La 35a Mostra Proava: Un Viatge Gastronòmic amb Entrades Agotades per al Dissabte

La 35a edició de la Mostra Proava, un esdeveniment gastronòmic destacat a la Comunitat Valenciana, ha obert les seues portes aquest dijous al Jardí del Túria i es perllongarà fins dilluns. Amb entrades en línia esgotades per al dissabte, l’esdeveniment s’ha convertit en un punt de trobada essencial per a tots els amants de la gastronomia i el vi.

Els horaris d’obertura són de 18 a 22 hores el dijous, amb un preu d’entrada de 15 euros que inclou una polsera, una copa i quatre degustacions. El divendres, es tindran dos torns: un matinal de 11 a 16 hores i un vespertí de 18 a 22 hores, amb el mateix preu d’entrada. La venda en línia per al dissabte ja és inaccessible, mentre que el diumenge i dilluns, festius a València, l’horari serà d’11 a 22 hores amb un preu d’entrada de 20 euros que inclou degustacions per a les entrades abans de les 13 hores.

Amb la participació d’un centenar d’empreses dedicades a vins, cerveses, caves, licors i productes artesanals, la Mostra busca promoure la qualitat i les denominacions d’origen dels productors locals, fomentant així la cultura gastronòmica i enològica de la regió.

Espais Dedicats i Activitats Oferides

La Mostra està organitzada en tres sales distintes. La sala de tastos s’ha convertit en el punt central per a les activitats de tast de vins, olis d’oliva, cerveses i vermuts, dirigides per enòlegs i sommeliers. Aquest any es presenten prop de cent referències de productes.

La sala Proava és l’espai on tenen lloc xerrades i tallers en col·laboració amb professionals del sector agroalimentari. A més, la sala principal acollirà interessants showcookings al llarg del dia, amb la participació de diversos xefs i cellerers per a enriquir l’experiència gastronòmica.

Les nits estaran amenitzades amb concerts que començaran a les 19.30 hores, amb actuacions que van des de Brúers Rock+DJ fins a La Golfería, Javier Santax, Nilson Jazz i Replay Ricky durant tot el cap de setmana.

Tast de Vins Sense Alcohol

Un dels moments destacats serà el tast de vins sense alcohol amb Arkano, que tindrà lloc el diumenge a les 16 hores, un esforç per diversificar l’oferta de tast de la Mostra.

Per acabar, la inauguració ha estat marcada pel lliurament dels premis del X Concurs Oficial de Vins i del V Concurs Oficial d’AOVEx, amb tres guardons Gran Or aquest any, reconeixent l’excel·lència d’alguns dels productes més notables de la regió.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.