José Luis Gayà recau de la seua lesió, passarà per quiròfan i es perdrà l’Eurocopa

VALÈNCIA, 22 (EUROPA PRESS)

El defensa del València José Luis Gayà ha recaigut de la seua lesió del múscul recte femoral del quàdriceps de la cama esquerra i haurà de passar per quiròfan, segons ha confirmat el club valencianista, una operació que li impedirà estar disponible per a la selecció espanyola en la pròxima Eurocopa.

«El capità del València CF, José Luis Gayà, ha patit una recaiguda de la lesió del quàdriceps de la cama esquerra, patida durant el partit de diumenge enfront del Girona FC», explica l’entitat ‘che’.

A més, anuncia que el futbolista alacantí haurà de ser operat. «Després d’estudiar diferents opcions terapèutiques, els servicis mèdics del club, d’acord amb el futbolista, han optat per la intervenció quirúrgica, que serà realitzada en les pròximes dates».

El passat 17 de març, Gayà es va lesionar durant l’encontre de LaLiga davant del Vila-real a La Ceràmica, i va estar dos mesos sense jugar. Va reaparèixer el 16 de maig davant de la Reial Societat al Reale Arena, però diumenge passat va recaure de la seua lesió a Mestalla davant del Girona.

Ara, es perdrà l’Eurocopa. El de Pedreguer ja es va perdre el Mundial de Catar 2022 després que el llavors seleccionador espanyol, Luis Enrique Martínez, li descartara en conèixer que patia un esquinç lleu.

Últimes notícies

La Lliga 2025-26, radiografia completa en 38 dades clau

La temporada 2025-26 de LaLiga EA Sports deixa el domini del Barcelona i un mapa estadístic marcat per descensos dramàtics, rècords individuals i fites històriques.

Seixanta centres valencians es queden sense direcció després de la dimissió en bloc dels seus directors

Seixanta centres públics de la Comunitat Valenciana s'han quedat sense equip directiu després de registrar la dimissió d'unes 240 persones en suport a la vaga indefinida del professorat.

Tres anys i mig de presó per al capità del vaixell afonat a Indonèsia amb una família valenciana

Un tribunal indonesi condemna a tres anys i mig de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo amb una família valenciana a bord, de la que només van sobreviure una mare i la seua filla. El cap de màquines rep dos anys i mig pel seu paper en l'accident.

Olympiacos recupera el tron europeu en una final agònica davant el Reial Madrid

Olympiacos conquista la seua quarta Eurolliga a Atenes després de remuntar al Reial Madrid en una final de màxima tensió. València Basket s'estrena en la Final Four i Fenerbahce decep com a campió vigent.

Continuen buscant a un banyista desaparegut a la platja del Campello (Alacant)

Un ampli dispositiu de Salvament Marítim, Guàrdia Civil, Bombers i Creu Roja busca a un banyista desaparegut a la platja Carrer de la Mar del Campello després de deixar les seues pertinences en l'arena i no tornar de l'aigua.

Deu noms que revolucionen LaLiga 2025-26

Deu futbolistes es consoliden com a grans revelacions de LaLiga 2025-26, claus en la millora dels seus equips i en el gir competitiu del campionat.

Els sindicats docents entreguen a Educació un nou document i tornen a la taula de negociació a les 16 hores

Els sindicats STEPV, UGT i CCOO han presentat a la Conselleria de Educacion un nou document amb propostes en ple undecimo dia de vaga indefinida i estan citats a una nova reunion a les 16 hores.

Les nits d’hotel pugen un 2,7% fins a abril per l’estirada de la Setmana Santa

Les pernoctacions en hotels van créixer un 2,7% entre gener i abril, amb un fort impuls dels viatgers estrangers i de l'efecte calendari de la Setmana Santa. Els preus i la rendibilitat hotelera també van avançar amb força.