‘Go Organic’ de Farma Dorsch, el xampú orgànic que utilitza la reina Letizia

Imagen de la reina Letizia utilizando los pendientes

La reina Letizia aposta per un xampú orgànic per a llavar-se el cabell | València Diari | España Diario
 

Si per alguna cosa es caracteritza i sorprèn la reina Letizia és per les seues apostes ‘low-*cost’, conegudes principalment en el que a moda es refereix, amb ‘looks’ que causen autèntic furor i que acaben convertint-se en els més desitjats i adquirits.

  

  

I és que en més d’una ocasió l’hem pogut veure lluint peces de firmes com Zara o Mango, raó per la qual conèixer ara que en qüestions ‘beauty’ també es decanta per productes que estan a l’abast de tots no és d’estranyar.

  

  

Segons ha revelat la revista ‘Vogue’, el xampú que utilitzen tant l’esposa com les filles del rei Felipe VI no és un altre que el xampú orgànic ‘Go organic’ de Farma Dorsch, un producte que està disponible en parafarmàcies, en El Corte Inglés i en Carrefour per un preu que ronda els 35 euros.

 

 

El champú que utiliza la reina Letizia se puede adquirir en Carrefour

El xampú que utilitza la reina Letizia es pot adquirir en Carrefour | Carrefour

Fabricat a Espanya, una de les característiques més destacades d’este producte és que al ser orgànic no conté sulfats, parabens ni altres ingredients químics que poden resultar perjudicials per al nostre cabell i que fan que siga apte per a tota la família.

 

Desde muy pequeñas han tenido que formarse en centros y materias elitistas

La infanta Sofia i la princesa Leonor utilitzen el mateix xampú que la seua mare   | València Diari

 

D’altra banda, cal destacar que es tracta d’un xampú ‘antiaging’, la qual cosa es tradueix que augmenta la densitat del cabell i redueix la caiguda capil·lar. A més, en estar lliure d’ingredients químics, ajuda al fet que el pèl estiga més sa i que tot tipus de cabells – fins i tot els més grassos – es mantinguen nets durant més temps.

La reina Letizia, fan dels productes naturals

Si bé donya Letizia ha tornat a sorprendre a tots després de conèixer-se que usa un xampú que més d’una i un té ja per casa i que es pot adquirir fàcilment en grans superfícies, saber que es tracta d’un producte orgànic i ‘made in Spain’ sí era una qüestió més predictible.

 

Des que va eixir a la llum que havia aconseguit canviar el menú del col·legi de Santa María dels Rosales, al que acudeixen les seues filles la infanta Sofia i la princesa Leonor, per un altre més saludable en el qual es van incloure productes orgànics, l’afició de la reina per aquests productes s’ha convertit en un secret a veus.

  

  

De fet, a propòsit d’aquest assumpte també es va saber que acudia a comprar la fruita a la coneguda tenda madrilenya Frutas Vázquez i que era fan del te kombucha, una beguda ‘healthy’ plena de beneficis per a l’organisme i que s’elabora a partir de productes ecològics.

Últimes notícies

Un jutjat embarga part del Eldense a l’ex presidenta en plena venda a Messi

Un jutjat de Madrid ha embargat de manera preventiva el 15,8% de les accions del Eldense de l’ex presidenta Carolina Holguin per un deute amb l’expropietari Pascual Pérez, mentres el club negocia la seua venda a Leo Messi.

Els hotels de la Comunitat, tercer destí dels viatgers espanyols en agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han concentrat el 12,8 % de les pernoctacions de turistes espanyols en agost, només per darrere d’Andalusia i Catalunya. Els preus hotelers a Espanya han pujat un 6,3 % respecte a 2025 i encadenen 62 mesos a l’alça.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 688 plantes en una vivenda de Serra Engarceran

La Guàrdia Civil ha desmantellat una plantació de marihuana amb 688 plantes en una vivenda de Serra Engarceran i ha detingut un home de 29 anys per delictes contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

Set detinguts a Alcoi i Madrid per explotar sexualment dones estrangeres

La Policia Nacional ha detingut sis persones a Alcoi i una a Madrid per la seua presumpta vinculacio amb una xarxa que explotava sexualment dones estrangeres en pisos ocupats o llogats. L’organitzacio hauria obtingut quasi 100.000 euros i els arrestats han passat a disposicio del jutjat d’instruccio d’Alcoi.

Tanquen el Teatre Principal de València per risc estructural i falta de seguretat

La Diputació de València ha ordenat el tancament immediat del Teatre Principal per greus riscos estructurals i falta de garanties de seguretat. La programació prevista es reubicarà en altres espais culturals de la ciutat.

Greenpeace denuncia una persecució penal contra 11 activistes pel bloqueig d’un vaixell de gas a Sagunt

Greenpeace sosté que l’acció de 2021 al port de Sagunt contra un vaixell de gas va ser pacífica i critica que l’acusació de desordes públics contra 11 activistes, pels quals la Fiscalia demana cinc anys de presó, és una persecució a l’activisme.

Ingressen a presó dos britànics després de desmantellar una xarxa de cocaïna cap al Regne Unit

Vigilància Duanera ha desarticulat a Alacant un grup criminal que enviava cocaïna al Regne Unit i ha detingut dos ciutadans britànics que ja han ingressat a presó provisional.

Una exbancària s’enfronta a 12 anys de presó per 160 càrrecs il·legals a clients

Una antiga treballadora d’una oficina bancària de Rojales s’enfronta a 12 anys de presó per suposadament contractar una targeta de crèdit sense consentiment i carregar quasi 900.000 euros a uns clients entre 2006 i 2017. La fiscalia li imputa delictes continuats d’apropiació indeguda agreujada i falsedat documental.