10.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

El pas de vianants del túnel de la Gran Via es tancarà durant les enceses de llums de Russafa

 

El pas de vianants del túnel de la Gran Via Marqués del Túria es tancarà durant els espectacles d’il·luminació del barri de Russafa en prevenció i per a evitar les aglomeracions que pogueren produir-se. El tancament serà efectiu de 19:00 a 02:00 hores, amb la finalitat de millorar la seguretat de les persones.

 

 

La regidora de Protecció Ciutadana, Anaïs Menguzzato, ha explicat que la mesura “té un caràcter fonamentalment preventiu, dirigit a millorar la seguretat de les persones en uns dies en què des de fa anys s’observen grans concentracions en este emplaçament amb motiu dels espectacles d’il·luminació del barri de Russafa”.

 

 

Segons els informes de l’àrea de Protecció Ciutadana, s’ha arribat a comptabilitzar fins a 3.000 persones al mateix temps, amb una concentració de huit persones per metre quadrat. “Es tracta d’un pas de vianants que no està concebut per a suportar una afluència de públic tan multitudinària i que, a més, s’ha estretit després de la recent reforma que s’ha escomés”.

Per això, ha indicat la delegada, “el més aconsellable és tancar el túnel durant els espectacles d’il·luminació”. Menguzzato ha afegit que, de manera paral·lela, s’instal·laran cartells informatius per a informar els usuaris sobre els horaris de tancament d’este túnel de pas.

Últimes notícies

El València examina l’estat anímic del Raig a Vallecas

El Raig busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.

La Generalitat recupera dos terços de les vies, passarel·les i ponts danyats per la DANA

Dos terços de les 58 actuacions municipals ja estan acabades i la Generalitat entra en la fase final de reconstrucció. El pla prioritza la resiliència enfront d'inundacions.

El xiquet rescatat de l’aigua a Oliva roman ingressat en La Fe amb pronòstic reservat

El menor de 10 anys va ser trobat de nit a 400 metres del port d'Oliva, inconscient en l'aigua, i va aconseguir ser reanimat. Continua en La Fe amb pronòstic reservat.

Els CIPS van notificar 440 nous casos de VIH en la Comunitat Valenciana en 2024

Els centres d'informació i prevenció de la sida van atendre prop de 18.000 consultes i més de 8.000 proves en 2024, amb 440 casos autòctons i 156 importats. El perfil predominant va ser d'hòmens de 25 a 29 anys i la transmissió es va concentrar en pràctiques sexuals sense preservatiu.