31.7 C
València
Divendres, 4 juliol, 2025

L’estratègia de Susana i Gonzalo en ‘La isla de las tentaciones’

- Advertisement -Telegram València Diari

 

La final de ‘La isla de las tentaciones‘ no ha decebut als espectadors. El dramatisme estava assegurat, però la sorpresa ha sigut el retrobament de Susana i Gonzalo, una de les parelles més segures de la seua relació al principi del ‘reality’. 

 

Després de sis anys de relació, Susana posava fi davant de tota Espanya, a pesar de què no hi ha hagut cap infidelitat pel mig durant el transcurs del programa, a on cap dels dos ha caigut finalment en la temptació. No ha calgut, perquè els motius de la més dolorosa i inesperada ruptura són uns altres: Susana no està enamorada de Gonzalo. Ho deixava entrevore, assegurant que en cap moment havia sentit gelosia veent imàtgens del seu nóvio amb la seua gran temptadora, Katerina.

 

 

Muntatge? Tota la veritat

Gonzalo començava la foguera final de confrontació convençut de què se n’aniria de la mà de la seua Susana, però la seua idea distava molt de la realitat que acabaria vivint: se n’anava sol i desolat, entre llàgrimes. Susana assegurava haver perdut la il·lusió i explicava que el ‘reality’ no l’havia ajudat a recuperar l’emoció entre els dos. I la notícia arribava a Gonzalo com una gerra d’aigua freda, que no podia esperar-se. 

 

 

Però, com han pogut canviar tant els sentiments de Susana en tan poc de temps? Els espectadors es feien esta  pregunta i ara Desireé Rodríguez, excompanya de la parella en ‘Gran Hermano‘, els trau de dubtes. És qui ha posat en entredit les intencions reals de seguir junts de Gonzalo i Susana. 

 

Segons el testimoni explicat en ‘Socialité‘, la parella hauria ideat una estratègia per a participar en ‘La isla’, tot i estar ja separats abans de començar el programa. Haurien posat fi a la relació per «les mil voltes» que Gonzalo li hauria «posat les banyes» a Susana, però els dos haurien optat pel muntatge i haurien allargat un poc més la història. Per què?

 

«Molts interessos econòmics pel mig»

Segons Desirée, les infidelitats i continues discussions i traïcions haurien sigut constants en la relació, motiu pel que ho haurien volgut deixar en diferents ocasions, inclosa la definitiva, abans de viatjar a República Dominicana. Decidien, per tant, participar en el joc com a parella. Segons la testimoni, perquè existirien «molts interessos econòmics pel mig», que haurien portat la parella a aguantar un poc més i poder protagonitzar un dels ‘realities’ més exitosos de Mediaset, amb el que han posat punt final al seu amor.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Carlos Mazón destaca en el Congrés Nacional del PP amb salutacions i suports a líders clau

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, saluda a importants barons del PP i recolza el projecte d'Alberto Núñez Feijóo durant el XXI Congrés Nacional del partit, que busca revitalitzar Espanya enfront del Govern actual.

Dos hospitalitzats per inhalació de fum rere incendi en vivenda de Sagunt

Un incendi en una vivenda a Sagunt va provocar l'hospitalització de dos hòmens per inhalació de fum, a més del rescat de mascotes i persones en el lloc.

L’Elx inicia la pretemporada amb una sola incorporació i múltiples concentracions

L'Elx comença la seua pretemporada 2025 amb el retorn a Primera Divisió i una única incorporació, Germán Valera, i anuncia dos concentracions a Múrcia i Algorfa.

El Govern reubicarà a 3.000 menors migrants no acompanyats a Espanya, principalment a Andalusia, Madrid i Valenciana

El Govern espanyol planeja traslladar prop de 3.000 menors migrants no acompanyats des de Canàries, Ceuta i Melilla, concentrant l'acolliment majoritàriament a Andalusia, Madrid i Comunitat Valenciana, amb un fons de 100 milions per a la seua integració.

Elx inicia la pretemporada amb només una incorporació i focus en pedrera

L'Elx inicia la seua pretemporada de retorn a Primera Divisió amb només una nova incorporació, Germán Valera, i una forta presència de jugadors canteranos.

Mor ofegat un home de 77 anys a la platja Sant Antoni de Cullera

Un home de 77 anys mor ofegat mentres es banyava a la platja Sant Antoni de Cullera després de ser rescatat inconscient, sense poder ser reanimat.

Vicente Iborra es Retira després d’una Carrera Brillant amb Sevilla, Vila-real i Llevant

Vicente Iborra, migcampista valencià, es retira als 37 anys després d'una carrera de quasi dos dècades amb títols a Sevilla i Vila-real i dos ascensos a Primera amb Llevant. Seguirà com a assistent tècnic en Llevant.

El Mediterrània Triatló 2025 a Castelló reunix un rècord de quasi 1.400 participants

El Mediterrània Triatló 2025 en el Grau de Castelló aconseguix el seu rècord amb quasi 1.400 participants, amb proves sprint, olímpica i supersprint.