Els museu Faller i el de la Setmana Santa Marinera tornen a obrir este divendres

 

Demà divendres, dia 24, obriran de nou les seues portes tant el Museu Faller com el Museu de la Setmana Santa Marinera. Els dos han sigut adaptats amb les mesures de senyalització adequades per a comunicar les condicions extraordinàries derivades per la pandèmia pel Covid-19. Segons ha explicat el regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, «hem pres les iniciatives necessàries per a poder obrir estos dos recintes culturals seguint les normes per a previndre l’expansió del coronavirus».

 

El Museu Faller recupera l’activitat amb un horari de 10.00 a 19.00 hores, fixant l’últim accés a les 18.15 hores i el museu de la Setmana Santa Marinera obrirà pels matins de 10.00 a 14.00 hores i de vesprada entre les 15.00 i les 19.00 hores.

 

A banda, els dos obriran els diumenges de 10.00 a 14.00 hores, sent l’últim accés al Museu Faller a les 13.15 hores. Els dilluns estaran tancats fins el pròxim 7 de setembre, quan s’estima que tornarà a obrir el Museu Faller també eixe dia. Este espai cultural, el més visitat dels tres museus que gestiona la Regidoria de Cultura Festiva, ja disposa de la climatització renovada amb les obres que es van iniciar en el primer trimestre de l’any.

 

Preus de l’entrada

La tarifa individual per a accedir al Museu Faller serà de dos euros, mentres que la reduïda serà d’un euro i diumenges i festius l’entrada serà gratuïta, a l’igual que els altres dies en el Museu de la Setmana Santa Marinera.

 

De moment, atesa l’arquitectura de dins de l’edifici, que no permet itineraris diferents d’entrada i eixida -com exigixen les mesures sanitàries vigents-, el Museu del Corpus-Casa de les Roques continuarà tancat fins que la situació permeta la seua reobertura.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.

Pérez Llorca defensa que estar al costat de les víctimes de la DANA és clau per a una recuperació seriosa

Juanfran Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha demostrat serietat en la recuperació de la DANA de 2024, amb quasi totes les infraestructures acabades i ajudes a les víctimes mortals en marxa.

L’empresa alcoiana Texol cus més de 6.300 peces per a vestir León XIV en la seua visita a Espanya

L’empresa alcoiana Texol ha produït més de 6.300 peces litúrgiques per a León XIV i el seu seguici en els actes de la visita papal a Madrid, Barcelona i Canàries, amb més de 4.000 metres de teixits exclusius.

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.