21.3 C
València
Diumenge, 13 juliol, 2025

Acaben les obres de renovació de les xarxes d’aigua potable i residuals de Sagunt

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Aigües de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), va acabar este dilluns, 15 de febrer, les obres de renovació de les xarxes d’aigua potable i d’aigües residuals d’un tram del carrer Catalunya. A causa de la pluja dels últims dies, els treballs de pintura de la senyalització horitzontal s’han dut a terme este matí.

 

El consistori de Sagunt ha informat que la inversió ha rondat els 170.000 € i s’ha concretat en el canvi del col·lector d’aigües residuals, que era de formigó amb un diàmetre de 300 mm, per un altre de PVC de 500 mm, i la renovació de totes les escomeses i arquetes del tram afectat.

 

Quant a la xarxa d’aigua potable, s’ha renovat canalitzant 290 m amb canonada de fosa, de 100 mm de diàmetre, i s’han canviat també totes les escomeses domiciliàries. També s’ha repavimentat i pintat el tram.

 

Les disculpes del regidor

El delegat de Manteniment i Aigües de l’Ajuntament de Sagunt, Pepe Gil, ha destacat que les obres s’han fet a un ritme més ràpid del que s’havia previst inicialment: «Hui dimarts, amb el pintat de la senyalització horitzontal, donem per acabada l’obra del carrer Catalunya de Port de Sagunt. Van començar el 2 de desembre i tenien una duració prevista de 4 mesos».

 

El regidor ha demanat disculpes per les molèsties ocasionades: «Les obres generen molèsties, però segur que l’estat en què quedarà este tram de carrer permetrà una millor qualitat de vida per als veïns».

Últimes notícies

Emergències activa alerta taronja per pluges intenses en el litoral nord d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències eleva a alerta taronja les pluges en el litoral nord d'Alacant i manté alertes en zones de Castelló i València per fenòmens meteorològics.

Calamarsades i fortes tempestes assoten la província de Castelló amb ratxes de vent de fins a 114 km/h

La província de Castelló patix intenses tempestes acompanyades de graníssol, forts vents de fins a 114 km/h i precipitacions que superen els 100 litres per metre quadrat en diverses localitats.

Tres mitjans aeris intervenen en un incendi forestal en zona de difícil accés a Moixent

Tres mitjans aeris i unitats terrestres combaten un incendi forestal declarat en una zona de difícil accés a Moixent, València.

Màlaga renuncia a ser seu del Mundial 2030 i obri la porta a València

L'Ajuntament i la Junta d'Andalusia renuncien al fet que Màlaga siga seu del Mundial 2030 a causa de problemes en la remodelació de l'estadi El Roserar. València podria ocupar el seu lloc.

Màlaga renuncia a ser seu del Mundial de Futbol 2030 i recolza la candidatura de València

L'Ajuntament de Màlaga renuncia a ser seu del Mundial 2030 per l'impacte al Màlaga CF i la seua afició, donant suport a la candidatura de València després de la reactivació d'obres del Nou Mestalla.

Tempestes en la Comunitat Valenciana deixen mànegues marines i generen nombroses intervencions d’emergència

Fortes tempestes en la Comunitat Valenciana deixen mànegues marines a Xàbia, Vinaròs i Peníscola. Emergències gestionen més de 130 incidències i suspenen esdeveniments a València.

Renfe suspén trens entre Barcelona i València per pluges torrencials: mesures i recomanacions

Renfe interromp trens de llarga distància entre Barcelona i València davant previsions de pluges torrencials, amb avisos d'emergència a Catalunya fins a les 21 hores.

Tempestes causen mànegues marines i provoquen suspensió d’esdeveniments en la Comunitat Valenciana

Les fortes tempestes d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han generat mànegues marines enfront de les costes de Xàbia, Vinaròs i Peníscola, a més de provocar la suspensió d'activitats a València i tancaments en diverses localitats.