El Llibre Faller es presenta el pròxim divendres 7 de febrer

Falla del Convent de Jerusalem del 2018

Una de les falles del 2019  | Wikipedia

 

Des de la Delegació de Publicacions de la Junta Central Fallera (JCF) han informat que el pròxim divendres 7 de febrer tindrà lloc, cap a les 20.00 hores de la vesprada, la presentació del Llibre Faller 2020 en l’Auditori Santiago Grisolía de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

 

Abans de la presentació s’anunciaran les activitats que entren dins de l’Indult del Foc i, després, la Vicepresidenta de Cultura de JCF dirigirà la presentació dels continguts que conformen el llibre d’enguany, donant rellevància al monogràfic dedicat este any a les dones que han sigut pioneres en el món faller.

 

Durant l’acte es projectarà un vídeo protagonitzat per quatre pioneres de la festa: Maruja Pinto – primera dona agremiada en el Gremi Artesà d’Artistes Fallers–; Merche de la Guía –una de les primeres dones dins de la directiva de la Interagrupació de Falles–; Cristina Burdeos – primera Vicepresidenta de JCF—i Reyes Martí – primera pirotècnica en disparar una mascletà del calendari oficial, una Nit del Foc i la cremà de la falla municipal–.

 

A demés, l’acte comptarà amb la presència de les Falleres Majors de València, Consuelo Llobell i Carla García, acompanyades de les seues Corts d’Honor i del President de la JCF, Pere Fuset, que estarà acompanyat de la seua cúpula directiva.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.