La volta dels Bous al Carrer als carrers a la Comunitat Valenciana és imminent

 

La Comissió Consultiva de Bous on es va presentar la guia /protocol que possibilitara la volta del festeig de Bous al Carrer als carrers s’hi ha celebrat hui.

La guia ha sigut aprovada per unanimitat de tots els presents i l’ultime tramite que falta realitzar per part de la Generalitat Valenciana és la seua publicació al costat de les noves normes que es publicaren el pròxim 28 de setembre.

Com a avanç significatiu, podem avançar que a partir de la setmana vinent es pot procedir a la tramitació per a realitzar els festejos taurins de Bous al Carrer. Esta es realitzarà amb la documentació que es realitzava habitualment i a partir del dia 28 caldria adjuntar el pla de contingències.

És important deixar clar, que mentre no es publique l’Ordre del 28 de setembre i les nostres peticions estiguen incloses, “no podem assegurar al 100 per 100 que s’autoritzaren els festejos als carrers, encara que sembla que ja és una realitat”, expliquen des de la Federació de Penyes de Bous al Carrer de la Comunitat Valenciana.
La Federació explica que “és moment d’anar revisant calaixos, pilonscadafals torils, així com preparar tota la documentació necessària per a realitzar el nostre dia de bous”.
Per a finalitzar des de la Federació esperen que “la setmana vinent donar-vos l’OK i comunicar-vos la seguretat que el 28 de setembre eixirà la norma”.

Últimes notícies

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.