La Fira de les Comarques reuneix propostes turístiques per a tots els públics a la plaça de Bous de València

La nova edició de la Fira de les Comarques que organitza anualment la Diputació de València reunirà destins, empreses, entitats, productes i experiències relacionades amb l’activitat turística de la província des d’este divendres 31 de març i fins el diumenge 2 d’abril a la Plaça de Bous de València.

El certamen, organitzat per l’àrea de Turisme de la corporació provincial sota la marca València Turisme, mostrarà al públic visitant la gran oferta turística que ofereix actualment la província a través dels 53 expositors de la fira, que sumen els 42 municipis, 14 mancomunitats i associacions de municipis, a més de les 14 entitats, empreses i associacions dedicades al desenvolupament del turisme valencià, que hi participen de forma directa.

La Fira de les Comarques, destinada al públic general i d’accés gratuït, oferirà demostracions i degustacions gastronòmiques, exhibicions folklòriques i mostres artesanals, tallers de manualitats per al públic infantil i música en directe, mitjançant una completa i variada programació per a totes les edats.

A més, tots els visitants podran emportar-se un record de la seua visita al certamen tant al fotomaton com el photocall, instal·lats al recinte.

Horaris de la fira

L’objectiu de la fira és promocionar entre els ciutadans i posar al seu abast directe la variada oferta d’experiències i destinacions turístiques, així com les empreses dedicades al turisme, que aplega la província de València al centre de la capital, en un punt ben comunicat i a l’abast de tot el món.

El públic interessat podrà acudir a la Fira de les Comarques el divendres 31 de març, de 18 a 21 hores, El dissabte dia 1 d’abril, de 10 a 14 hores i de 17 a 21 hores; i el diumenge 2 d’abril, de 10 a 14 hores i de 17 a 20 hores.

El president de la Diputació de València, Toni Gaspar, i el diputat de Turisme, Jordi Mayor, visitaran la fira demà divendres 31 de març, a les 18 hores, amb motiu de l’obertura del certamen.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.