Controlat un incendi en una planta de reciclatge de Riba-roja amb 1.000 metres quadrats afectats

incendi Riba-roja

Imatges de l’extinció de les flames en Riba-roja del Túria | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Efectius de bombers han controlat este diumenge un incendi en una planta de reciclatge en el Polígon Industrial La Reva de Riba-roja del Túria (el Camp de Túria) que ha afectat a 1.000 metres quadrats, segons han informat des del 112 i el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

El foc s’ha declarat a les 7.18 hores del matí en una màquina d’una empresa de reciclatge i fins al lloc s’han mobilitzat un total de 30 efectius, ha informat el Consorci. Des del 112 han precisat que s’ha conseguit controlar l’incendi, cap a les 12.00 hores, sense que existisca perill per a la població.

 

 

 

Les flames han cremat prop de 1.000 metres quadrats, entre l’interior i l’exterior de la plaça de reciclatge. Han estat treballant en l’operatiu d’extinció cinc bombes urbanes pesades (BUP) dels parcs de Paterna, l’Eliana, Chiva, Catarroja i Moncada; un vehicle d’altura de Torrent; dos bombes nodrisses pesades (BNP) de Paterna i Requena; sergent i un cap de sector, segons ha concretat el Consorci.

 

A més, han intervingut una patrulla de la Policia de la Generalitat i el Centre de Coordinació d’Urgències Sanitàries ha enviat una unitat Suport Vital Bàsic de forma preventiva, encara que els treballadors de l’empresa no s’han vist afectats, segons detallava el 112.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.