Controlat un incendi en una planta de reciclatge de Riba-roja amb 1.000 metres quadrats afectats

incendi Riba-roja

Imatges de l’extinció de les flames en Riba-roja del Túria | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Efectius de bombers han controlat este diumenge un incendi en una planta de reciclatge en el Polígon Industrial La Reva de Riba-roja del Túria (el Camp de Túria) que ha afectat a 1.000 metres quadrats, segons han informat des del 112 i el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

El foc s’ha declarat a les 7.18 hores del matí en una màquina d’una empresa de reciclatge i fins al lloc s’han mobilitzat un total de 30 efectius, ha informat el Consorci. Des del 112 han precisat que s’ha conseguit controlar l’incendi, cap a les 12.00 hores, sense que existisca perill per a la població.

 

 

 

Les flames han cremat prop de 1.000 metres quadrats, entre l’interior i l’exterior de la plaça de reciclatge. Han estat treballant en l’operatiu d’extinció cinc bombes urbanes pesades (BUP) dels parcs de Paterna, l’Eliana, Chiva, Catarroja i Moncada; un vehicle d’altura de Torrent; dos bombes nodrisses pesades (BNP) de Paterna i Requena; sergent i un cap de sector, segons ha concretat el Consorci.

 

A més, han intervingut una patrulla de la Policia de la Generalitat i el Centre de Coordinació d’Urgències Sanitàries ha enviat una unitat Suport Vital Bàsic de forma preventiva, encara que els treballadors de l’empresa no s’han vist afectats, segons detallava el 112.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.