El Llibre Faller es presenta el pròxim divendres 7 de febrer

Falla del Convent de Jerusalem del 2018

Una de les falles del 2019  | Wikipedia

 

Des de la Delegació de Publicacions de la Junta Central Fallera (JCF) han informat que el pròxim divendres 7 de febrer tindrà lloc, cap a les 20.00 hores de la vesprada, la presentació del Llibre Faller 2020 en l’Auditori Santiago Grisolía de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

 

Abans de la presentació s’anunciaran les activitats que entren dins de l’Indult del Foc i, després, la Vicepresidenta de Cultura de JCF dirigirà la presentació dels continguts que conformen el llibre d’enguany, donant rellevància al monogràfic dedicat este any a les dones que han sigut pioneres en el món faller.

 

Durant l’acte es projectarà un vídeo protagonitzat per quatre pioneres de la festa: Maruja Pinto – primera dona agremiada en el Gremi Artesà d’Artistes Fallers–; Merche de la Guía –una de les primeres dones dins de la directiva de la Interagrupació de Falles–; Cristina Burdeos – primera Vicepresidenta de JCF—i Reyes Martí – primera pirotècnica en disparar una mascletà del calendari oficial, una Nit del Foc i la cremà de la falla municipal–.

 

A demés, l’acte comptarà amb la presència de les Falleres Majors de València, Consuelo Llobell i Carla García, acompanyades de les seues Corts d’Honor i del President de la JCF, Pere Fuset, que estarà acompanyat de la seua cúpula directiva.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.