José Luis Gayà recau de la seua lesió, passarà per quiròfan i es perdrà l’Eurocopa

VALÈNCIA, 22 (EUROPA PRESS)

El defensa del València José Luis Gayà ha recaigut de la seua lesió del múscul recte femoral del quàdriceps de la cama esquerra i haurà de passar per quiròfan, segons ha confirmat el club valencianista, una operació que li impedirà estar disponible per a la selecció espanyola en la pròxima Eurocopa.

«El capità del València CF, José Luis Gayà, ha patit una recaiguda de la lesió del quàdriceps de la cama esquerra, patida durant el partit de diumenge enfront del Girona FC», explica l’entitat ‘che’.

A més, anuncia que el futbolista alacantí haurà de ser operat. «Després d’estudiar diferents opcions terapèutiques, els servicis mèdics del club, d’acord amb el futbolista, han optat per la intervenció quirúrgica, que serà realitzada en les pròximes dates».

El passat 17 de març, Gayà es va lesionar durant l’encontre de LaLiga davant del Vila-real a La Ceràmica, i va estar dos mesos sense jugar. Va reaparèixer el 16 de maig davant de la Reial Societat al Reale Arena, però diumenge passat va recaure de la seua lesió a Mestalla davant del Girona.

Ara, es perdrà l’Eurocopa. El de Pedreguer ja es va perdre el Mundial de Catar 2022 després que el llavors seleccionador espanyol, Luis Enrique Martínez, li descartara en conèixer que patia un esquinç lleu.

Últimes notícies

Enginyeria Aeronàutica de la UPV marca la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha aconseguit la nota de tall més alta de la Comunitat, amb un 13,504, mentres que Medicina a la UV torna a ser el grau més sol·licitat en primera opció.

Pradas demana que Bernabé i Polo entreguen voluntàriament tots els missatges de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al Jutjat de Catarroja que la delegada del Govern, Pilar Bernabé, i el president de la CHJ, Miguel Polo, aporten totes les comunicacions del dia de la DANA, especialment sobre el barranc del Poyo.

Detingut a Oriola un home buscat a Suècia per crim organitzat i tràfic d’armes

La Policia Nacional ha detingut a Oriola un home reclamat per Suècia per la seua vinculació amb organitzacions criminals dedicades al crim organitzat i a la facilitació d’armes.

Més de 5.500 signatures reclamen solucions al deteriorament de la sanitat pública valenciana

Més de 5.500 infermeres i fisioterapeutes de la sanitat pública valenciana han signat un manifest, entregat a la Conselleria de Sanitat, per a denunciar el deteriorament de les seues condicions laborals i la creixent pressió assistencial. El sindicat Satse advertix que continuarà amb mobilitzacions i prepara una jornada de vaga per a finals de novembre si no hi ha avanços en la negociació.

Així són les noves camisetes del Levante UD per a la temporada 2026-2027

El Levante UD ha presentat les noves equipacions 2026-2027, amb una primera blaugrana amb detalls blancs al coll i a les mànigues i una segona en negre i blanc que evoca els orígens del club.

Un mort i dos ferits en un xoc frontal a la N-332 a El Verger

Un home de 55 anys ha mort i dos hòmens de 30 han resultat ferits en un xoc frontal entre dos cotxes a la N-332, al terme d’El Verger, en la Marina Alta.

La vesprada es complica amb cinc incendis forestals a Cirat, Lucena, Montanejos, Simat i Cocentaina

Cinc incendis forestals s’han declarat esta vesprada a Cirat, Lucena del Cid, Montanejos, Simat de la Valldigna i Cocentaina, amb un fort desplegament de mitjans aeris i terrestres.

Sato, primer japonés del València CF: Kubo és el mirall on vol reflectir-se

El migcampista japonés Ryunosuke Sato s’ha presentat amb el València CF orgullós de ser el primer jugador japonés del primer equip i ha assenyalat Take Kubo, amb més de 200 partits en LaLiga, com el seu gran referent.