12.1 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

‘Si Resines va, por algo será’, la campanya per a conéixer la província de Castelló

El Patronat Provincial de Turisme de Castelló llançarà esta tardor una campanya de promoció de la província protagonitzada per l’actor Antonio Resines. Sota el lema ‘Si Resines va, por algo será’, l’ens adscrit a la Diputació ha confiat en l’afamat artista càntabre la tasca de presentar a l’extens mercat espanyol els tresors que resguarden les huit comarques castellonenques.

La participació de Resines s’ha anunciat hui en un acte desenvolupat al Pati de les Aules, a Castelló, amb la presència del president José Martí i la diputada de Turisme, Virginia Martí.

La nova proposta comunicativa es llançarà per canals digitals i mostrarà espais de renom com les Coves de Sant Josep de la Vall d’Uixó, les illes Columbretes, Morella, Peníscola i el litoral de Castelló.

L’elecció dels indrets s’ha fet pensant a mostrar la diversitat de destins i experiències que ofereix la província.

S’aprofitarà el caràcter carismàtic de l’actor per a dirigir-se directament als joves i mostrar les moltíssimes sorpreses que amaga Castelló.

Resines, que ha mostrat la seua satisfacció per assumir el seu paper d’ambaixador de la província, ha dit que el llenguatge audiovisual serà àgil i actual, mentre que els missatges seran pròxims, disbauxats i directes.

Esta campanya s’emmarca dintre de l’estratègia de Turisme d’avançar cap a la desestacionalització i la diversificació del model turístic provincial.

El president de la Diputació, José Martí, ha destacat que la línia de treball de la Diputació és aprofitar l’increment del turisme nacional com a conseqüència de les restriccions «i fer que es consolide i que es transforme en tendència. I per eixa via anirem, perquè volem reforçar la nostra reputació com a província turística».

 

 

Tres conceptes

 

La diputada de Turisme, Virginia Martí, ha especificat que s’aprofundirà en tres conceptes «que indiscutiblement caracteritzen la nostra terra: el sol i la platja, el turisme actiu i la gastronomia».

Segons ha explicat, per primera vegada es posarà el focus en indrets com el riu subterrani navegable més llarg d’Europa, a la Vall d’Uixó, o les experiències de submarinisme a les Columbretes. El mercat al qual s’adreça està format per persones menors de 40 anys.

El pressupost assignat a la campanya és de 50 mil euros, el que inclou la producció de tots els suports promocionals i la difusió segmentada a les xarxes socials. «Hem triat esta campanya per a després de l’estiu per tal d’incidir en la capacitat del nostre territori per a atraure visitants nacionals fora de temporada».
Les gravacions estan actualment en marxa i s’espera que el llançament es produïsca al llarg de la tardor.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.