Rubén Nova denuncia que Ryanair li ha destrossat la seua cadira de competició

 

El jugador de parabàdminton Rubén Nova ha denunciat en el seu perfil de Twitter que en un viatge amb la companyia Ryanair la seua cadira de competició ha acabat «feta farinetes» i inservible per a competir en les pròximes setmanes.

 

«El jugador mallorquí de parabàdminton denuncia que la seua cadira de competició va quedar destrossada durant el viatge cap a la 4a prova del Circuit Nacional Tot el nostre suport, Rubén!», ha dit la Federació de bàdminton.

El mallorquí anava a competir este cap de setmana a Jaén en el Circuit Nacional i desgraciadament no podrà fer-lo: «En recollir la cadira de seguida vaig veure que li faltava una roda i després de fixar-me bé em vaig adonar que hi havia parts doblegades i fins i tot retorçades. No sé el que va passar, perquè està feta d’un material resistent i a més la vaig facturar com a equipatge especial».

«La meua frustració és que he estat entrenant mesos per a la competició, i ara no podré continuar entrenant durant mesos», assenyala l’esportista mallorquí.

«El bàdminton és el que m’evadeix dels meus problemes físics. A veure com ixen les coses ara. Només la cadira són 7.400 euros, després entrene, hotel, viatges…», explica Nova.

«Tampoc podré entrenar durant quatre o cinc mesos perquè les cadires estan fetes a mida i fer-les porta molta faena i molt temps. I els danys van més enllà d’esta competició, perquè jo m’entrene tots els dies, és la meua manera de vida, però a més ara no tinc manera de continuar progressant i no sé quan podré tornar a les pistes. Este incident m’ha deixat sense cadira i també sense il·lusió, és un moment molt dur», va dir l’esportista.

 

Rubén Nova té previst denunciar a Ryanair, els quals no s’han posat en contacte amb ell en cap moment: «Per l’hotel, pel cotxe de lloguer, per les despeses del viatge i per descomptat per la cadira, que vaig aconseguir gràcies al suport i la solidaritat de tota la gent».

Relata, així mateix, que en veure la cadira destrossada els empleats de Ryanair li van demanar que posara una reclamació en l’aeroport, però no li van dir res més.

«Encara que sé que des de la companyia han vist les meues publicacions en les xarxes socials ningú s’ha posat en contacte amb mi, ni s’han interessat pel succeït i em sent molt decebut», va concloure Rubén Nova.

Nova ha rebut el suport del president de la Federació Espanyola de Bàdminton Andoni Azurmendi, del coordinador nacional de parabàdminton, Miguel Ángel Polo, i de nombroses persones i entitats a través de les xarxes socials.

 

Últimes notícies

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.

Els pobles afectats pels incendis de l’estiu demanen ser zona d’emergència greu

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern d’Espanya que declare com a zones greument afectades per una emergència de protecció civil els municipis castigats pels principals incendis forestals d’aquest estiu a la Comunitat Valenciana.

La Serra d’Escalona i la Dehesa de Campoamor ja són parc natural

El Consell ha declarat parc natural la Serra d’Escalona i la Dehesa de Campoamor, un espai d’alt valor ambiental que abasta Orihuela, San Miguel de Salinas i Pilar de la Horadada. La figura de protecció busca conservar la biodiversitat i compatibilitzar-la amb els usos tradicionals i el desenvolupament rural sostenible.