Intervinguts 150 quilos de salsa en mal estat procedent de Xina per a consum humà a Manises

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

El servici de Vigilància Duanera de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil de València han intervingut a la localitat de Manises al voltant de 150 quilos de salsa procedent de Xina que estava en mal estat i la destinació final del qual era el consum humà.

El passat 25 de novembre, els agents van realitzar una inspecció a Manises mentre es descarregava un contenidor no frigorífic procedent de Xina amb tres caixes de suro blanc a l’interior, informa l’institut armat.

Una vegada obertes es va comprovar que les caixes desprenien una forta olor. Després de verificar el seu contingut es va constatar que la forta olor procedia d’unes borses de salsa que, segons les seues instruccions, havien de conservar-se a una temperatura inferior a -18 graus centígrads.

Finalment es va procedir a la intervenció d’aproximadament 150 quilos de salsa la destinació final de la qual era el consum humà.

En relació amb estos fets està investigat per contraban un home de 38 anys i nacionalitat xinesa.

Últimes notícies

Tres detinguts per robatoris amb violència en gasolineres de La Safor armats amb un martell

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens i una dona acusats d'assaltar amb violència dos gasolineres de La Safor al febrer, usant un martell de grans dimensions per a intimidar als treballadors.

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.