses ara. Només la cadira són 7.400 euros, després entrene, hotel, viatges…», explica Nova.

«Tampoc podré entrenar durant quatre o cinc mesos perquè les cadires estan fetes a mida i fer-les porta molta faena i molt temps. I els danys van més enllà d’esta competició, perquè jo m’entrene tots els dies, és la meua manera de vida, però a més ara no tinc manera de continuar progressant i no sé quan podré tornar a les pistes. Este incident m’ha deixat sense cadira i també sense il·lusió, és un moment molt dur», va dir l’esportista.

 

Rubén Nova té previst denunciar a Ryanair, els quals no s’han posat en contacte amb ell en cap moment: «Per l’hotel, pel cotxe de lloguer, per les despeses del viatge i per descomptat per la cadira, que vaig aconseguir gràcies al suport i la solidaritat de tota la gent».

Relata, així mateix, que en veure la cadira destrossada els empleats de Ryanair li van demanar que posara una reclamació en l’aeroport, però no li van dir res més.

«Encara que sé que des de la companyia han vist les meues publicacions en les xarxes socials ningú s’ha posat en contacte amb mi, ni s’han interessat pel succeït i em sent molt decebut», va concloure Rubén Nova.

Nova ha rebut el suport del president de la Federació Espanyola de Bàdminton Andoni Azurmendi, del coordinador nacional de parabàdminton, Miguel Ángel Polo, i de nombroses persones i entitats a través de les xarxes socials.

 

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.