José Luis Gayà recau de la seua lesió, passarà per quiròfan i es perdrà l’Eurocopa

VALÈNCIA, 22 (EUROPA PRESS)

El defensa del València José Luis Gayà ha recaigut de la seua lesió del múscul recte femoral del quàdriceps de la cama esquerra i haurà de passar per quiròfan, segons ha confirmat el club valencianista, una operació que li impedirà estar disponible per a la selecció espanyola en la pròxima Eurocopa.

«El capità del València CF, José Luis Gayà, ha patit una recaiguda de la lesió del quàdriceps de la cama esquerra, patida durant el partit de diumenge enfront del Girona FC», explica l’entitat ‘che’.

A més, anuncia que el futbolista alacantí haurà de ser operat. «Després d’estudiar diferents opcions terapèutiques, els servicis mèdics del club, d’acord amb el futbolista, han optat per la intervenció quirúrgica, que serà realitzada en les pròximes dates».

El passat 17 de març, Gayà es va lesionar durant l’encontre de LaLiga davant del Vila-real a La Ceràmica, i va estar dos mesos sense jugar. Va reaparèixer el 16 de maig davant de la Reial Societat al Reale Arena, però diumenge passat va recaure de la seua lesió a Mestalla davant del Girona.

Ara, es perdrà l’Eurocopa. El de Pedreguer ja es va perdre el Mundial de Catar 2022 després que el llavors seleccionador espanyol, Luis Enrique Martínez, li descartara en conèixer que patia un esquinç lleu.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.