La FIFA obri expedient a Rubiales

La Comissió Disciplinària de la FIFA ha informat el dia de hui de l‘obertura d’un “procediment disciplinari” contra el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luis Rubiales, pels fets ocorreguts durant la final de la Copa Mundial Femenina, en referència al petó a la jugadora espanyola Jenny Hermoso durant el lliurament de medalles com a campiones del torneig.

En un comunicat, la FIFA assegura que “estos fets podrien resultar constitutius de violacions dels articles 13.1 i 13.2 del Codi Disciplinari de la FIFA“. Estos articles versen sobre “respectar les Regles de Joc, així com els Estatuts de la FIFA i les normes de la FIFA, reglaments, directives, directrius, circulars i decisions, i complir amb els principis de joc net, lleialtat i integritat«.

A més, a l’article 13.2 avisa de “mesures disciplinàries” a qui “viole les regles bàsiques de conducta digna; insulte a una persona física o jurídica de qualsevol forma, especialment utilitzant gestos, senyals o llenguatge ofensiu; o utilitzeu un esdeveniment esportiu per a manifestacions de caràcter no esportiu«. 

De la mateixa manera, reiteren “el seu compromís absolut amb el respecte a la integritat de totes les persones i per això mateix condemna amb el major vigor tot comportament en contra”. A més, afegeix la Comissió que «no oferirà més informació sobre este procediment disciplinari fins a l’adopció d’una decisió final sobre este».

Esta decisió arriba un dia abans de l’Assemblea General Extraordinària de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) convocada per a este divendres en què s’espera que s’adopten mesures i a la qual la Federació Basca de Futbol, ​​la primera que s’ha posicionat en contra de Rubiales, ha anunciat que no acudirà “davant la gravetat del que ha passat en el lliurament de trofeus de la final del Campionat del Món i la posterior gestió dels esdeveniments”. 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.