Gayà iguala a Angulo amb 313 partits de Lliga al València

José Luis Gayà va aconseguir els 313 partits en LaLiga amb el València en la trobada davant Osasuna, una marca que li permet igualar a Miguel Ángel Angulo com quint jugador amb més presències de lliga en el club. El registre reflectix una dècada de continuïtat en l’elit i consolida al capità com a referent del vestuari.

El lateral de Pedreguer (Alacant) a penes va poder estar 22 minuts sobre la gespa del Sadar: va veure la roja directa per una falta sobre Víctor Muñoz després d’una passada fallida cap a Julen Agirrezabala. Encara que l’expulsió va condicionar el pla de partit, la xifra va quedar comptabilitzada i subratlla la seua trajectòria, més enllà de l’ensopegada puntual.

Un recorregut sostingut

Gayà va debutar amb el primer equip el 30 d’octubre de 2012 en la Copa del Rei enfront de la UE Llagostera, un pas previ a la seua estrena de lliga el 27 d’abril de 2014 davant l’Atlètic de Madrid a Mestalla. Des d’eixe moment va anar guanyant pes en la plantilla fins a assumir el braçalet, un ascens recolzat en la seua regularitat i en el seu paper en la banda esquerra.

Eixe creixement té una fita afegida: amb 28 anys i 289 dies es va convertir en el segon jugador més jove en la història del club a aconseguir els 350 partits oficials, només per darrere de Fernando Gómez Colomer, que el va aconseguir amb 27 anys i 239 dies. La diferència entre els 350 partits oficials i els 313 de Lliga evidencia la continuïtat del capità en totes les competicions.

En el rànquing de partits de LaLiga amb el València, Gayà té per davant a Fernando Gómez Colomer (420), Ricardo Arias (377), David Albelda (351) i Manolo Mestre (323). En igualar a Angulo amb 313, cada nova presència de lliga li permetrà desfer l’empat i situar-se en solitari en la quinta posició, reforçant el seu lloc en la història recent del club.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.