La 35a Mostra Proava: Un Viatge Gastronòmic amb Entrades Agotades per al Dissabte

La 35a edició de la Mostra Proava, un esdeveniment gastronòmic destacat a la Comunitat Valenciana, ha obert les seues portes aquest dijous al Jardí del Túria i es perllongarà fins dilluns. Amb entrades en línia esgotades per al dissabte, l’esdeveniment s’ha convertit en un punt de trobada essencial per a tots els amants de la gastronomia i el vi.

Els horaris d’obertura són de 18 a 22 hores el dijous, amb un preu d’entrada de 15 euros que inclou una polsera, una copa i quatre degustacions. El divendres, es tindran dos torns: un matinal de 11 a 16 hores i un vespertí de 18 a 22 hores, amb el mateix preu d’entrada. La venda en línia per al dissabte ja és inaccessible, mentre que el diumenge i dilluns, festius a València, l’horari serà d’11 a 22 hores amb un preu d’entrada de 20 euros que inclou degustacions per a les entrades abans de les 13 hores.

Amb la participació d’un centenar d’empreses dedicades a vins, cerveses, caves, licors i productes artesanals, la Mostra busca promoure la qualitat i les denominacions d’origen dels productors locals, fomentant així la cultura gastronòmica i enològica de la regió.

Espais Dedicats i Activitats Oferides

La Mostra està organitzada en tres sales distintes. La sala de tastos s’ha convertit en el punt central per a les activitats de tast de vins, olis d’oliva, cerveses i vermuts, dirigides per enòlegs i sommeliers. Aquest any es presenten prop de cent referències de productes.

La sala Proava és l’espai on tenen lloc xerrades i tallers en col·laboració amb professionals del sector agroalimentari. A més, la sala principal acollirà interessants showcookings al llarg del dia, amb la participació de diversos xefs i cellerers per a enriquir l’experiència gastronòmica.

Les nits estaran amenitzades amb concerts que començaran a les 19.30 hores, amb actuacions que van des de Brúers Rock+DJ fins a La Golfería, Javier Santax, Nilson Jazz i Replay Ricky durant tot el cap de setmana.

Tast de Vins Sense Alcohol

Un dels moments destacats serà el tast de vins sense alcohol amb Arkano, que tindrà lloc el diumenge a les 16 hores, un esforç per diversificar l’oferta de tast de la Mostra.

Per acabar, la inauguració ha estat marcada pel lliurament dels premis del X Concurs Oficial de Vins i del V Concurs Oficial d’AOVEx, amb tres guardons Gran Or aquest any, reconeixent l’excel·lència d’alguns dels productes més notables de la regió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat ordena retirar un lot de colònia per a bebés per una fallada en l’etiquetatge

Sanitat ha ordenat la retirada d'un lot de la colònia de bebés Suavinex Baby Cologne Memories per no advertir en l'etiqueta la presència de tres al·lergògens per damunt del límit legal.

El València afronta un altre final de Lliga pendent de certificar la permanència

El València arriba a les últimes quatre jornades de LaLiga encara sense la permanència assegurada, com ja va ocórrer en les temporades 2022-23 i 2024-25, quan només va sumar cinc i quatre punts en eixe tram.

Un de cada 20 alumnes mostra risc de dependència problemàtica de la IA en els seus estudis

Un estudi amb 1.905 adolescents detecta que el 4,7% de l'alumnat corre risc de desenrotllar una relació problemàtica amb la intel·ligència artificial generativa en l'àmbit educatiu.

Espanya afronta una setmana de temps inestable amb pluges, tempestes, neu i ambient més fresc

La primera setmana de maig arriba marcada per un ambient típicament primaveral, amb forts contrastos de pluja, tempestes, neu en muntanya i temperatures més fresques de l'habitual, sobretot en el nord i l'est peninsular.

El Vila-real i Marcelino posen fi a la seua segona etapa per discrepàncies en el projecte

Marcelino García Toral no seguirà en la banqueta del Vila-real la pròxima temporada després de no prosperar la renovació per discrepàncies en el projecte esportiu, malgrat haver encadenat dos classificacions històriques per a la Lliga de Campions.

Mercadona comença a construir a Palma el seu primer magatzem exclusiu per a venda en línia a Mallorca

Mercadona ha iniciat a Palma la construcció d'un magatzem exclusiu per a venda en línia, amb una inversió de 19,5 milions i més de 200 ocupacions previstes quan estiga operatiu en 2027.

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.