Ferits huit ‘cascs blaus’ austríacs en un nou atac contra la FINUL

MADRID, 29 (EUROPA PRESS)

Huit militars austríacs han resultat ferits per l’impacte d’un coet contra instal·lacions de la Força Interina de Nacions Unides a Líban (FINUL) a la localitat de Naqoura, segons ha informat el Ministeri de Defensa d’Àustria.

Cap dels ‘cascs blaus’ ferits ha patit ferides greus, ha indicat en xarxes socials un portaveu del Govern, que ha condemnat l’incident malgrat que ha assumit que és “impossible” determinar de moment l’autoria del llançament del projectil. En este sentit, ha instat a “totes les parts” a cessar els combats de manera “immediata”.

La FINUL ha recalcat este mateix dimarts que els efectius “seguixen en les seues posicions” al sud de Líban i mantenen la seua activitat, “adaptades” a una situació que ve marcada pels constants creus d’atacs entre les Forces de Defensa d’Israel (FDI) i els milicians d’Hezbol·là.

La missió ha arribat a acusar en diverses ocasions a les forces israelianes d’atacar de manera deliberada posicions i instal·lacions de la FINUL. Israel, per la seua banda, al·lega que Hezbol·là utilitza com a escuts humans als ‘cascos blaus’ i els ha instat a replegar-se.

Últimes notícies

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.