José Luis Gayà recau de la seua lesió, passarà per quiròfan i es perdrà l’Eurocopa

VALÈNCIA, 22 (EUROPA PRESS)

El defensa del València José Luis Gayà ha recaigut de la seua lesió del múscul recte femoral del quàdriceps de la cama esquerra i haurà de passar per quiròfan, segons ha confirmat el club valencianista, una operació que li impedirà estar disponible per a la selecció espanyola en la pròxima Eurocopa.

“El capità del València CF, José Luis Gayà, ha patit una recaiguda de la lesió del quàdriceps de la cama esquerra, patida durant el partit de diumenge enfront del Girona FC”, explica l’entitat ‘che’.

A més, anuncia que el futbolista alacantí haurà de ser operat. “Després d’estudiar diferents opcions terapèutiques, els servicis mèdics del club, d’acord amb el futbolista, han optat per la intervenció quirúrgica, que serà realitzada en les pròximes dates”.

El passat 17 de març, Gayà es va lesionar durant l’encontre de LaLiga davant del Vila-real a La Ceràmica, i va estar dos mesos sense jugar. Va reaparèixer el 16 de maig davant de la Reial Societat al Reale Arena, però diumenge passat va recaure de la seua lesió a Mestalla davant del Girona.

Ara, es perdrà l’Eurocopa. El de Pedreguer ja es va perdre el Mundial de Catar 2022 després que el llavors seleccionador espanyol, Luis Enrique Martínez, li descartara en conèixer que patia un esquinç lleu.

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.