Vídeo: El xicotet valencianista Carlos Martí seguix lluitant contra la seua malaltia des de casa

Carlos Martí

El xiquet té una paràlisi cerebral que afecta a la seua mobilitat | València CF

 

Carlos Martí és un xiquet prematur amb una paràlisi cerebral infantil que afecta a la seua mobilitat. Fa uns mesos, el xicotet valencianista va poder conéixer a Kevin Gameiro, el seu ídol, ja que la seua història va commoure al jugador, i este li va voler donar una sorpresa.

 

Segons afirma el València CF, amb només sis anys, l’esperit de lluita de Carlos ja és conegut en tot el món, ja que l’actor Will Smith va compartir un vídeo seu en les seues xarxes socials per iniciativa pròpia.

 

Carlos ha continuat superant-se

Carlos és un xiquet que fa moltes activitats durant el seu dia a dia, ja que normalment acudix a l’escola, a natació i a les seues teràpies. I en esta situació de confinament, el xicotet valencianista, en lloc de parar-se, ha continuat superant-se. «Des de casa intentem portar una rutina diària amb deures, amb horaris escolars, exercicis, teràpies i per a acabar el dia intentem fer jocs en família», explica José Luis Martí, pare de Carlos i delegat del Cadet Fundació VCF.

 

Martí ensenya com és el seu dia a dia en un vídeo que mostra com desenvolupa tota la seua activitat des de casa i afirma que li encanta jugar a jocs de taula i fer videoconferències amb els seus amics. Fuensanta Santiago, sa mare, comenta que Carlos ho porta bé «perquè és un xiquet bo, obedient, i li agrada estar en casa».

 

Fuensanta és sanitària en un hospital de València. Per això, com té l’exemple en casa, Carlos Martí ha volgut enviar un missatge a tots els seguidors del club blanquinegre: «Vos anime a que vos quedeu tots en casa per a que guanyem este partit contra el coronavirus. Amunt València!».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.