José Luis Gayà recau de la seua lesió, passarà per quiròfan i es perdrà l’Eurocopa

VALÈNCIA, 22 (EUROPA PRESS)

El defensa del València José Luis Gayà ha recaigut de la seua lesió del múscul recte femoral del quàdriceps de la cama esquerra i haurà de passar per quiròfan, segons ha confirmat el club valencianista, una operació que li impedirà estar disponible per a la selecció espanyola en la pròxima Eurocopa.

“El capità del València CF, José Luis Gayà, ha patit una recaiguda de la lesió del quàdriceps de la cama esquerra, patida durant el partit de diumenge enfront del Girona FC”, explica l’entitat ‘che’.

A més, anuncia que el futbolista alacantí haurà de ser operat. “Després d’estudiar diferents opcions terapèutiques, els servicis mèdics del club, d’acord amb el futbolista, han optat per la intervenció quirúrgica, que serà realitzada en les pròximes dates”.

El passat 17 de març, Gayà es va lesionar durant l’encontre de LaLiga davant del Vila-real a La Ceràmica, i va estar dos mesos sense jugar. Va reaparèixer el 16 de maig davant de la Reial Societat al Reale Arena, però diumenge passat va recaure de la seua lesió a Mestalla davant del Girona.

Ara, es perdrà l’Eurocopa. El de Pedreguer ja es va perdre el Mundial de Catar 2022 després que el llavors seleccionador espanyol, Luis Enrique Martínez, li descartara en conèixer que patia un esquinç lleu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.