20.6 C
València
Dissabte, 18 octubre, 2025

El pas de vianants del túnel de la Gran Via es tancarà durant les enceses de llums de Russafa

 

El pas de vianants del túnel de la Gran Via Marqués del Túria es tancarà durant els espectacles d’il·luminació del barri de Russafa en prevenció i per a evitar les aglomeracions que pogueren produir-se. El tancament serà efectiu de 19:00 a 02:00 hores, amb la finalitat de millorar la seguretat de les persones.

 

 

La regidora de Protecció Ciutadana, Anaïs Menguzzato, ha explicat que la mesura “té un caràcter fonamentalment preventiu, dirigit a millorar la seguretat de les persones en uns dies en què des de fa anys s’observen grans concentracions en este emplaçament amb motiu dels espectacles d’il·luminació del barri de Russafa”.

 

 

Segons els informes de l’àrea de Protecció Ciutadana, s’ha arribat a comptabilitzar fins a 3.000 persones al mateix temps, amb una concentració de huit persones per metre quadrat. “Es tracta d’un pas de vianants que no està concebut per a suportar una afluència de públic tan multitudinària i que, a més, s’ha estretit després de la recent reforma que s’ha escomés”.

Per això, ha indicat la delegada, “el més aconsellable és tancar el túnel durant els espectacles d’il·luminació”. Menguzzato ha afegit que, de manera paral·lela, s’instal·laran cartells informatius per a informar els usuaris sobre els horaris de tancament d’este túnel de pas.

Últimes notícies

Mor José Vicente González, referent empresarial i expresident de la CEV i Fira València

L'empresari metal·lúrgic José Vicente González mor als 83 anys. Va liderar FEMEVAL, la CEV i Fira València, on va ser l'últim president de perfil empresarial.

Antony rescata al Betis amb un doblet en el descompte davant el Vila-real

El Betis va neutralitzar un 2-0 amb dos gols d'Antony, l'últim en el 90+4, per a empatar en La Ceràmica. El Vila-real conserva la tercera plaça malgrat el colp final.

Antony rescata al Betis amb un doblet i sosté la baralla per la tercera plaça

El brasiler va marcar en el 66 i en el 94 per a igualar un 2-0 en La Ceràmica. El Betis va dominar el joc i el Vila-real manté la tercera plaça malgrat el colp final.

Antony rescata al Betis amb un doblet per a empatar 2-2 davant el Vila-real

Amb dos gols, el segon en el 94, Antony va remuntar un 2-0 per a firmar el 2-2 del Betis en La Ceràmica. El Vila-real conserva la tercera plaça en un dol directe per Europa.

Antony rescata al Betis amb un doblet davant el Vila-real (2-2)

Un doblet d'Antony, amb el segon en el temps afegit, va permetre al Betis empatar 2-2 en el camp del Vila-real. Els locals havien manat per dos gols.

Convertix un intent de robatori en xapes amb la cara desdibuixada i les esgota en hores

L'amo de la botiga Goatxa, a Benimaclet, va respondre amb humor a un intent de robatori: va convertir la imatge desdibuixada del merodeador en xapes d'un euro i les va esgotar en hores. La idea es va tornar viral i ja frega el mig miler d'unitats venudes

Espanya manté les mobilitzacions per a no oblidar-se de Palestina dos anys després

Organitzacions socials, sindicals i partits d'esquerra van convocar actes en diverses ciutats per a mantindre el focus a Gaza. Van reclamar no usar ports per a trànsit de material militar i van cridar a una gran marxa a Madrid.

Reanimen a un home de 34 anys després d’una parada cardíaca en l’avinguda Gaspar Aguilar de València

El SAMU va recuperar les constants d'un home de 34 anys després de patir una parada cardíaca en ple carrer en l'avinguda Gaspar Aguilar. El CICU va rebre l'avís a les 13.26 i va ser traslladat a l'Hospital Doctor Peset.