‘Si Resines va, por algo será’, la campanya per a conéixer la província de Castelló

El Patronat Provincial de Turisme de Castelló llançarà esta tardor una campanya de promoció de la província protagonitzada per l’actor Antonio Resines. Sota el lema ‘Si Resines va, por algo será’, l’ens adscrit a la Diputació ha confiat en l’afamat artista càntabre la tasca de presentar a l’extens mercat espanyol els tresors que resguarden les huit comarques castellonenques.

La participació de Resines s’ha anunciat hui en un acte desenvolupat al Pati de les Aules, a Castelló, amb la presència del president José Martí i la diputada de Turisme, Virginia Martí.

La nova proposta comunicativa es llançarà per canals digitals i mostrarà espais de renom com les Coves de Sant Josep de la Vall d’Uixó, les illes Columbretes, Morella, Peníscola i el litoral de Castelló.

L’elecció dels indrets s’ha fet pensant a mostrar la diversitat de destins i experiències que ofereix la província.

S’aprofitarà el caràcter carismàtic de l’actor per a dirigir-se directament als joves i mostrar les moltíssimes sorpreses que amaga Castelló.

Resines, que ha mostrat la seua satisfacció per assumir el seu paper d’ambaixador de la província, ha dit que el llenguatge audiovisual serà àgil i actual, mentre que els missatges seran pròxims, disbauxats i directes.

Esta campanya s’emmarca dintre de l’estratègia de Turisme d’avançar cap a la desestacionalització i la diversificació del model turístic provincial.

El president de la Diputació, José Martí, ha destacat que la línia de treball de la Diputació és aprofitar l’increment del turisme nacional com a conseqüència de les restriccions «i fer que es consolide i que es transforme en tendència. I per eixa via anirem, perquè volem reforçar la nostra reputació com a província turística».

 

 

Tres conceptes

 

La diputada de Turisme, Virginia Martí, ha especificat que s’aprofundirà en tres conceptes «que indiscutiblement caracteritzen la nostra terra: el sol i la platja, el turisme actiu i la gastronomia».

Segons ha explicat, per primera vegada es posarà el focus en indrets com el riu subterrani navegable més llarg d’Europa, a la Vall d’Uixó, o les experiències de submarinisme a les Columbretes. El mercat al qual s’adreça està format per persones menors de 40 anys.

El pressupost assignat a la campanya és de 50 mil euros, el que inclou la producció de tots els suports promocionals i la difusió segmentada a les xarxes socials. «Hem triat esta campanya per a després de l’estiu per tal d’incidir en la capacitat del nostre territori per a atraure visitants nacionals fora de temporada».
Les gravacions estan actualment en marxa i s’espera que el llançament es produïsca al llarg de la tardor.

Últimes notícies

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.

Compromís acusa Catalá de mentir sobre la gestió de l’incendi d’El Saler

Compromís assegura que María José Catalá ha construït un relat interessat sobre l’incendi d’El Saler i li retreu manca d’inversions i contradiccions en poda, canons d’aigua i retardant antiincendis.

Compromís acusa Catalá d’un relat interessat sobre l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de mentir sobre la gestió prèvia a l’incendi de la Devesa de El Saler i d’usar els bombers en la batalla política. La coalició sosté que els projectes i contractes que exhibix l’equip de govern ja estaven en marxa amb l’anterior executiu.

Gandia es concentra per Ceuta i l’alcalde reclama unitat per damunt de les sigles

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha encapçalat una concentració institucional de suport a Ceuta i ha demanat unitat política per damunt de les sigles i els partidismes, amb serenitat i en defensa de la convivència.

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.