La 35a Mostra Proava: Un Viatge Gastronòmic amb Entrades Agotades per al Dissabte

La 35a edició de la Mostra Proava, un esdeveniment gastronòmic destacat a la Comunitat Valenciana, ha obert les seues portes aquest dijous al Jardí del Túria i es perllongarà fins dilluns. Amb entrades en línia esgotades per al dissabte, l’esdeveniment s’ha convertit en un punt de trobada essencial per a tots els amants de la gastronomia i el vi.

Els horaris d’obertura són de 18 a 22 hores el dijous, amb un preu d’entrada de 15 euros que inclou una polsera, una copa i quatre degustacions. El divendres, es tindran dos torns: un matinal de 11 a 16 hores i un vespertí de 18 a 22 hores, amb el mateix preu d’entrada. La venda en línia per al dissabte ja és inaccessible, mentre que el diumenge i dilluns, festius a València, l’horari serà d’11 a 22 hores amb un preu d’entrada de 20 euros que inclou degustacions per a les entrades abans de les 13 hores.

Amb la participació d’un centenar d’empreses dedicades a vins, cerveses, caves, licors i productes artesanals, la Mostra busca promoure la qualitat i les denominacions d’origen dels productors locals, fomentant així la cultura gastronòmica i enològica de la regió.

Espais Dedicats i Activitats Oferides

La Mostra està organitzada en tres sales distintes. La sala de tastos s’ha convertit en el punt central per a les activitats de tast de vins, olis d’oliva, cerveses i vermuts, dirigides per enòlegs i sommeliers. Aquest any es presenten prop de cent referències de productes.

La sala Proava és l’espai on tenen lloc xerrades i tallers en col·laboració amb professionals del sector agroalimentari. A més, la sala principal acollirà interessants showcookings al llarg del dia, amb la participació de diversos xefs i cellerers per a enriquir l’experiència gastronòmica.

Les nits estaran amenitzades amb concerts que començaran a les 19.30 hores, amb actuacions que van des de Brúers Rock+DJ fins a La Golfería, Javier Santax, Nilson Jazz i Replay Ricky durant tot el cap de setmana.

Tast de Vins Sense Alcohol

Un dels moments destacats serà el tast de vins sense alcohol amb Arkano, que tindrà lloc el diumenge a les 16 hores, un esforç per diversificar l’oferta de tast de la Mostra.

Per acabar, la inauguració ha estat marcada pel lliurament dels premis del X Concurs Oficial de Vins i del V Concurs Oficial d’AOVEx, amb tres guardons Gran Or aquest any, reconeixent l’excel·lència d’alguns dels productes més notables de la regió.

Últimes notícies

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.