16.3 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Declarat un incendi en una fàbrica de cautxú de Crevillent

Incendi Crevillent

Incendi en una fàbrica de cautxú en Crevillent | Twitter

 

ACTUALITZAT. Este diumenge de matí, a les 10.15 hores, s’ha declarat un incendi en Crevillent. Segons pareix, el foc està afectant una fàbrica de cautxú del Polígon de Catxapets, en la localitat del Baix Vinalopó. Ara mateix, tal com avança el diari ‘Información’, 20 efectius dels bombers estan treballant per a que no s’escampe a altres naus del polígon.

 

 

La columna de fum negre i les flames es pot vore des de la distància i els veïns han avisat a la Guàrdia Civil. Els bombers del Parc de Crevillent han sigut els primers en arribar, però estan treballant en controlar el foc agents d’Elx i Almoradí. L’incendi serà complicat de dominar tenint en compte la gran quantitat de material inflamable que conté la nau industrial.

 

La nau afectada té 1.000 metres quadrats i una façana d’una 100 metres de longitud. El polígon es troba entre la carretera N-340 i la CV-904, que connecta la nacional amb l’autovia A-7. Diferents usuaris estan publicant en les xarxes imàtgens de l’incendi i de l’espectacular columna de fum.

 

 

A més a més, el vent està fent difícil el treball d’extinció i ja s’informa que la columna immensa de fum negre és visible des de l’Àrea Metropolitana de Múrcia. Des de València Diari continuarem informant de l’evolució del foc, que continua sense estar controlat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació atorga els primers 13 milions en ajudes per a material escolar després de la DANA

Educació ha concedit 13 milions en cinc resolucions per a 26.000 alumnes afectats per la DANA. La convocatòria total ascendix a 100,6 milions per a 68.893 estudiants.

Rovira fixa com a prioritats la reforma del finançament i la baixada d’impostos

El nou conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública ha defés un nou model de finançament i mantindre la rebaixa fiscal. També ha proposat un fons d'anivellament mentres es negocia la reforma.

El subdirector d’Emergències va ser informat a les 18.32 de l’opció d’activar És-Alert

Jorge Suárez va conéixer a les 18.32 la possibilitat d'usar És-Alert durant la DANA. Els missatges del mòbil que arrepleguen eixe avís van ser incorporats a la causa judicial.

La Conselleria de Servicis Socials elevarà a 37.000 les places per a majors en 2026

Elena Albalat ha detallat que en 2026 se superaran les 37.000 places en residències i centres de dia, amb 15 noves licitacions i més inversió. També ha avançat la història social única i la creació de nous òrgans de participació.

Ascer preveu tancar 2025 amb estabilitat en les vendes i demana revisar els costos per CO₂

Ascer preveu un 2025 estable gràcies a l'estirada del mercat nacional i a unes exportacions contingudes, i demana revisar els costos del CO₂ davant un impacte de 150 milions. La patronal alerta sobre canvis en cogeneració, reclama una reunió amb el Govern i veu 2026 condicionat per energia i normativa.

Pérez Llorca evita la confrontació amb Bernabé per la dana i l’emplaça al diàleg

El president ha evitat contestar a les crítiques de Pilar Bernabé per la gestió de la dana i la postdana i l'ha cridada a obrir vies d'entesa. Ha assenyalat que la ciutadania ja valora la gestió i ha reivindicat una comissió mixta després de la seua reunió amb Pedro Sánchez.

Bernabé promet un protocol antiassetjament infal·lible en el PSOE i exemplaritat per a protegir les dones

Bernabé ha anunciat que el PSOE reforçarà el seu protocol enfront de l'assetjament sexual per a fer-lo 'infal·lible' i actuar de manera 'exemplaritzant'. També ha carregat contra la gestió de la dana i el paper de Mazón.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’acudir a Moncloa com a president de Vox

La líder del PSPV-PSOE ha retret a Juanfran Pérez Llorca que acudira a la reunió amb Pedro Sánchez alineat amb els postulats de Vox i sense defendre, al seu juí, les prioritats de la societat valenciana.