Francesc Mezquita, reelegit secretari local de Més-Compromís a Castelló amb el suport unànime de la militància

CASTELLÓ, 21 (EUROPA PRESS)-

Més-Compromís Castelló ha celebrat el seu congrés local, en el qual Francesc Mezquita ha sigut reelegit com a secretari local del partit valencianista. Mezquita, qui va ser regidor d’Educació, Participació i Normalització Lingüística durant l’anterior legislatura, ha rebut el suport unànime de la militància, consolidant-se com el líder local que guiarà al partit en la seua estratègia per a les eleccions municipals del 2027.

En la seua intervenció en el congrés, Mezquita va destacar la importància de reafirmar el lideratge de Més-Compromís com a força d’esquerres a Castelló i va presentar la seua estratègia, denominada ‘Horitzó 2027’. Esta inclou l’enfortiment del col·lectiu local i la mobilització de la militància, amb l’objectiu de recuperar el govern en les pròximes eleccions municipals. “Sabem que no hi ha receptes màgiques per a aconseguir-ho, només el nostre treball i el nostre activisme”, va afirmar Mesquita.

El reelegit secretari local va subratllar que Compromís és l’alternativa a un nou govern de PP i Vox a Castelló i va defensar que el partit valencianista ha d’oferir solucions reals als problemes de la gent treballadora de Castelló, a més d’impulsar una acció política orientada a millorar la qualitat de vida de les persones. “És imprescindible que les nostres propostes connecten amb les necessitats de la ciutadania i que treballem col·lectivament per a aconseguir que Castelló torne a tenir un govern progressista”, va afegir.

Mezquita estarà acompanyat en la nova executiva per un equip integrat per Núria Solsona, Adrián Iglesias, Sara Gómez, Miguel Ginés, Manel Estrada, Elena Aris, Enric Sendra, Rosa Maicas, Inés Escoí, Marta Beltrán i Mari Carmen Díaz. “Juntes i junts, farem equip i treballarem amb totes i tots per a construir un projecte fort que siga capaç de portar el canvi que Castelló necessita”, va concloure.

El congrés local de Més-Compromís forma part del procés intern de renovació que el partit valencianista està duent a terme amb la mirada posada en les eleccions del 2027. L’objectiu és mobilitzar a la militància, dinamitzar el projecte progressista i consolidar-se com la principal força d’esquerres de Castelló, capaç de revertir les polítiques regressives de l’actual govern de les dretes i retornar un govern progressista a la ciutat, segons ha explicat la coalició en un comunicat.

Queda pendent, d’esta manera, la renovació de l’executiva local de la coalició, que està formada tant per Iniciativa com, en aquest cas, per Més-Compromís. Previsiblement, esta executiva també estarà encapçalada per Mesquita, qui podria comptar amb alguns dels membres del seu equip en la nova direcció de l’antic BLOC.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.