El Llibre Faller es presenta el pròxim divendres 7 de febrer

Falla del Convent de Jerusalem del 2018

Una de les falles del 2019  | Wikipedia

 

Des de la Delegació de Publicacions de la Junta Central Fallera (JCF) han informat que el pròxim divendres 7 de febrer tindrà lloc, cap a les 20.00 hores de la vesprada, la presentació del Llibre Faller 2020 en l’Auditori Santiago Grisolía de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

 

Abans de la presentació s’anunciaran les activitats que entren dins de l’Indult del Foc i, després, la Vicepresidenta de Cultura de JCF dirigirà la presentació dels continguts que conformen el llibre d’enguany, donant rellevància al monogràfic dedicat este any a les dones que han sigut pioneres en el món faller.

 

Durant l’acte es projectarà un vídeo protagonitzat per quatre pioneres de la festa: Maruja Pinto – primera dona agremiada en el Gremi Artesà d’Artistes Fallers–; Merche de la Guía –una de les primeres dones dins de la directiva de la Interagrupació de Falles–; Cristina Burdeos – primera Vicepresidenta de JCF—i Reyes Martí – primera pirotècnica en disparar una mascletà del calendari oficial, una Nit del Foc i la cremà de la falla municipal–.

 

A demés, l’acte comptarà amb la presència de les Falleres Majors de València, Consuelo Llobell i Carla García, acompanyades de les seues Corts d’Honor i del President de la JCF, Pere Fuset, que estarà acompanyat de la seua cúpula directiva.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.