Itàlia guanya Eurovisió i Blas Cantó fa una gran actuació

El representant d’Espanya,Blas Cantó, va fer una espectacular actuació a la qual li acompanyava l’emoció, però una vegada més els pronòstics per al nostre país es van tornar a complir per enèsima vegada. Durant la temporada eurovisiva hem pogut veure que les apostes no eren gens favorables per a Blas Cantó i el mal resultat es va acabar consumant ahir a Rotterdam. Blas Cantó actuava en el lloc 13, per als més supersticiosos este número no era gens favorable, no obstant per a altres este és el número de la sort, siga com siga l’artista espanyol ho va estar insuperable, però sembla que no va ser suficient. El cantant murcià va haver de conformar-se amb la 24a posició dels 26 països participants d’Eurovisió 2021. Repeteix així la posició aconseguida per Soraya en l’edició del 2009. El Regne Unit ens va donar dos punts i Bulgària quatre. D’esta manera, actualment Espanya és l’únic país que acumula sis anys seguits quedant per sota del vinté lloc.

Blas Cantó va optar per una cançó dedicada a la seua iaia ‘Voy a quedarme‘, que ens va deixar pel coronavirus a finals de l’any passat. Per a presentar el tema davant el públic europeu, l’escenari d’Eurovisió es va apagar i l’artista murcià va començar a interpretar la cançó a cappella envoltada de xicotetes llums que recreaven una nit estrellada, ell pujava al cel a veure a la seua iaia. En esta atmosfera íntima complementada amb fum i una lluna gegant de sis metres de diàmetre, l’espanyol va fer una parenceria de delicadesa i emoció però també de potència vocal. Blas va cantar, va emocionar i es va esforçar, però no li va servir per a treure a Espanya del pou en el qual porta ja més d’un lustre.

<>

Finalment el micròfon de cristall va ser per a Itàlia, encara que va estar molt renyit fons al final de les votacions, va ser la quarta posició del jurat, però el televot el va dur a la victòria. El grup italià Maneskin va encendre l’estadi neerlandès amb el seu tema rock Zitti e buoni. La potència i la pirotècnia no van faltar en la seua actuació i els va valer per a emportar-se el festival a casa tres dècades després del seu últim triomf.

<>
França es va haver de conformar, a tan sols 25 punts, amb un segon lloc. La francesa Barbara Pravi va interpretar el seu tema Voilà apostant pel minimalisme. Amb un peu de micròfon i il·luminada per diversos focus va rebre una sonora ovació al final de la seua interpretació. Suïssa, que va ser l’actuació favorita del jurat, va quedar finalment en tercer lloc.

 

<>
Per l’escenari del Ahoy Arena van passar anit àngels encadenats (Noruega), dimonios (Xipre), ballarins invisibles (Grècia) i fins a mans gegants (Alemanya). Esta varietat escenogràfica també es va traslladar al musical i els milions d’espectadors del festival van poder gaudir de temes ballables com el de Sèrbia, de potents cançons amb tocs ètnics com la d’Albània i del folk electrònic d’Ucraïna.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.