Com gestionar amb èxit la família per Nadal

Ejemplo de shortcode con estilo
Estem en plenes festes nadalenques, una època en la qual els regals, els bons desitjos i, especialment, les llargues sobretaules són una constant. Estes dates estan repletes de retrobaments amb familiars que pot ser que vegem poc, i mantenir el componiment i l’harmonia sembla, a vegades, tasca complicada. Per això, Psicopartner, l’últim concepte de psicoteràpia i […]

Estem en plenes festes nadalenques, una època en la qual els regals, els bons desitjos i, especialment, les llargues sobretaules són una constant. Estes dates estan repletes de retrobaments amb familiars que pot ser que vegem poc, i mantenir el componiment i l’harmonia sembla, a vegades, tasca complicada. Per això, Psicopartner, l’últim concepte de psicoteràpia i referent en el sector de la salut de la psique, explica en 8 punts com gestionar amb èxit les relacions familiars este Nadal i aconseguir que només es respire bon ambient.

1. Cal acceptar que la família és la que un crea, no de la que un procedeix. Sabent això, es podrà començar a recol·locar a la resta de la família i a organitzar les prioritats. El més senzill són les visites breus i afables (especialment si estem parlant de la família política o de familiars als quals veiem poc).

2. És molt important no tractar de canviar a la família, i en estes dates s’han d’evitar les discussions en la mesura que siga possible. Cal esquivar els temes de política, religió, preferències sexuals i tot allò que puga suscitar opinions oposades.

3. Si parlem de família política, el repartiment equitatiu de les visites i estades en totes dos famílies és molt rellevant, igual que dels diners que s’inverteix en oci i regals amb uns i amb uns altres. Això estalviarà molts ressentiments.

4. És valuós acostumar-se a dir coses boniques a la família política i lloar la bellesa dels bebés de la família. La sinceritat i la veritat cal administrar-les amb molta prudència, bondat i intel·ligència…

5. Cal ser conscients que la bona gestió de la família política passa per la contenció i, a vegades, per la falsedat. No cal ser combatiu, un ha de transformar-se en un aspersor de positivitat i bon rotllo.

6. Gaudir del que es té és important, ja que en la majoria dels casos, la família (siga o no política) està predisposada a voler-nos. A més, tothom té coses bones, cal escoltar la família, aprendre d’ells i divertir-se.

7. Un ha d’estar sempre disponible per a ajudar, si els familiars estan preparant un menjar, per exemple, un ha de col·laborar activament.

8. S’ha d’anar amb compte amb l’alcohol i la cafeïna tan presents en estes dates. Estos són falsos amics i grans ansiògenes, el millor és substituir-los per descafeïnats i succedanis.

Últimes notícies

El Levante necessita punts en la visita al Celta a Balaídos

El Celta i el Levante s’enfronten diumenge a Balaídos amb la necessitat de sumar punts. Hugo Sotelo tornarà a l’estadi en un duel amb baixes i rotacions possibles.

Villarreal i Getafe busquen tancar les ferides europees

El Villarreal i el Getafe s’enfronten diumenge a La Cerámica, després de perdre a Europa. Els madrilenys també volen trencar la mala ratxa fora de casa.

El Levante busca punts a Vigo sense confiar-se del triomf anterior

Luís Castro ha advertit que la victòria de la temporada passada no dona punts al Levante en la visita d’este diumenge a Vigo. L’equip arriba després de dues derrotes seguides.

L’Elx busca el primer triomf a casa davant d’un Betis en ratxa

L’Elx rep el Betis el 7 de novembre a les 14.00. Els il·licitans busquen la primera victòria a casa, mentre els visitants defenen la quarta plaça.

Multitud de ciutadans s’acosten a Vivers per a disfrutar de l’oferta turística de la província en La Fira dels Comarques  

La Diputació de València acosta a la ciutat les nombroses propostes d'experiències turístiques que els municipis valencians oferixen per a gaudir i conéixer el nostre territori

Tallers a València ensenyen a previndre incendis i actuar en emergències

Les activitats de la XXI Setmana de la Prevenció d'Incendis han oferit tallers familiars, primers auxilis i demostracions a València. La programació continuarà diumenge amb un simulacre de trànsit.

Bernabé contraposa el model socialista al de Catalá i Ayuso

Bernabé defensa un model centrat en els barris i els servicis públics, davant les polítiques de vivenda de Catalá i Ayuso. També ha denunciat l’entrega de sòl públic a promotores privades.

Digital-IA porta la formació gratuïta en intel·ligència artificial a Segorbe

El Teatre Serrano acollirà el 9 de novembre una jornada gratuïta amb demostracions de robòtica i un taller pràctic d'intel·ligència artificial per a la ciutadania, les empreses i les administracions públiques.