El Llibre Faller es presenta el pròxim divendres 7 de febrer

Falla del Convent de Jerusalem del 2018

Una de les falles del 2019  | Wikipedia

 

Des de la Delegació de Publicacions de la Junta Central Fallera (JCF) han informat que el pròxim divendres 7 de febrer tindrà lloc, cap a les 20.00 hores de la vesprada, la presentació del Llibre Faller 2020 en l’Auditori Santiago Grisolía de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

 

Abans de la presentació s’anunciaran les activitats que entren dins de l’Indult del Foc i, després, la Vicepresidenta de Cultura de JCF dirigirà la presentació dels continguts que conformen el llibre d’enguany, donant rellevància al monogràfic dedicat este any a les dones que han sigut pioneres en el món faller.

 

Durant l’acte es projectarà un vídeo protagonitzat per quatre pioneres de la festa: Maruja Pinto – primera dona agremiada en el Gremi Artesà d’Artistes Fallers–; Merche de la Guía –una de les primeres dones dins de la directiva de la Interagrupació de Falles–; Cristina Burdeos – primera Vicepresidenta de JCF—i Reyes Martí – primera pirotècnica en disparar una mascletà del calendari oficial, una Nit del Foc i la cremà de la falla municipal–.

 

A demés, l’acte comptarà amb la presència de les Falleres Majors de València, Consuelo Llobell i Carla García, acompanyades de les seues Corts d’Honor i del President de la JCF, Pere Fuset, que estarà acompanyat de la seua cúpula directiva.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.