Controlat un incendi en una planta de reciclatge de Riba-roja amb 1.000 metres quadrats afectats

incendi Riba-roja

Imatges de l’extinció de les flames en Riba-roja del Túria | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Efectius de bombers han controlat este diumenge un incendi en una planta de reciclatge en el Polígon Industrial La Reva de Riba-roja del Túria (el Camp de Túria) que ha afectat a 1.000 metres quadrats, segons han informat des del 112 i el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

El foc s’ha declarat a les 7.18 hores del matí en una màquina d’una empresa de reciclatge i fins al lloc s’han mobilitzat un total de 30 efectius, ha informat el Consorci. Des del 112 han precisat que s’ha conseguit controlar l’incendi, cap a les 12.00 hores, sense que existisca perill per a la població.

 

 

 

Les flames han cremat prop de 1.000 metres quadrats, entre l’interior i l’exterior de la plaça de reciclatge. Han estat treballant en l’operatiu d’extinció cinc bombes urbanes pesades (BUP) dels parcs de Paterna, l’Eliana, Chiva, Catarroja i Moncada; un vehicle d’altura de Torrent; dos bombes nodrisses pesades (BNP) de Paterna i Requena; sergent i un cap de sector, segons ha concretat el Consorci.

 

A més, han intervingut una patrulla de la Policia de la Generalitat i el Centre de Coordinació d’Urgències Sanitàries ha enviat una unitat Suport Vital Bàsic de forma preventiva, encara que els treballadors de l’empresa no s’han vist afectats, segons detallava el 112.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.