La Falla Ciscar Burriana guanya el Ninot Indultat Infantil de les Falles 2019

 

El ninot indultat infantil de las Falles 2019 és el de la Falla Ciscar Burriana de l’artista Bernardo Estela. En segona posició ha quedat el ninot indultat de la Falla Barrio Beteró i en tercera posició, ha quedat el Ninot Indultat Infantil de la Falla Exposició Misser Marcó amb 2.547 vots. 

 

 

Fins a aquest dimecres han passat per aquesta exposició 100.532 persones de les quals 21.144 han estat integrants de comissions falleres. El dia de major afluència de públic va ser diumenge passat 3 de març, quan es van aconseguir les millors dades de fallers (5.563) i de públic en general (5.330) i es va aconseguir la xifra de 10.893 visitants. 

 

A més, en un total de 12 dies es van superar les 3.000 visites: 11 d’aquests dies han coincidit en cap de setmana mentre que l’altre dia amb aquest volum de visites va ser el divendres 1 de març, quan es va celebrar la Nit del Ninot amb horari ininterromput entre les 22 i les 24 hores. 

Els dies grans de Falles arriben amb oratge estable que podria canviar per al dia 19

Els dies grans de les Falles 2019 es presenten estables pel que fa a l’oratge en la ciutat de València. Els pronòstics de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet, apunten a unes temperatures màximes per damunt dels 20 graus i un temps estable, dominat pel sol, almenys fins al dia 18.

 

Des de hui mateix, 12 de març, i fins al dia de Sant Josep, la ciutat de València estarà dominada pels cels clars, sense presència destacable de núvols ni, per descomptat, de precipitacions. El vent bufarà fluix i serà variable durant la setmana.

 

Pel que fa als termòmetres, les màximes es mouran, segons les previsions, en valors superiors als 20 ºC, en funció de cada dia. Així, les màximes podran registrar entre 21 i 23 ºC la majoria dels dies. A més, un dels moments més calorosos de cada jornada serà la franja de les 14 hores, a migdia, coincidint amb la disparada de la mascletà en la plaça de l’Ajuntament.

 

Respecte a les mínimes, es mouran en valors suaus, entre els 7 i els 10 graus centígrads tots els dies. Diumenge, dia 17, tindrà especial incidència la calor, ja que podran superar-se els 25 ºC a migdia, i fins i tot arribar a valors superiors, que en funció de les condicions de vent, podrien apropar-se als 28-30 ºC.

 

Tot i que no s’esperen pluges, sí que podria començar a cobrir-se el cel a partir de la segona meitat de diumenge, i sobretot dilluns. En aquest cas les temperatures màximes sí que podrien registrar un descens d’alguns graus, mentre que les mínimes es mantindrien suaus.

 

Per a dimarts, dia 19, els pronòstics actuals, en el cas de ElTiempo.es, parlen d’algunes pluges dèbils i cels tapats a la capital, per l’entrada del vent del nord-est (gregal). Tot i això, tant aquesta previsió com les dels dies previs, caldrà seguir-les jornada per jornada, ja que diferents condicions poden fer variar els pronòstics.

 

De moment sí que queda pràcticament confirmat que aquesta setmana tindrem per davant cels clars, temperatures primaverals i estabilitat, que sense dubte contribuiran a què la gent participe del seguit d’actes fallers que València acollirà dia a dia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.