La volta dels Bous al Carrer als carrers a la Comunitat Valenciana és imminent

 

La Comissió Consultiva de Bous on es va presentar la guia /protocol que possibilitara la volta del festeig de Bous al Carrer als carrers s’hi ha celebrat hui.

La guia ha sigut aprovada per unanimitat de tots els presents i l’ultime tramite que falta realitzar per part de la Generalitat Valenciana és la seua publicació al costat de les noves normes que es publicaren el pròxim 28 de setembre.

Com a avanç significatiu, podem avançar que a partir de la setmana vinent es pot procedir a la tramitació per a realitzar els festejos taurins de Bous al Carrer. Esta es realitzarà amb la documentació que es realitzava habitualment i a partir del dia 28 caldria adjuntar el pla de contingències.

És important deixar clar, que mentre no es publique l’Ordre del 28 de setembre i les nostres peticions estiguen incloses, “no podem assegurar al 100 per 100 que s’autoritzaren els festejos als carrers, encara que sembla que ja és una realitat”, expliquen des de la Federació de Penyes de Bous al Carrer de la Comunitat Valenciana.
La Federació explica que “és moment d’anar revisant calaixos, pilonscadafals torils, així com preparar tota la documentació necessària per a realitzar el nostre dia de bous”.
Per a finalitzar des de la Federació esperen que “la setmana vinent donar-vos l’OK i comunicar-vos la seguretat que el 28 de setembre eixirà la norma”.

Últimes notícies

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.

Aemet activa avís taronja per pluges de fins a 120 l/m² en poques hores

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges molt intenses que podrien arreplegar fins a 120 litres per metre quadrat en només dos o tres hores.

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.

Les víctimes del terrorisme omplin Mutxamel de memòria, dignitat i convivència

Mutxamel ha acollit el primer acte del Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana, coincidint amb el 35 aniversari de l’atemptat més greu patit al territori. El president Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat la seua dignitat i ha garantit que la seua memòria continuarà viva en les noves generacions.