Els museu Faller i el de la Setmana Santa Marinera tornen a obrir este divendres

 

Demà divendres, dia 24, obriran de nou les seues portes tant el Museu Faller com el Museu de la Setmana Santa Marinera. Els dos han sigut adaptats amb les mesures de senyalització adequades per a comunicar les condicions extraordinàries derivades per la pandèmia pel Covid-19. Segons ha explicat el regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, «hem pres les iniciatives necessàries per a poder obrir estos dos recintes culturals seguint les normes per a previndre l’expansió del coronavirus».

 

El Museu Faller recupera l’activitat amb un horari de 10.00 a 19.00 hores, fixant l’últim accés a les 18.15 hores i el museu de la Setmana Santa Marinera obrirà pels matins de 10.00 a 14.00 hores i de vesprada entre les 15.00 i les 19.00 hores.

 

A banda, els dos obriran els diumenges de 10.00 a 14.00 hores, sent l’últim accés al Museu Faller a les 13.15 hores. Els dilluns estaran tancats fins el pròxim 7 de setembre, quan s’estima que tornarà a obrir el Museu Faller també eixe dia. Este espai cultural, el més visitat dels tres museus que gestiona la Regidoria de Cultura Festiva, ja disposa de la climatització renovada amb les obres que es van iniciar en el primer trimestre de l’any.

 

Preus de l’entrada

La tarifa individual per a accedir al Museu Faller serà de dos euros, mentres que la reduïda serà d’un euro i diumenges i festius l’entrada serà gratuïta, a l’igual que els altres dies en el Museu de la Setmana Santa Marinera.

 

De moment, atesa l’arquitectura de dins de l’edifici, que no permet itineraris diferents d’entrada i eixida -com exigixen les mesures sanitàries vigents-, el Museu del Corpus-Casa de les Roques continuarà tancat fins que la situació permeta la seua reobertura.

Últimes notícies

Rovira alerta que les entregues a compte no corregeixen la infrafinançació valenciana

El conseller José Antonio Rovira adverteix que l’augment de les entregues a compte per a 2027 no resol la infrafinançació històrica de la Comunitat Valenciana i reclama una reforma del model i un fons transitori de nivellació.

L’Audiència de València rebutja citar com a testimonis els consellers per la gestió de la DANA

L’Audiència de València ha confirmat que no declararan com a testimonis els aleshores consellers d’Educació i Agricultura en la causa penal per la gestió de la DANA d’octubre de 2024, en considerar que seria una diligència prospectiva.

Nits tòrrides a Alacant amb mínimes que no baixaran dels 26 graus

La nova ona de calor deixarà a Alacant mínimes per damunt dels 26 graus i una sensació tèrmica nocturna superior als 30, el que convertirà diverses nits en tòrrides i molt difícils de descansar.

Les comunitats del PP planten la Conferència Sectorial d’Educació i bloquegen 31 milions per a FP

Les comunitats autònomes governades pel PP han rebutjat participar en la Conferència Sectorial d’Educació convocada pel Ministeri, que pretenia repartir 31,2 milions per a FP i abordar la reforma de l’etapa de 0 a 3 anys. Educació parla de boicot i d’una falta de lleialtat institucional que retarda ajudes clau per a alumnat i professorat.

La defensa de Pradas reclama els missatges de Bernabé per aclarir què es sabia del barranc del Poyo

La defensa de l’exconsellera Salomé Pradas ha recorregut la decisió de la jutgessa de no demanar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, totes les seues comunicacions del 29 d’octubre de 2024 sobre la DANA, que considera clau per saber què es coneixia del risc al barranc del Poyo.

Els veïns afectats per l’incendi no hauran d’anar al jutjat fins divendres

La Sala de Govern del TSJCV ha prorrogat fins divendres les mesures especials per l’incendi iniciat a la Vall d’Uixó, que afecta diversos municipis de Castelló. Les persones citades als jutjats poden no acudir si tenen qualsevol dificultat, i la seua incompareixença es considerarà justificada.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat i arrasa 9.300 hectàrees a la Serra d’Espadà

L’incendi forestal declarat dissabte en la Vall d’Uixó encadena cinc dies sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres, més de 10.000 persones evacuades i una situació que les autoritats qualifiquen de molt complexa.

Veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó reben atenció a Nules i la Vilavella

Els desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó són reallotjats en diversos recursos de Nules, la Vilavella i Castelló, amb punts d’atenció i repartiment d’aigua potable.
FILMOTECA D'ESTIU