La Falla Ciscar Burriana guanya el Ninot Indultat Infantil de les Falles 2019

 

El ninot indultat infantil de las Falles 2019 és el de la Falla Ciscar Burriana de l’artista Bernardo Estela. En segona posició ha quedat el ninot indultat de la Falla Barrio Beteró i en tercera posició, ha quedat el Ninot Indultat Infantil de la Falla Exposició Misser Marcó amb 2.547 vots. 

 

 

Fins a aquest dimecres han passat per aquesta exposició 100.532 persones de les quals 21.144 han estat integrants de comissions falleres. El dia de major afluència de públic va ser diumenge passat 3 de març, quan es van aconseguir les millors dades de fallers (5.563) i de públic en general (5.330) i es va aconseguir la xifra de 10.893 visitants. 

 

A més, en un total de 12 dies es van superar les 3.000 visites: 11 d’aquests dies han coincidit en cap de setmana mentre que l’altre dia amb aquest volum de visites va ser el divendres 1 de març, quan es va celebrar la Nit del Ninot amb horari ininterromput entre les 22 i les 24 hores. 

Els dies grans de Falles arriben amb oratge estable que podria canviar per al dia 19

Els dies grans de les Falles 2019 es presenten estables pel que fa a l’oratge en la ciutat de València. Els pronòstics de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet, apunten a unes temperatures màximes per damunt dels 20 graus i un temps estable, dominat pel sol, almenys fins al dia 18.

 

Des de hui mateix, 12 de març, i fins al dia de Sant Josep, la ciutat de València estarà dominada pels cels clars, sense presència destacable de núvols ni, per descomptat, de precipitacions. El vent bufarà fluix i serà variable durant la setmana.

 

Pel que fa als termòmetres, les màximes es mouran, segons les previsions, en valors superiors als 20 ºC, en funció de cada dia. Així, les màximes podran registrar entre 21 i 23 ºC la majoria dels dies. A més, un dels moments més calorosos de cada jornada serà la franja de les 14 hores, a migdia, coincidint amb la disparada de la mascletà en la plaça de l’Ajuntament.

 

Respecte a les mínimes, es mouran en valors suaus, entre els 7 i els 10 graus centígrads tots els dies. Diumenge, dia 17, tindrà especial incidència la calor, ja que podran superar-se els 25 ºC a migdia, i fins i tot arribar a valors superiors, que en funció de les condicions de vent, podrien apropar-se als 28-30 ºC.

 

Tot i que no s’esperen pluges, sí que podria començar a cobrir-se el cel a partir de la segona meitat de diumenge, i sobretot dilluns. En aquest cas les temperatures màximes sí que podrien registrar un descens d’alguns graus, mentre que les mínimes es mantindrien suaus.

 

Per a dimarts, dia 19, els pronòstics actuals, en el cas de ElTiempo.es, parlen d’algunes pluges dèbils i cels tapats a la capital, per l’entrada del vent del nord-est (gregal). Tot i això, tant aquesta previsió com les dels dies previs, caldrà seguir-les jornada per jornada, ja que diferents condicions poden fer variar els pronòstics.

 

De moment sí que queda pràcticament confirmat que aquesta setmana tindrem per davant cels clars, temperatures primaverals i estabilitat, que sense dubte contribuiran a què la gent participe del seguit d’actes fallers que València acollirà dia a dia.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.