11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Vídeo: El xicotet valencianista Carlos Martí seguix lluitant contra la seua malaltia des de casa

Carlos Martí

El xiquet té una paràlisi cerebral que afecta a la seua mobilitat | València CF

 

Carlos Martí és un xiquet prematur amb una paràlisi cerebral infantil que afecta a la seua mobilitat. Fa uns mesos, el xicotet valencianista va poder conéixer a Kevin Gameiro, el seu ídol, ja que la seua història va commoure al jugador, i este li va voler donar una sorpresa.

 

Segons afirma el València CF, amb només sis anys, l’esperit de lluita de Carlos ja és conegut en tot el món, ja que l’actor Will Smith va compartir un vídeo seu en les seues xarxes socials per iniciativa pròpia.

 

Carlos ha continuat superant-se

Carlos és un xiquet que fa moltes activitats durant el seu dia a dia, ja que normalment acudix a l’escola, a natació i a les seues teràpies. I en esta situació de confinament, el xicotet valencianista, en lloc de parar-se, ha continuat superant-se. «Des de casa intentem portar una rutina diària amb deures, amb horaris escolars, exercicis, teràpies i per a acabar el dia intentem fer jocs en família», explica José Luis Martí, pare de Carlos i delegat del Cadet Fundació VCF.

 

Martí ensenya com és el seu dia a dia en un vídeo que mostra com desenvolupa tota la seua activitat des de casa i afirma que li encanta jugar a jocs de taula i fer videoconferències amb els seus amics. Fuensanta Santiago, sa mare, comenta que Carlos ho porta bé «perquè és un xiquet bo, obedient, i li agrada estar en casa».

 

Fuensanta és sanitària en un hospital de València. Per això, com té l’exemple en casa, Carlos Martí ha volgut enviar un missatge a tots els seguidors del club blanquinegre: «Vos anime a que vos quedeu tots en casa per a que guanyem este partit contra el coronavirus. Amunt València!».

 

Últimes notícies

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.