Joaquín Sánchez, futbolista del Betis, tindrà un programa propi en Atresmedia

Joaquín Sánchez és la nova estrela d’Atresmedia. El futbolista, que va anar guanyant popularitat en televisió com a convidat de diversos programes, fa el salt definitiu fitxant pel grup, que anuncia que Joaquín serà l’encarregat de presentar un nou format d’entrevistes i que també tindrà el seu propi documental.

Ara, l’andalús fa el pas definitiu i debuta de la mà d’Atresmedia amb dos projectes en els quals ell és el gran protagonista: ‘Joaquín, el novato’, un programa d’entreteniment i entrevistes, i una sèrie documental sobre la seua trajectòria dins i fora dels camps de joc. Tots dos projectes estan produïts per Atresmedia TV en col·laboració amb Proamagna.

“Assumisc este nou repte amb respecte, amb ganes d’aprendre i amb tota la il·lusió del món. Espere que tots els espectadors d’Atresmedia també gaudisquen amb mi i coneguen millor la meua història”, diu el mateix Joaquín Sánchez sobre este nou repte professional.

“He participat en molts programes de televisió, però res és comparable amb la il·lusió que et produeix conduir el teu propi”, assenyala el jugador.

‘Joaquín, el novato’: entrevistes, talent i confidències

 

El primer projecte ja té títol: ‘Joaquín, el novato’, un programa d’entreteniment i entrevistes en el qual el jugador del Betis s’acostarà a les professions dels rostres més famosos del país. En cada episodi, un professional molt conegut i respectat ajudarà a Joaquín a conéixer tots els secrets del seu treball. L’esportista coneixerà la vida de diferents cantants, actors, cuiners, presentadors, celebrities, esportistes d’altres disciplines… per a intentar així trobar la seua nova professió.

 

Joaquín Sánchez és la nova estrela d’Atresmedia. El futbolista, que va anar guanyant popularitat en televisió com a convidat de diversos programes, fa el salt definitiu fitxant pel grup, que anuncia que Joaquín serà l’encarregat de presentar un nou format d’entrevistes i que també tindrà el seu propi documental.

Una sèrie documental sobre la seua vida i la seua trajectòria

 

Joaquín és un referent del Reial Betis Balompié, un dels futbolistes més longeus del món i es troba en el top dels jugadors amb més assistències. Sobre totes estes fites s’aprofundirà al llarg del documental que prepara Atresmedia. Una obra audiovisual biogràfica que aprofundeix en la vida dins i fora del camp d’un dels jugadors més singulars del futbol espanyol.

El capità del Betis, que va renovar amb l’equip sevillà fins a 2022, ha deixat una divertida sèrie d’acudits i moments divertits durant la seua carrera futbolística i Antena 3 Esports fa repàs d’alguns dels millors: este és el Top 5 dels seus acudits.

Últimes notícies

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.