Rubén Nova denuncia que Ryanair li ha destrossat la seua cadira de competició

 

El jugador de parabàdminton Rubén Nova ha denunciat en el seu perfil de Twitter que en un viatge amb la companyia Ryanair la seua cadira de competició ha acabat “feta farinetes” i inservible per a competir en les pròximes setmanes.

 

“El jugador mallorquí de parabàdminton denuncia que la seua cadira de competició va quedar destrossada durant el viatge cap a la 4a prova del Circuit Nacional Tot el nostre suport, Rubén!”, ha dit la Federació de bàdminton.

El mallorquí anava a competir este cap de setmana a Jaén en el Circuit Nacional i desgraciadament no podrà fer-lo: “En recollir la cadira de seguida vaig veure que li faltava una roda i després de fixar-me bé em vaig adonar que hi havia parts doblegades i fins i tot retorçades. No sé el que va passar, perquè està feta d’un material resistent i a més la vaig facturar com a equipatge especial”.

“La meua frustració és que he estat entrenant mesos per a la competició, i ara no podré continuar entrenant durant mesos”, assenyala l’esportista mallorquí.

“El bàdminton és el que m’evadeix dels meus problemes físics. A veure com ixen les coses ara. Només la cadira són 7.400 euros, després entrene, hotel, viatges…”, explica Nova.

“Tampoc podré entrenar durant quatre o cinc mesos perquè les cadires estan fetes a mida i fer-les porta molta faena i molt temps. I els danys van més enllà d’esta competició, perquè jo m’entrene tots els dies, és la meua manera de vida, però a més ara no tinc manera de continuar progressant i no sé quan podré tornar a les pistes. Este incident m’ha deixat sense cadira i també sense il·lusió, és un moment molt dur”, va dir l’esportista.

 

Rubén Nova té previst denunciar a Ryanair, els quals no s’han posat en contacte amb ell en cap moment: “Per l’hotel, pel cotxe de lloguer, per les despeses del viatge i per descomptat per la cadira, que vaig aconseguir gràcies al suport i la solidaritat de tota la gent”.

Relata, així mateix, que en veure la cadira destrossada els empleats de Ryanair li van demanar que posara una reclamació en l’aeroport, però no li van dir res més.

“Encara que sé que des de la companyia han vist les meues publicacions en les xarxes socials ningú s’ha posat en contacte amb mi, ni s’han interessat pel succeït i em sent molt decebut”, va concloure Rubén Nova.

Nova ha rebut el suport del president de la Federació Espanyola de Bàdminton Andoni Azurmendi, del coordinador nacional de parabàdminton, Miguel Ángel Polo, i de nombroses persones i entitats a través de les xarxes socials.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022