Els museu Faller i el de la Setmana Santa Marinera tornen a obrir este divendres

 

Demà divendres, dia 24, obriran de nou les seues portes tant el Museu Faller com el Museu de la Setmana Santa Marinera. Els dos han sigut adaptats amb les mesures de senyalització adequades per a comunicar les condicions extraordinàries derivades per la pandèmia pel Covid-19. Segons ha explicat el regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, «hem pres les iniciatives necessàries per a poder obrir estos dos recintes culturals seguint les normes per a previndre l’expansió del coronavirus».

 

El Museu Faller recupera l’activitat amb un horari de 10.00 a 19.00 hores, fixant l’últim accés a les 18.15 hores i el museu de la Setmana Santa Marinera obrirà pels matins de 10.00 a 14.00 hores i de vesprada entre les 15.00 i les 19.00 hores.

 

A banda, els dos obriran els diumenges de 10.00 a 14.00 hores, sent l’últim accés al Museu Faller a les 13.15 hores. Els dilluns estaran tancats fins el pròxim 7 de setembre, quan s’estima que tornarà a obrir el Museu Faller també eixe dia. Este espai cultural, el més visitat dels tres museus que gestiona la Regidoria de Cultura Festiva, ja disposa de la climatització renovada amb les obres que es van iniciar en el primer trimestre de l’any.

 

Preus de l’entrada

La tarifa individual per a accedir al Museu Faller serà de dos euros, mentres que la reduïda serà d’un euro i diumenges i festius l’entrada serà gratuïta, a l’igual que els altres dies en el Museu de la Setmana Santa Marinera.

 

De moment, atesa l’arquitectura de dins de l’edifici, que no permet itineraris diferents d’entrada i eixida -com exigixen les mesures sanitàries vigents-, el Museu del Corpus-Casa de les Roques continuarà tancat fins que la situació permeta la seua reobertura.

Últimes notícies

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.