Vídeo: El xicotet valencianista Carlos Martí seguix lluitant contra la seua malaltia des de casa

Carlos Martí

El xiquet té una paràlisi cerebral que afecta a la seua mobilitat | València CF

 

Carlos Martí és un xiquet prematur amb una paràlisi cerebral infantil que afecta a la seua mobilitat. Fa uns mesos, el xicotet valencianista va poder conéixer a Kevin Gameiro, el seu ídol, ja que la seua història va commoure al jugador, i este li va voler donar una sorpresa.

 

Segons afirma el València CF, amb només sis anys, l’esperit de lluita de Carlos ja és conegut en tot el món, ja que l’actor Will Smith va compartir un vídeo seu en les seues xarxes socials per iniciativa pròpia.

 

Carlos ha continuat superant-se

Carlos és un xiquet que fa moltes activitats durant el seu dia a dia, ja que normalment acudix a l’escola, a natació i a les seues teràpies. I en esta situació de confinament, el xicotet valencianista, en lloc de parar-se, ha continuat superant-se. «Des de casa intentem portar una rutina diària amb deures, amb horaris escolars, exercicis, teràpies i per a acabar el dia intentem fer jocs en família», explica José Luis Martí, pare de Carlos i delegat del Cadet Fundació VCF.

 

Martí ensenya com és el seu dia a dia en un vídeo que mostra com desenvolupa tota la seua activitat des de casa i afirma que li encanta jugar a jocs de taula i fer videoconferències amb els seus amics. Fuensanta Santiago, sa mare, comenta que Carlos ho porta bé «perquè és un xiquet bo, obedient, i li agrada estar en casa».

 

Fuensanta és sanitària en un hospital de València. Per això, com té l’exemple en casa, Carlos Martí ha volgut enviar un missatge a tots els seguidors del club blanquinegre: «Vos anime a que vos quedeu tots en casa per a que guanyem este partit contra el coronavirus. Amunt València!».

 

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.