Controlat un incendi en una planta de reciclatge de Riba-roja amb 1.000 metres quadrats afectats

incendi Riba-roja

Imatges de l’extinció de les flames en Riba-roja del Túria | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Efectius de bombers han controlat este diumenge un incendi en una planta de reciclatge en el Polígon Industrial La Reva de Riba-roja del Túria (el Camp de Túria) que ha afectat a 1.000 metres quadrats, segons han informat des del 112 i el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

El foc s’ha declarat a les 7.18 hores del matí en una màquina d’una empresa de reciclatge i fins al lloc s’han mobilitzat un total de 30 efectius, ha informat el Consorci. Des del 112 han precisat que s’ha conseguit controlar l’incendi, cap a les 12.00 hores, sense que existisca perill per a la població.

 

 

 

Les flames han cremat prop de 1.000 metres quadrats, entre l’interior i l’exterior de la plaça de reciclatge. Han estat treballant en l’operatiu d’extinció cinc bombes urbanes pesades (BUP) dels parcs de Paterna, l’Eliana, Chiva, Catarroja i Moncada; un vehicle d’altura de Torrent; dos bombes nodrisses pesades (BNP) de Paterna i Requena; sergent i un cap de sector, segons ha concretat el Consorci.

 

A més, han intervingut una patrulla de la Policia de la Generalitat i el Centre de Coordinació d’Urgències Sanitàries ha enviat una unitat Suport Vital Bàsic de forma preventiva, encara que els treballadors de l’empresa no s’han vist afectats, segons detallava el 112.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.