‘Si Resines va, por algo será’, la campanya per a conéixer la província de Castelló

El Patronat Provincial de Turisme de Castelló llançarà esta tardor una campanya de promoció de la província protagonitzada per l’actor Antonio Resines. Sota el lema ‘Si Resines va, por algo será’, l’ens adscrit a la Diputació ha confiat en l’afamat artista càntabre la tasca de presentar a l’extens mercat espanyol els tresors que resguarden les huit comarques castellonenques.

La participació de Resines s’ha anunciat hui en un acte desenvolupat al Pati de les Aules, a Castelló, amb la presència del president José Martí i la diputada de Turisme, Virginia Martí.

La nova proposta comunicativa es llançarà per canals digitals i mostrarà espais de renom com les Coves de Sant Josep de la Vall d’Uixó, les illes Columbretes, Morella, Peníscola i el litoral de Castelló.

L’elecció dels indrets s’ha fet pensant a mostrar la diversitat de destins i experiències que ofereix la província.

S’aprofitarà el caràcter carismàtic de l’actor per a dirigir-se directament als joves i mostrar les moltíssimes sorpreses que amaga Castelló.

Resines, que ha mostrat la seua satisfacció per assumir el seu paper d’ambaixador de la província, ha dit que el llenguatge audiovisual serà àgil i actual, mentre que els missatges seran pròxims, disbauxats i directes.

Esta campanya s’emmarca dintre de l’estratègia de Turisme d’avançar cap a la desestacionalització i la diversificació del model turístic provincial.

El president de la Diputació, José Martí, ha destacat que la línia de treball de la Diputació és aprofitar l’increment del turisme nacional com a conseqüència de les restriccions «i fer que es consolide i que es transforme en tendència. I per eixa via anirem, perquè volem reforçar la nostra reputació com a província turística».

 

 

Tres conceptes

 

La diputada de Turisme, Virginia Martí, ha especificat que s’aprofundirà en tres conceptes «que indiscutiblement caracteritzen la nostra terra: el sol i la platja, el turisme actiu i la gastronomia».

Segons ha explicat, per primera vegada es posarà el focus en indrets com el riu subterrani navegable més llarg d’Europa, a la Vall d’Uixó, o les experiències de submarinisme a les Columbretes. El mercat al qual s’adreça està format per persones menors de 40 anys.

El pressupost assignat a la campanya és de 50 mil euros, el que inclou la producció de tots els suports promocionals i la difusió segmentada a les xarxes socials. «Hem triat esta campanya per a després de l’estiu per tal d’incidir en la capacitat del nostre territori per a atraure visitants nacionals fora de temporada».
Les gravacions estan actualment en marxa i s’espera que el llançament es produïsca al llarg de la tardor.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.