Indústria exigix agilitat en les indemnitzacions del Govern central al comerç afectat per la dana

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

El secretari autonòmic d’Indústria, Comerç i Consum, Felip Carrasco, s’ha reunit amb representants de la Unió Gremial, als quals ha traslladat que la Generalitat “va a instar al Govern central a accelerar les indemnitzacions del Consorci d’Assegurances”.

Anuncios

Carrasco, en la seua trobada amb el president de Unió Gremial, Mauro Lorenzo, ha reafirmat el compromís de la Generalitat de seguir recolzant a les empreses i comerços en el seu procés de recuperació i enfortiment després de les riuades ocorregudes el passat 29 d’octubre, ha explicat la Generalitat en un comunicat.

En la trobada, els representants de la Unió Gremial han manifestat al secretari autonòmic que les ajudes econòmiques gestionades per la Generalitat han arribat als comerços i negocis afectats. No obstant això, també han expressat la seua preocupació pel retard en les compensacions del Consorci d’Assegurances, segons ha administració autonòmica.

En paraules del secretari autonòmic, “és imprescindible que el Govern central demostre una gestió eficaç i compromesa en la distribució dels recursos, com ja s’ha fet des de la Generalitat”.

Carrasco també ha destacat que les ajudes d’emergència, atorgades mitjançant un procés de concessió directa, “tenen com a objectiu principal preservar l’ocupació i reactivar l’economia en les comarques més afectades”.

Estes mesures s’han enfocat especialment en la recuperació d’infraestructures, maquinària, processos productius clau i, en general, en l’enfortiment d’activitats essencials per al teixit socioeconòmic local.

Carrasco també ha explicat que, amb la finalitat d’accelerar la concessió de les ajudes, estes s’han realitzat mitjançant bestretes. “Primer s’han lliurat els fons als negocis perjudicats, quedant la justificació pendent per a més endavant”, va detallar.

Anuncios

Últimes notícies

Elx celebra els 25 anys del Misteri com a Patrimoni de la Humanitat amb una agenda especial

Elx commemora el 25 aniversari de la declaració del Misteri dElx com a Patrimoni Oral i Immaterial de la Humanitat amb un ampli programa d'actes gratuïts i oberts a tota la ciutadania.

Els directius de la WNBA projecten a Awa Fam com la gran estrela debutant a cinc anys vista

Els directius de la WNBA assenyalen a Awa Fam com la debutant amb més projecció a cinc anys vista, encara que no la situen entre les favorites al premi a millor novençana de la temporada 2026.

Sílvia Pérez Cruz reivindica la dualitat i l’aigua en el seu nou disc sobre migracions i emocions

Sílvia Pérez Cruz presenta Oral_Abissal, un àlbum que unix tradició oral i profunditat íntima per a reflexionar sobre la migració, l'empatia i els extrems socials.

Nova manifestació a València contra Mazón per la gestió de la dana del 2024

Col·lectius socials i associacions de víctimes convoquen per al 30 de maig a València una nova manifestació contra Carlos Mazón per la seua gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.

Pérez Llorca confia a tancar un acord sobre els pressupostos abans de juliol

Juanfran Pérez Llorca confia a aconseguir un acord per a aprovar els nous pressupostos de la Generalitat abans que acabe l'actual període de sessions en Les Corts, al començament de juliol.

El BBVA Open Internacional de València mou el seu torneig a setembre i reforça la seua posició en el calendari WTA 125

El BBVA Open Internacional de València WTA 125 avança la seua pròxima edició a la setmana del 13 al 20 de setembre, després del US Open i abans de la gira asiàtica, amb presència de jugadores del top 100.