Tornen els festejos taurins a Orpesa de Mar per 10 euros

 

El municipi d’Orpesa de Mar recupera el pròxim mes d’octubre els esperats actes taurins amb motiu de la celebració de les festes patronals en honor a la Mare de Déu de la Paciència. La plaça de toros acollirà, després de l’exhibició del ferro local d’Alberto Garrido, el tradicional concurs de ramaderies del 5 al 10 d’octubre que comptarà amb caps de bestiar de Fernando Mansilla, Iván Miró, Hilario Príncep, H. Cali, Germán Vidal, J. Tàrrega ‘El Gallo’, Miguel Parejo, F. Machancoses, V. Benavent i La Paloma.

Els plats forts arribaran els dies 6, 7 i 9 d’octubre amb la desencaixonada de tres bous cerrils dels prestigiosos ferros Victoriano delRío i Montealto; dos d’ells seran patrocinats per l’Ajuntament i l’altre, per la penya local Sense DNI I estos mateixos dies a la nit, a partir de les 23.00 hores, es realitzarà l’embolada.

Els interessats a assistir a totes les jornades taurines podran adquirir un bo per un cost de 10 euros i gratuït per a xiquets i xiquetes menors de 9 anys. La ubicació serà per al mateix estes o zona arena tots els dies, de manera que no es permet el canvi d’ubicació, i es podran adquirir bons per a altres persones, sempre que s’hagen pres totes les seues dades (nom complet, DNI i número de telèfon ).

L’Ajuntament destinarà els diners recaptats a Càritas, Creu Roja, Centre Cristià, Aficrom, l’Associació Espanyola Contra el Càncer i l’Associació de Persones i Familiars de Malalts d’Alzheimer.

Els bons es podran adquirir al consistori, en horari de matí del 28 de setembre a l’1 d’octubre (de 10.00 a 13.00 hores) i en horari de tarda del 28 al 30 de setembre (de 18.00 a 20.00 hores).

Així mateix, els aficionats taurins podran assistir a una xerrada taurina que se celebrarà el dia 5 d’octubre, a les 20.30 hores a la sala de plens de l’Ajuntament. L’acte, organitzat per la penya local Sense DNI, comptarà amb la presència del ramader Victoriano del Río.

Últimes notícies

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.