La Ciutat de les Arts i les Ciències amplia horaris i activitats per Setmana Santa

La Ciutat de les Arts i les Ciències amplia horaris i activitats per a Setmana Santa. Un bon pla i imprescindible en la llista de què fer a València aquests dies festius per a tots aquells que visiten o decidisquen quedar-se a la ciutat. El museu ens convida a descobrir el secret del Museu de les Ciències amb el musical del Teatre de la Ciència. O també, a experimentar en el nou taller ‘SOS Planeta’ de la Ciència a Escena’. Una altra opció és recórrer el passeig que envolta a la cúpula de l’Hemisfèric amb les seues vistes úniques i contemplar la nova exposició d’art amb obres d’Igor Mitoraj.

La Ciutat de les Arts i les Ciències amplia horaris i sessions del 14 al 25 d’abril en el Museu de les Ciències i en l’Hemisfèric, on a més s’ha obert al públic l’anell perimetral exterior. Entre les novetats, destaca l’exposició de lliure accés d’Igor Mitoraj, una sèrie de quinze escultures de grans dimensions realitzades en bronze que se situen en diferents espais dels exteriors del complex. La mostra reuneix algunes de les obres de l’artista polonés inspirades en el concepte de bellesa trencada. Es tracta de peces, similars a les obres de l’antiga cultura romana i grega, fragmentades i amb un cert toc postmodern, d’entre dos a cinc metres.

L’Hemisfèric celebra el dissabte 16 d’abril el seu 24 aniversari| Foto: CAC

L’Hemisfèric, el primer dels edificis de la Ciutat de les Arts i les Ciències que va obrir les portes al públic, celebra el dissabte 16 d’abril el seu 24 aniversari en plena temporada alta i amb horari reforçat per Setmana Santa. S’han programat sessions des de les 11 a les 21 h, amb grans pel·lícules documentals que ens descobreixen com era la Terra amb dinosaures, un viatge des de l’inici de l’Univers fins a Mart o de l’Amazones als oceans. Per al públic infantil, animació en 3D amb ‘L’escull encantat’ i el planetari ‘Astromenuts’ per a futurs astronautes (diumenges a les 12 hores).

Sessions diàries de ‘La Ciència a Escena’

Els nous experiments del taller ‘SOS Planeta’ s’uneixen a les sessions especials de “La Ciència a Escena” que se celebra cada dia: “Química en acció” i “La ciència invisible” reuneixen les millors experiències de “Màgia Química” “Fred, fred”, “aLUZina!, “Horror al buit” i “Roent”. A més, els més xicotets, de 4 a 8 anys, es converteixen en científics i experimenten amb la matèria i les seues propietats en “Científic per un dia”.

“Ramona i Cajal. El secret del Museu”, l’únic musical científic d’Espanya, és una divertida representació musical destinada a públic familiar protagonitzat per dos joves que viuen una nit d’aventures en el Museu de les Ciències. Es representa en el Teatre de la Ciència del Museu i està inclòs en l’entrada general, fins al 25 d’abril hi ha sessions els divendres i diumenges (16.00 / 17.30 h), dissabtes i dilluns (11.00 / 12.30 h).

També hi ha visites guiades diàries a les exposicions ‘Mart. La conquesta d’una somni’ i ‘Play. Música i Ciència’, a més de contacontes en l’exposició ‘Vet aquí que una vegada hi havia… la ciència per als amants dels contes’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá reivindica el dret de tots a dirigir-se als tribunals com consideren oportú

L'alcaldessa de València evita pronunciar-se sobre els processos judicials oberts i subratlla que totes les persones tenen dret a relacionar-se amb els tribunals per a defendre els seus interessos com estimen oportú.

Educació proposa als sindicats un calendari de negociació que arranca amb les retribucions

Educació planteja als sindicats un calendari de quatre reunions entre abril i juliol que comença per les retribucions, mentres STEPV manté la preparació d'una vaga indefinida al maig.

Bernabé acusa a Mazón de bloquejar a la justícia i exigix al PP que deixe de protegir-li

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la investigació sobre la gestió de la dana i reclama al PP que li retire l'acta de diputat per a recuperar la confiança política.

El TSJCV confirma 9 anys de presó a un educador per violar a una jove tutelada

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ratifica la condemna de nou anys de presó a un educador per agredir sexualment a una jove tutelada per la Generalitat, i només modifica el repartiment de les costes processals.

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.

El PSPV exigix una comissió per a aclarir el contracte en la Diputació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV reclama una comissió d'investigació en la Diputació de València per a esclarir la contractació en comissió de servicis de la parella de Juanfran Pérez Llorca, que consideren un possible cas de enchufismo.

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.