La volta dels Bous al Carrer als carrers a la Comunitat Valenciana és imminent

 

La Comissió Consultiva de Bous on es va presentar la guia /protocol que possibilitara la volta del festeig de Bous al Carrer als carrers s’hi ha celebrat hui.

La guia ha sigut aprovada per unanimitat de tots els presents i l’ultime tramite que falta realitzar per part de la Generalitat Valenciana és la seua publicació al costat de les noves normes que es publicaren el pròxim 28 de setembre.

Com a avanç significatiu, podem avançar que a partir de la setmana vinent es pot procedir a la tramitació per a realitzar els festejos taurins de Bous al Carrer. Esta es realitzarà amb la documentació que es realitzava habitualment i a partir del dia 28 caldria adjuntar el pla de contingències.

És important deixar clar, que mentre no es publique l’Ordre del 28 de setembre i les nostres peticions estiguen incloses, “no podem assegurar al 100 per 100 que s’autoritzaren els festejos als carrers, encara que sembla que ja és una realitat”, expliquen des de la Federació de Penyes de Bous al Carrer de la Comunitat Valenciana.
La Federació explica que “és moment d’anar revisant calaixos, pilonscadafals torils, així com preparar tota la documentació necessària per a realitzar el nostre dia de bous”.
Per a finalitzar des de la Federació esperen que “la setmana vinent donar-vos l’OK i comunicar-vos la seguretat que el 28 de setembre eixirà la norma”.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.