Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut evacuat en helicòpter a l’Hospital La Fe després de precipitar-se la seua furgoneta al fons d’un barranc d’uns 15 metres a Sot de Chera. El sinistre s’ha produït este dimarts sobre les 10.10 hores en el Camí del Pla, després d’una eixida de la via per circumstàncies no precisades.

El conductor ha quedat atrapat en l’habitacle, la qual cosa ha obligat a la seua excarceració per efectius del Consorci Provincial de Bombers de València. Fins al lloc s’han mobilitzat dotacions del parc de Requena amb un sergent al comandament, rescatadors del GERA i l’helicòpter V-990 del Consorci, donada la dificultat d’accés a la zona.

Rescat i evacuació aèria

Abans d’intervindre, els equips han assegurat la furgoneta amb puntals per a estabilitzar-la i evitar nous desplaçaments del vehicle en un terreny amb desnivell. Eixa subjecció ha permés treballar amb seguretat sobre la carrosseria i alliberar el ferit, que posteriorment ha sigut hissat i evacuat per via aèria fins a l’hospital, on ha sigut transferit als servicis sanitaris.

Des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències han indicat que, després de l’avís, s’ha desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic. El ferit presentava politraumatisme, per la qual cosa el trasllat en helicòpter del Consorci ha acurtat temps d’arribada a un centre de referència i ha garantit atenció continuada durant el trajecte.

La caiguda des d’eixa altura i l’enclavament del vehicle han condicionat un operatiu amb mitjans de rescat tècnic i una coordinació sanitària ràpida. Encara que no s’han precisat les causes de l’eixida de la via, l’escenari, amb accés complicat, ha fet imprescindible assegurar el vehicle i optar per l’evacuació aèria per a una extracció àgil i segura.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.