Com gestionar amb èxit la família per Nadal

Ejemplo de shortcode con estilo
Estem en plenes festes nadalenques, una època en la qual els regals, els bons desitjos i, especialment, les llargues sobretaules són una constant. Estes dates estan repletes de retrobaments amb familiars que pot ser que vegem poc, i mantenir el componiment i l’harmonia sembla, a vegades, tasca complicada. Per això, Psicopartner, l’últim concepte de psicoteràpia i […]

Estem en plenes festes nadalenques, una època en la qual els regals, els bons desitjos i, especialment, les llargues sobretaules són una constant. Estes dates estan repletes de retrobaments amb familiars que pot ser que vegem poc, i mantenir el componiment i l’harmonia sembla, a vegades, tasca complicada. Per això, Psicopartner, l’últim concepte de psicoteràpia i referent en el sector de la salut de la psique, explica en 8 punts com gestionar amb èxit les relacions familiars este Nadal i aconseguir que només es respire bon ambient.

1. Cal acceptar que la família és la que un crea, no de la que un procedeix. Sabent això, es podrà començar a recol·locar a la resta de la família i a organitzar les prioritats. El més senzill són les visites breus i afables (especialment si estem parlant de la família política o de familiars als quals veiem poc).

2. És molt important no tractar de canviar a la família, i en estes dates s’han d’evitar les discussions en la mesura que siga possible. Cal esquivar els temes de política, religió, preferències sexuals i tot allò que puga suscitar opinions oposades.

3. Si parlem de família política, el repartiment equitatiu de les visites i estades en totes dos famílies és molt rellevant, igual que dels diners que s’inverteix en oci i regals amb uns i amb uns altres. Això estalviarà molts ressentiments.

4. És valuós acostumar-se a dir coses boniques a la família política i lloar la bellesa dels bebés de la família. La sinceritat i la veritat cal administrar-les amb molta prudència, bondat i intel·ligència…

5. Cal ser conscients que la bona gestió de la família política passa per la contenció i, a vegades, per la falsedat. No cal ser combatiu, un ha de transformar-se en un aspersor de positivitat i bon rotllo.

6. Gaudir del que es té és important, ja que en la majoria dels casos, la família (siga o no política) està predisposada a voler-nos. A més, tothom té coses bones, cal escoltar la família, aprendre d’ells i divertir-se.

7. Un ha d’estar sempre disponible per a ajudar, si els familiars estan preparant un menjar, per exemple, un ha de col·laborar activament.

8. S’ha d’anar amb compte amb l’alcohol i la cafeïna tan presents en estes dates. Estos són falsos amics i grans ansiògenes, el millor és substituir-los per descafeïnats i succedanis.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.