16.3 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Un gos-ambulància: la disfressa de Halloween més viral amb polèmica inclosa

Imatge del gos disfressat d'ambulància

Imatge del gos disfressat d’ambulància | València Diari

 

El Halloween és una festivitat celta que se celebra amb especial intensitat en els Estats Units però que ja fa temps que s’està estenent per tot el món, incloent Espanya. Un esdeveniment en què la gent es disfressa en un ambient lúgubre i festiu.

 

Una de les disfresses que més ha triomfat enguany, no l’ha protagonitzat una persona, sinó un gos, al que el seu amo l’ha vestit d’ambulància. El mateix propietari de l’animal va penjar el vídeo en les xarxes i l’escena, que es desconeix a on va ser gravada, s’ha tornat viral amb comentaris de tota classe.

 

En les imàtgens es pot vore este simpàtic gos, anomenat River, amb una espècie de caixa en l’esquena decorada com si fora una ambulància, amb la llum del sostre inclosa, i l’animal udola imitant el mateix so de la sirena. Molts usuaris han expressat que la imatge i l’animal són adorables i ha causat molta simpatia en les xarxes socials. Este és el vídeo:

 

 

Polèmica per maltractament animal

A pesar de què molts comentaris aplaudixen l’original disfressa de Halloween, també n’hi ha molts que critiquen durament el propietari del gos, a qui acusen d’haver fet una acció de maltractament animal, especialment pel fet que l’ambulància humilia a River i el soroll de la sirena pot causar por o estrés al mateix gos. Sense dubte, el debat sobre si s’han de disfressar les mascotes o no ha estat més obert que mai esta setmana arran d’este vídeo.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fiscalia manté 10 anys de presó per al presumpte patró d’una pastera amb quatre morts

La Fiscalia d'Alacant ha mantingut la petició de 10 anys de presó per a un home acusat de dirigir una pastera en la qual van morir quatre tripulants. L'acusat nega ser el patró i el juí ha quedat vist per a sentència.

Luis Vázquez amenaça al Vila-real en el Coliseum

El Getafe rep a un Vila-real que ha recuperat la victòria, amb Luis Vázquez en ratxa com a focus del perill. Marcelino aconseguix 200 partits entre baixes i un calendari atapeït.

Maig obrirà la final del Benidorm Fest 2026 i Tony Grox i LucyCalys la tancaran

La final del dissabte s'obrirà amb Maig i es tancarà amb Tony Grox i LucyCalys, amb els favorits concentrats al final. És la primera edició sense Eurovisió i amb nous premis.

L’Europeu d’atletisme València 2027 arranca amb la presentació del logo i focus en el llegat

L'organització de l'Europeu d'atletisme de 2027 a València va donar el tret d'eixida amb la seua identitat visual i un missatge comú: deixar un llegat durador. Autoritats i exatletas van destacar l'impuls a infraestructures, llicències i projecció internacional que portarà la cita en el Velòdrom Luis Puig.

Restablida la circulació en la Línia 1 de Metrovalencia entre Alberic i Castelló amb possibles retards

La Línia 1 ha quedat restablida este divendres després de diverses hores d'interrupció pel trencament d'una catenària entre Alberic i Castelló. Metrovalencia ha advertit de demores mentres es normalitza la freqüència.

Bernabé ha assegurat que el PSPV donaria suport a una ordenança abolicionista de prostitució a València i ha oferit un pacte a Catalá

La líder del PSPV a València ha proposat a l'alcaldessa un pacte per a aprovar una ordenança abolicionista que sancione a clients i a la terceria locativa i reforce la protecció a les dones, després de la denúncia veïnal de repunt en Velluters.

València barrarà en Falles tots els immobles i monuments protegits i reforçarà la vigilància

L'Ajuntament actualitzarà el protocol de protecció del patrimoni per a les Falles 2026: tancat preventiu, més control policial i restriccions al costat de béns històrics. Hi haurà neteja reforçada, plans per a contenidors i distàncies mínimes entorn de BIC i BRL.

La supervivència del càncer infantil a Europa depén de la rapidesa del diagnòstic

Un macroestudi amb quasi 10.000 casos en 27 països confirma que l'estadi al diagnòstic és decisiu per a la supervivència. Espanya mostra solidesa, amb millores pendents en medul·loblastoma.