10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Vídeo: El xicotet valencianista Carlos Martí seguix lluitant contra la seua malaltia des de casa

Carlos Martí

El xiquet té una paràlisi cerebral que afecta a la seua mobilitat | València CF

 

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

Carlos Martí és un xiquet prematur amb una paràlisi cerebral infantil que afecta a la seua mobilitat. Fa uns mesos, el xicotet valencianista va poder conéixer a Kevin Gameiro, el seu ídol, ja que la seua història va commoure al jugador, i este li va voler donar una sorpresa.

 

Segons afirma el València CF, amb només sis anys, l’esperit de lluita de Carlos ja és conegut en tot el món, ja que l’actor Will Smith va compartir un vídeo seu en les seues xarxes socials per iniciativa pròpia.

 

Carlos ha continuat superant-se

Carlos és un xiquet que fa moltes activitats durant el seu dia a dia, ja que normalment acudix a l’escola, a natació i a les seues teràpies. I en esta situació de confinament, el xicotet valencianista, en lloc de parar-se, ha continuat superant-se. «Des de casa intentem portar una rutina diària amb deures, amb horaris escolars, exercicis, teràpies i per a acabar el dia intentem fer jocs en família», explica José Luis Martí, pare de Carlos i delegat del Cadet Fundació VCF.

 

Martí ensenya com és el seu dia a dia en un vídeo que mostra com desenvolupa tota la seua activitat des de casa i afirma que li encanta jugar a jocs de taula i fer videoconferències amb els seus amics. Fuensanta Santiago, sa mare, comenta que Carlos ho porta bé «perquè és un xiquet bo, obedient, i li agrada estar en casa».

 

Fuensanta és sanitària en un hospital de València. Per això, com té l’exemple en casa, Carlos Martí ha volgut enviar un missatge a tots els seguidors del club blanquinegre: «Vos anime a que vos quedeu tots en casa per a que guanyem este partit contra el coronavirus. Amunt València!».

 

Últimes notícies

Luis Castro, primer portugués en el Llevant i onzé tècnic estranger

Luis Castro és el nou tècnic del Llevant fins a juny de 2027. És el primer portugués en la banqueta granota i l'onzé entrenador estranger en la història del club.

El 61.366 deixa 60.000 euros a Gandia com a quint premi de la Loteria de Nadal

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10 del passeig de Germanies. La major part del número s'ha quedat a Madrid, amb 188 sèries.

Emergències activa la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà per a netejar viàries i assegurar accessos. Aemet preveu gelades i pujada de la cota el dimarts.

Martim Net: no ens posem límits i hem de seguir així

Martim Net va afirmar que l'Elx no es posa límits després de véncer al Raig i va demanar mantindre el nivell la resta del curs. El lusità va reclamar millorar com a visitant.

El 90.693 deixa 11,95 milions del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb Alacant al capdavant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb 20 sèries a Alacant i sèries i dècims a Alzira, Gandia i Manises. També han caigut dècims a Torrevieja, Alaquàs, Benissanó, Mislata, Benidorm i Onil.

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, 10 a Alacant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros en la Comunitat Valenciana. L'administració 30 d'Alacant ha venut 20 sèries i concentra 10 milions.

Un despatx de la Platja de Sant Joan embene 10 milions del tercer premi 90.693

L'administració número 30 d'Alacant, en el centre comercial Garden, ha venut 20 sèries del 90.693, tercer premi, i ha repartit 10 milions. El número ha sigut cantat a les 11.13 pels xiquets Aurora i Armín Rodríguez Osorio.

El tercer quint, 77.715, deixa 2,34 milions amb la majoria a Elda

Un despatx d'Elda ha venut 38 sèries del 77.715 i concentra la major part del premi. Altres 10 dècims han caigut a Manises, Alaquàs, Benidorm, Orihuela, Torrevieja i Xirivella.