Vídeo: El xicotet valencianista Carlos Martí seguix lluitant contra la seua malaltia des de casa

Carlos Martí

El xiquet té una paràlisi cerebral que afecta a la seua mobilitat | València CF

 

Carlos Martí és un xiquet prematur amb una paràlisi cerebral infantil que afecta a la seua mobilitat. Fa uns mesos, el xicotet valencianista va poder conéixer a Kevin Gameiro, el seu ídol, ja que la seua història va commoure al jugador, i este li va voler donar una sorpresa.

 

Segons afirma el València CF, amb només sis anys, l’esperit de lluita de Carlos ja és conegut en tot el món, ja que l’actor Will Smith va compartir un vídeo seu en les seues xarxes socials per iniciativa pròpia.

 

Carlos ha continuat superant-se

Carlos és un xiquet que fa moltes activitats durant el seu dia a dia, ja que normalment acudix a l’escola, a natació i a les seues teràpies. I en esta situació de confinament, el xicotet valencianista, en lloc de parar-se, ha continuat superant-se. «Des de casa intentem portar una rutina diària amb deures, amb horaris escolars, exercicis, teràpies i per a acabar el dia intentem fer jocs en família», explica José Luis Martí, pare de Carlos i delegat del Cadet Fundació VCF.

 

Martí ensenya com és el seu dia a dia en un vídeo que mostra com desenvolupa tota la seua activitat des de casa i afirma que li encanta jugar a jocs de taula i fer videoconferències amb els seus amics. Fuensanta Santiago, sa mare, comenta que Carlos ho porta bé «perquè és un xiquet bo, obedient, i li agrada estar en casa».

 

Fuensanta és sanitària en un hospital de València. Per això, com té l’exemple en casa, Carlos Martí ha volgut enviar un missatge a tots els seguidors del club blanquinegre: «Vos anime a que vos quedeu tots en casa per a que guanyem este partit contra el coronavirus. Amunt València!».

 

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.