Tornen els festejos taurins a Orpesa de Mar per 10 euros

 

El municipi d’Orpesa de Mar recupera el pròxim mes d’octubre els esperats actes taurins amb motiu de la celebració de les festes patronals en honor a la Mare de Déu de la Paciència. La plaça de toros acollirà, després de l’exhibició del ferro local d’Alberto Garrido, el tradicional concurs de ramaderies del 5 al 10 d’octubre que comptarà amb caps de bestiar de Fernando Mansilla, Iván Miró, Hilario Príncep, H. Cali, Germán Vidal, J. Tàrrega ‘El Gallo’, Miguel Parejo, F. Machancoses, V. Benavent i La Paloma.

Els plats forts arribaran els dies 6, 7 i 9 d’octubre amb la desencaixonada de tres bous cerrils dels prestigiosos ferros Victoriano delRío i Montealto; dos d’ells seran patrocinats per l’Ajuntament i l’altre, per la penya local Sense DNI I estos mateixos dies a la nit, a partir de les 23.00 hores, es realitzarà l’embolada.

Els interessats a assistir a totes les jornades taurines podran adquirir un bo per un cost de 10 euros i gratuït per a xiquets i xiquetes menors de 9 anys. La ubicació serà per al mateix estes o zona arena tots els dies, de manera que no es permet el canvi d’ubicació, i es podran adquirir bons per a altres persones, sempre que s’hagen pres totes les seues dades (nom complet, DNI i número de telèfon ).

L’Ajuntament destinarà els diners recaptats a Càritas, Creu Roja, Centre Cristià, Aficrom, l’Associació Espanyola Contra el Càncer i l’Associació de Persones i Familiars de Malalts d’Alzheimer.

Els bons es podran adquirir al consistori, en horari de matí del 28 de setembre a l’1 d’octubre (de 10.00 a 13.00 hores) i en horari de tarda del 28 al 30 de setembre (de 18.00 a 20.00 hores).

Així mateix, els aficionats taurins podran assistir a una xerrada taurina que se celebrarà el dia 5 d’octubre, a les 20.30 hores a la sala de plens de l’Ajuntament. L’acte, organitzat per la penya local Sense DNI, comptarà amb la presència del ramader Victoriano del Río.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.