‘Si Resines va, por algo será’, la campanya per a conéixer la província de Castelló

El Patronat Provincial de Turisme de Castelló llançarà esta tardor una campanya de promoció de la província protagonitzada per l’actor Antonio Resines. Sota el lema ‘Si Resines va, por algo será’, l’ens adscrit a la Diputació ha confiat en l’afamat artista càntabre la tasca de presentar a l’extens mercat espanyol els tresors que resguarden les huit comarques castellonenques.

La participació de Resines s’ha anunciat hui en un acte desenvolupat al Pati de les Aules, a Castelló, amb la presència del president José Martí i la diputada de Turisme, Virginia Martí.

La nova proposta comunicativa es llançarà per canals digitals i mostrarà espais de renom com les Coves de Sant Josep de la Vall d’Uixó, les illes Columbretes, Morella, Peníscola i el litoral de Castelló.

L’elecció dels indrets s’ha fet pensant a mostrar la diversitat de destins i experiències que ofereix la província.

S’aprofitarà el caràcter carismàtic de l’actor per a dirigir-se directament als joves i mostrar les moltíssimes sorpreses que amaga Castelló.

Resines, que ha mostrat la seua satisfacció per assumir el seu paper d’ambaixador de la província, ha dit que el llenguatge audiovisual serà àgil i actual, mentre que els missatges seran pròxims, disbauxats i directes.

Esta campanya s’emmarca dintre de l’estratègia de Turisme d’avançar cap a la desestacionalització i la diversificació del model turístic provincial.

El president de la Diputació, José Martí, ha destacat que la línia de treball de la Diputació és aprofitar l’increment del turisme nacional com a conseqüència de les restriccions «i fer que es consolide i que es transforme en tendència. I per eixa via anirem, perquè volem reforçar la nostra reputació com a província turística».

 

 

Tres conceptes

 

La diputada de Turisme, Virginia Martí, ha especificat que s’aprofundirà en tres conceptes «que indiscutiblement caracteritzen la nostra terra: el sol i la platja, el turisme actiu i la gastronomia».

Segons ha explicat, per primera vegada es posarà el focus en indrets com el riu subterrani navegable més llarg d’Europa, a la Vall d’Uixó, o les experiències de submarinisme a les Columbretes. El mercat al qual s’adreça està format per persones menors de 40 anys.

El pressupost assignat a la campanya és de 50 mil euros, el que inclou la producció de tots els suports promocionals i la difusió segmentada a les xarxes socials. «Hem triat esta campanya per a després de l’estiu per tal d’incidir en la capacitat del nostre territori per a atraure visitants nacionals fora de temporada».
Les gravacions estan actualment en marxa i s’espera que el llançament es produïsca al llarg de la tardor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.

L’IVIE situa en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató de València

L'IVIE va quantificar en 36,1 milions l'impacte directe de les proves a València i en 20 milions el retorn fiscal. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la Marató i quasi 14 en el Mitjà.

El Llevant veu retallat a la mitat el seu límit de cost de plantilla: de 35,5 a 17,4 milions

LaLiga va publicar l'actualització del Límit de Cost de Plantilla i el del Llevant ha baixat de 35,5 a 17,4 milions, més del 50%. Passa a ser el més baix de Primera, per davall del Sevilla.

La reina defén l’equitat en diagnòstic i investigació de les malalties rares

La reina ha reclamat equitat real en l'accés al diagnòstic, la investigació i els tractaments de les malalties rares, subratllant que cada vida conta. La jornada ha reunit pacients, professionals i autoritats amb una crida a reforçar la ciència i reduir els temps de diagnòstic.

Els mutualistes de MUFACE a València ja accedixen a la recepta electrònica

Més de 60.500 mutualistes adscrits a entitats concertades a la província de València poden retirar la seua medicació amb targeta, sense recepta en paper. El sistema és interoperable en la Comunitat i en territoris on ja està actiu, amb visats electrònics i major seguretat.

El Suprem ordena una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal

El Tribunal Suprem ha estimat el recurs de la Fiscalia i ha ordenat a l'Audiència d'Alacant dictar una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal. L'alt tribunal ha anul·lat la decisió que va invalidar una escolta telefònica i ha demanat valorar eixes proves.

El PP preveu constituir la setmana vinent la comissió d’investigació per les vivendes públiques a Alacant

El Govern local espera el tancament imminent dels expedients i col·locarà a Manuel Villar al capdavant de l'òrgan. L'oposició manté l'exigència de dimissió de l'alcalde i el debat sobre tanteig i retracte.