Tornen els festejos taurins a Orpesa de Mar per 10 euros

 

El municipi d’Orpesa de Mar recupera el pròxim mes d’octubre els esperats actes taurins amb motiu de la celebració de les festes patronals en honor a la Mare de Déu de la Paciència. La plaça de toros acollirà, després de l’exhibició del ferro local d’Alberto Garrido, el tradicional concurs de ramaderies del 5 al 10 d’octubre que comptarà amb caps de bestiar de Fernando Mansilla, Iván Miró, Hilario Príncep, H. Cali, Germán Vidal, J. Tàrrega ‘El Gallo’, Miguel Parejo, F. Machancoses, V. Benavent i La Paloma.

Els plats forts arribaran els dies 6, 7 i 9 d’octubre amb la desencaixonada de tres bous cerrils dels prestigiosos ferros Victoriano delRío i Montealto; dos d’ells seran patrocinats per l’Ajuntament i l’altre, per la penya local Sense DNI I estos mateixos dies a la nit, a partir de les 23.00 hores, es realitzarà l’embolada.

Els interessats a assistir a totes les jornades taurines podran adquirir un bo per un cost de 10 euros i gratuït per a xiquets i xiquetes menors de 9 anys. La ubicació serà per al mateix estes o zona arena tots els dies, de manera que no es permet el canvi d’ubicació, i es podran adquirir bons per a altres persones, sempre que s’hagen pres totes les seues dades (nom complet, DNI i número de telèfon ).

L’Ajuntament destinarà els diners recaptats a Càritas, Creu Roja, Centre Cristià, Aficrom, l’Associació Espanyola Contra el Càncer i l’Associació de Persones i Familiars de Malalts d’Alzheimer.

Els bons es podran adquirir al consistori, en horari de matí del 28 de setembre a l’1 d’octubre (de 10.00 a 13.00 hores) i en horari de tarda del 28 al 30 de setembre (de 18.00 a 20.00 hores).

Així mateix, els aficionats taurins podran assistir a una xerrada taurina que se celebrarà el dia 5 d’octubre, a les 20.30 hores a la sala de plens de l’Ajuntament. L’acte, organitzat per la penya local Sense DNI, comptarà amb la presència del ramader Victoriano del Río.

Últimes notícies

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.