Tornen els festejos taurins a Orpesa de Mar per 10 euros

 

El municipi d’Orpesa de Mar recupera el pròxim mes d’octubre els esperats actes taurins amb motiu de la celebració de les festes patronals en honor a la Mare de Déu de la Paciència. La plaça de toros acollirà, després de l’exhibició del ferro local d’Alberto Garrido, el tradicional concurs de ramaderies del 5 al 10 d’octubre que comptarà amb caps de bestiar de Fernando Mansilla, Iván Miró, Hilario Príncep, H. Cali, Germán Vidal, J. Tàrrega ‘El Gallo’, Miguel Parejo, F. Machancoses, V. Benavent i La Paloma.

Els plats forts arribaran els dies 6, 7 i 9 d’octubre amb la desencaixonada de tres bous cerrils dels prestigiosos ferros Victoriano delRío i Montealto; dos d’ells seran patrocinats per l’Ajuntament i l’altre, per la penya local Sense DNI I estos mateixos dies a la nit, a partir de les 23.00 hores, es realitzarà l’embolada.

Els interessats a assistir a totes les jornades taurines podran adquirir un bo per un cost de 10 euros i gratuït per a xiquets i xiquetes menors de 9 anys. La ubicació serà per al mateix estes o zona arena tots els dies, de manera que no es permet el canvi d’ubicació, i es podran adquirir bons per a altres persones, sempre que s’hagen pres totes les seues dades (nom complet, DNI i número de telèfon ).

L’Ajuntament destinarà els diners recaptats a Càritas, Creu Roja, Centre Cristià, Aficrom, l’Associació Espanyola Contra el Càncer i l’Associació de Persones i Familiars de Malalts d’Alzheimer.

Els bons es podran adquirir al consistori, en horari de matí del 28 de setembre a l’1 d’octubre (de 10.00 a 13.00 hores) i en horari de tarda del 28 al 30 de setembre (de 18.00 a 20.00 hores).

Així mateix, els aficionats taurins podran assistir a una xerrada taurina que se celebrarà el dia 5 d’octubre, a les 20.30 hores a la sala de plens de l’Ajuntament. L’acte, organitzat per la penya local Sense DNI, comptarà amb la presència del ramader Victoriano del Río.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.