‘Si Resines va, por algo será’, la campanya per a conéixer la província de Castelló

El Patronat Provincial de Turisme de Castelló llançarà esta tardor una campanya de promoció de la província protagonitzada per l’actor Antonio Resines. Sota el lema ‘Si Resines va, por algo será’, l’ens adscrit a la Diputació ha confiat en l’afamat artista càntabre la tasca de presentar a l’extens mercat espanyol els tresors que resguarden les huit comarques castellonenques.

La participació de Resines s’ha anunciat hui en un acte desenvolupat al Pati de les Aules, a Castelló, amb la presència del president José Martí i la diputada de Turisme, Virginia Martí.

La nova proposta comunicativa es llançarà per canals digitals i mostrarà espais de renom com les Coves de Sant Josep de la Vall d’Uixó, les illes Columbretes, Morella, Peníscola i el litoral de Castelló.

L’elecció dels indrets s’ha fet pensant a mostrar la diversitat de destins i experiències que ofereix la província.

S’aprofitarà el caràcter carismàtic de l’actor per a dirigir-se directament als joves i mostrar les moltíssimes sorpreses que amaga Castelló.

Resines, que ha mostrat la seua satisfacció per assumir el seu paper d’ambaixador de la província, ha dit que el llenguatge audiovisual serà àgil i actual, mentre que els missatges seran pròxims, disbauxats i directes.

Esta campanya s’emmarca dintre de l’estratègia de Turisme d’avançar cap a la desestacionalització i la diversificació del model turístic provincial.

El president de la Diputació, José Martí, ha destacat que la línia de treball de la Diputació és aprofitar l’increment del turisme nacional com a conseqüència de les restriccions «i fer que es consolide i que es transforme en tendència. I per eixa via anirem, perquè volem reforçar la nostra reputació com a província turística».

 

 

Tres conceptes

 

La diputada de Turisme, Virginia Martí, ha especificat que s’aprofundirà en tres conceptes «que indiscutiblement caracteritzen la nostra terra: el sol i la platja, el turisme actiu i la gastronomia».

Segons ha explicat, per primera vegada es posarà el focus en indrets com el riu subterrani navegable més llarg d’Europa, a la Vall d’Uixó, o les experiències de submarinisme a les Columbretes. El mercat al qual s’adreça està format per persones menors de 40 anys.

El pressupost assignat a la campanya és de 50 mil euros, el que inclou la producció de tots els suports promocionals i la difusió segmentada a les xarxes socials. «Hem triat esta campanya per a després de l’estiu per tal d’incidir en la capacitat del nostre territori per a atraure visitants nacionals fora de temporada».
Les gravacions estan actualment en marxa i s’espera que el llançament es produïsca al llarg de la tardor.

Últimes notícies

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.