Rubén Nova denuncia que Ryanair li ha destrossat la seua cadira de competició

 

El jugador de parabàdminton Rubén Nova ha denunciat en el seu perfil de Twitter que en un viatge amb la companyia Ryanair la seua cadira de competició ha acabat «feta farinetes» i inservible per a competir en les pròximes setmanes.

 

«El jugador mallorquí de parabàdminton denuncia que la seua cadira de competició va quedar destrossada durant el viatge cap a la 4a prova del Circuit Nacional Tot el nostre suport, Rubén!», ha dit la Federació de bàdminton.

El mallorquí anava a competir este cap de setmana a Jaén en el Circuit Nacional i desgraciadament no podrà fer-lo: «En recollir la cadira de seguida vaig veure que li faltava una roda i després de fixar-me bé em vaig adonar que hi havia parts doblegades i fins i tot retorçades. No sé el que va passar, perquè està feta d’un material resistent i a més la vaig facturar com a equipatge especial».

«La meua frustració és que he estat entrenant mesos per a la competició, i ara no podré continuar entrenant durant mesos», assenyala l’esportista mallorquí.

«El bàdminton és el que m’evadeix dels meus problemes físics. A veure com ixen les coses ara. Només la cadira són 7.400 euros, després entrene, hotel, viatges…», explica Nova.

«Tampoc podré entrenar durant quatre o cinc mesos perquè les cadires estan fetes a mida i fer-les porta molta faena i molt temps. I els danys van més enllà d’esta competició, perquè jo m’entrene tots els dies, és la meua manera de vida, però a més ara no tinc manera de continuar progressant i no sé quan podré tornar a les pistes. Este incident m’ha deixat sense cadira i també sense il·lusió, és un moment molt dur», va dir l’esportista.

 

Rubén Nova té previst denunciar a Ryanair, els quals no s’han posat en contacte amb ell en cap moment: «Per l’hotel, pel cotxe de lloguer, per les despeses del viatge i per descomptat per la cadira, que vaig aconseguir gràcies al suport i la solidaritat de tota la gent».

Relata, així mateix, que en veure la cadira destrossada els empleats de Ryanair li van demanar que posara una reclamació en l’aeroport, però no li van dir res més.

«Encara que sé que des de la companyia han vist les meues publicacions en les xarxes socials ningú s’ha posat en contacte amb mi, ni s’han interessat pel succeït i em sent molt decebut», va concloure Rubén Nova.

Nova ha rebut el suport del president de la Federació Espanyola de Bàdminton Andoni Azurmendi, del coordinador nacional de parabàdminton, Miguel Ángel Polo, i de nombroses persones i entitats a través de les xarxes socials.

 

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.