11.6 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

10 evacuats en afonar-se una casa en Castelló

Alcoi

Imatge d’arxiu de l’afonament d’una casa | Cedida

Una casa s’ha afonat en el barri de Sant Agustí de Castelló, esta passada nit de diumenge. Per eixe motiu, fins a 10 veïns de les cases del voltant han hagut de ser evacuats pel perill de què les seues cases també es vegueren afectades.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, en la vivenda afectada es trobaven un pare i el seu fill, encara que van conseguir eixir abans de l’afonament. El pare va sentir un fort soroll i va avisar al seu fill per a eixir de casa. Afortunadament, els dos han resultat il·lesos, encara que el fill ha hagut de ser atés pels efectius mèdics de l’ambulància per una crisi d’ansietat.

 

La Policia Local també ha acudit al lloc dels fets per a evacuar als veïns de les cases del costat de la vivenda afectada i ha fet guàrdia durant tota la nit, pel perill de què es produïren més despreniments. A última hora de la nit, els veïns estaven a l’espera de què l’arquitecte els informara de la situació, encara que tot apunta a que la borrasca ‘Glòria’ haja pogut causar este afonament, ja que es tracta de cases prou antigues.

 

Segons ha explicat el vicepresident de l’Associació de Veïns del Barri de Sant Agustí, Rafael Cruz, al mitjà citat, «el sostre del terrat s’afonà damunt d’una de les habitacions, però també es va endur la façana de la part de dalt, amb perill de caure sobre la casa del costat o en el carrer».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.