14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Un gos-ambulància: la disfressa de Halloween més viral amb polèmica inclosa

Imatge del gos disfressat d'ambulància

Imatge del gos disfressat d’ambulància | València Diari

 

El Halloween és una festivitat celta que se celebra amb especial intensitat en els Estats Units però que ja fa temps que s’està estenent per tot el món, incloent Espanya. Un esdeveniment en què la gent es disfressa en un ambient lúgubre i festiu.

 

Una de les disfresses que més ha triomfat enguany, no l’ha protagonitzat una persona, sinó un gos, al que el seu amo l’ha vestit d’ambulància. El mateix propietari de l’animal va penjar el vídeo en les xarxes i l’escena, que es desconeix a on va ser gravada, s’ha tornat viral amb comentaris de tota classe.

 

En les imàtgens es pot vore este simpàtic gos, anomenat River, amb una espècie de caixa en l’esquena decorada com si fora una ambulància, amb la llum del sostre inclosa, i l’animal udola imitant el mateix so de la sirena. Molts usuaris han expressat que la imatge i l’animal són adorables i ha causat molta simpatia en les xarxes socials. Este és el vídeo:

 

 

Polèmica per maltractament animal

A pesar de què molts comentaris aplaudixen l’original disfressa de Halloween, també n’hi ha molts que critiquen durament el propietari del gos, a qui acusen d’haver fet una acció de maltractament animal, especialment pel fet que l’ambulància humilia a River i el soroll de la sirena pot causar por o estrés al mateix gos. Sense dubte, el debat sobre si s’han de disfressar les mascotes o no ha estat més obert que mai esta setmana arran d’este vídeo.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.