15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

La volta dels Bous al Carrer als carrers a la Comunitat Valenciana és imminent

 

La Comissió Consultiva de Bous on es va presentar la guia /protocol que possibilitara la volta del festeig de Bous al Carrer als carrers s’hi ha celebrat hui.

La guia ha sigut aprovada per unanimitat de tots els presents i l’ultime tramite que falta realitzar per part de la Generalitat Valenciana és la seua publicació al costat de les noves normes que es publicaren el pròxim 28 de setembre.

Com a avanç significatiu, podem avançar que a partir de la setmana vinent es pot procedir a la tramitació per a realitzar els festejos taurins de Bous al Carrer. Esta es realitzarà amb la documentació que es realitzava habitualment i a partir del dia 28 caldria adjuntar el pla de contingències.

És important deixar clar, que mentre no es publique l’Ordre del 28 de setembre i les nostres peticions estiguen incloses, “no podem assegurar al 100 per 100 que s’autoritzaren els festejos als carrers, encara que sembla que ja és una realitat”, expliquen des de la Federació de Penyes de Bous al Carrer de la Comunitat Valenciana.
La Federació explica que “és moment d’anar revisant calaixos, pilonscadafals torils, així com preparar tota la documentació necessària per a realitzar el nostre dia de bous”.
Per a finalitzar des de la Federació esperen que “la setmana vinent donar-vos l’OK i comunicar-vos la seguretat que el 28 de setembre eixirà la norma”.

Últimes notícies

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.

El Vila-real afronta un febrer propici i queda a l’espera de la data del Barça

L'equip encara un calendari amb dos partits a casa i una única eixida davant rivals en mala ratxa o zona baixa, i espera la data del Barça. Amb 42 punts, té a tir a l'Atlètic, tercer amb 45.