Els museu Faller i el de la Setmana Santa Marinera tornen a obrir este divendres

 

Demà divendres, dia 24, obriran de nou les seues portes tant el Museu Faller com el Museu de la Setmana Santa Marinera. Els dos han sigut adaptats amb les mesures de senyalització adequades per a comunicar les condicions extraordinàries derivades per la pandèmia pel Covid-19. Segons ha explicat el regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, «hem pres les iniciatives necessàries per a poder obrir estos dos recintes culturals seguint les normes per a previndre l’expansió del coronavirus».

 

El Museu Faller recupera l’activitat amb un horari de 10.00 a 19.00 hores, fixant l’últim accés a les 18.15 hores i el museu de la Setmana Santa Marinera obrirà pels matins de 10.00 a 14.00 hores i de vesprada entre les 15.00 i les 19.00 hores.

 

A banda, els dos obriran els diumenges de 10.00 a 14.00 hores, sent l’últim accés al Museu Faller a les 13.15 hores. Els dilluns estaran tancats fins el pròxim 7 de setembre, quan s’estima que tornarà a obrir el Museu Faller també eixe dia. Este espai cultural, el més visitat dels tres museus que gestiona la Regidoria de Cultura Festiva, ja disposa de la climatització renovada amb les obres que es van iniciar en el primer trimestre de l’any.

 

Preus de l’entrada

La tarifa individual per a accedir al Museu Faller serà de dos euros, mentres que la reduïda serà d’un euro i diumenges i festius l’entrada serà gratuïta, a l’igual que els altres dies en el Museu de la Setmana Santa Marinera.

 

De moment, atesa l’arquitectura de dins de l’edifici, que no permet itineraris diferents d’entrada i eixida -com exigixen les mesures sanitàries vigents-, el Museu del Corpus-Casa de les Roques continuarà tancat fins que la situació permeta la seua reobertura.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alcoi inaugurarà l’11 de juny el museu de Camilo Sesto

L'Ajuntament inaugurarà l'11 de juny el museu de Camilo Sesto a Alcoi, amb més de 2.000 peces. El projecte, pròxim al milió d'euros, inclourà un holograma.

Roig advoca per un IVA zero en aliments i afirma que Mercadona no ha pujat preus

Juan Roig ha defés aplicar un IVA zero als aliments per a esmorteir l'impacte de la guerra de l'Iran i ha recalcat que els preus depenen de les matèries primeres. Ha assegurat que, ara com ara, no s'han traslladat pujades i que entre gener i març s'han abaratit 300 productes.

73 agressions a metges en 2025 en la Comunitat Valenciana, 48 a la província de València

Els col·legis de metges van comptabilitzar 73 atacs a facultatius en la Comunitat en 2025, 48 a la província de València. La majoria va afectar metgesses i es va concentrar en Atenció Primària.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts

La pluja intermitent ha danyat el sistema elèctric i ha obligat a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. Part del material es retirarà i el perímetre es manté fins a completar l'operació.

Muñoz (PSPV) insistix: no està tancada la situació judicial de Mazón

José Muñoz ha afirmat que encara no s'ha escrit l'últim capítol sobre Carlos Mazón i el seu paper el 29 d'octubre durant la DANA. Ha demanat que es mantinga la investigació i que Mazón entregue l'acta.

Vox demana no avançar esdeveniments sobre Mazón i respecte als jutges

Vox ha sostingut que la postura de la Fiscalia de no imputar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA i que la jutgessa seguisca amb la instrucció prova que no s'han d'anticipar conclusions. El síndic José María Llanos ha reclamat respecte als tribunals i a la presumpció d'innocència.

Les pluges deixen quasi 72 l/m² en quatre hores a Castalla i concentren les incidències a Alacant

Les precipitacions han deixat 71,8 l/m² en quatre hores a Castalla i han motivat deu actuacions dels bombers a la província d'Alacant, sense incidències a València.

Mercadona ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, i accelera el seu pla d’inversió

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. La companyia impulsa la botiga 9, obri nous bucs i preveu 43.200 milions en vendes en 2026.