Ferits huit ‘cascs blaus’ austríacs en un nou atac contra la FINUL

MADRID, 29 (EUROPA PRESS)

Huit militars austríacs han resultat ferits per l’impacte d’un coet contra instal·lacions de la Força Interina de Nacions Unides a Líban (FINUL) a la localitat de Naqoura, segons ha informat el Ministeri de Defensa d’Àustria.

Cap dels ‘cascs blaus’ ferits ha patit ferides greus, ha indicat en xarxes socials un portaveu del Govern, que ha condemnat l’incident malgrat que ha assumit que és “impossible” determinar de moment l’autoria del llançament del projectil. En este sentit, ha instat a “totes les parts” a cessar els combats de manera “immediata”.

La FINUL ha recalcat este mateix dimarts que els efectius “seguixen en les seues posicions” al sud de Líban i mantenen la seua activitat, “adaptades” a una situació que ve marcada pels constants creus d’atacs entre les Forces de Defensa d’Israel (FDI) i els milicians d’Hezbol·là.

La missió ha arribat a acusar en diverses ocasions a les forces israelianes d’atacar de manera deliberada posicions i instal·lacions de la FINUL. Israel, per la seua banda, al·lega que Hezbol·là utilitza com a escuts humans als ‘cascos blaus’ i els ha instat a replegar-se.

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.