Els museu Faller i el de la Setmana Santa Marinera tornen a obrir este divendres

 

Demà divendres, dia 24, obriran de nou les seues portes tant el Museu Faller com el Museu de la Setmana Santa Marinera. Els dos han sigut adaptats amb les mesures de senyalització adequades per a comunicar les condicions extraordinàries derivades per la pandèmia pel Covid-19. Segons ha explicat el regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, «hem pres les iniciatives necessàries per a poder obrir estos dos recintes culturals seguint les normes per a previndre l’expansió del coronavirus».

 

El Museu Faller recupera l’activitat amb un horari de 10.00 a 19.00 hores, fixant l’últim accés a les 18.15 hores i el museu de la Setmana Santa Marinera obrirà pels matins de 10.00 a 14.00 hores i de vesprada entre les 15.00 i les 19.00 hores.

 

A banda, els dos obriran els diumenges de 10.00 a 14.00 hores, sent l’últim accés al Museu Faller a les 13.15 hores. Els dilluns estaran tancats fins el pròxim 7 de setembre, quan s’estima que tornarà a obrir el Museu Faller també eixe dia. Este espai cultural, el més visitat dels tres museus que gestiona la Regidoria de Cultura Festiva, ja disposa de la climatització renovada amb les obres que es van iniciar en el primer trimestre de l’any.

 

Preus de l’entrada

La tarifa individual per a accedir al Museu Faller serà de dos euros, mentres que la reduïda serà d’un euro i diumenges i festius l’entrada serà gratuïta, a l’igual que els altres dies en el Museu de la Setmana Santa Marinera.

 

De moment, atesa l’arquitectura de dins de l’edifici, que no permet itineraris diferents d’entrada i eixida -com exigixen les mesures sanitàries vigents-, el Museu del Corpus-Casa de les Roques continuarà tancat fins que la situació permeta la seua reobertura.

Últimes notícies

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.